בשנים האחרונות התחיל להישמע דיבור חיובי על נתניה. העיר שעד כה סבלה מדימוי לא הכי מחמיא, קיבלה בזרועות פתוחות את התיירים והעולים מצרפת, ואלו השכילו להבין את האוצרות הגלומים בה, בעיקר את השוק השמח ואת החופים הכחולים, הנקיים והיחסית לא עמוסים שבה. כתוצאה מכך, קיבלה העיר תנופה חיובית של מקום שעומדים בסטנדרטים הבינלאומיים. כמובן שגם אנחנו היינו חייבים לשמוע על מה המהומה, וכך מצאנו את עצמנו בחופשה זוגית ורומנטית לראשונה מזה שנים, דווקא בנתניה.

הגענו למלון DAVID TOWER, כי בכל זאת סוף סוף יכולנו להרשות לעצמנו להיות במלון שלא מכניס ילדים מתחת לגיל 16. מדובר במלון חדש יחסית, בן שנתיים בלבד, הממוקם ממש מול חוף הים. הוא מעוצב בהשראת סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו, ובהתאם יש ציורים גדולים של השניים בכל רחבי המלון ועיטורים ורהיטים בסגנון טורקי-אירופאי, אך כמובן שעם טוויסט מודרני.

במלון יש תשומת לב רבה על הפרטים הקטנים שהופכים את החוויה למושלמת. כך, למשל, מרבית החדרים פונים אל הים ולרובם מרפסת עם פינת ישיבה מפנקת. בנוסף, יש בהם מכונות קפה של נספרסו עם קפסולות, תיונים של תה צמחים איכותי, כל המיטות הן עם מזרן ייחודי שעליו משטח של 7 סנטימטר פלומת נוצות (אז מה הפלא שלא הצלחתי לקום בבוקר?) ואפילו הסבונים הקטנים שבאמבטיה הם איכותיים ובעלי ריח עדין ולא תעשייתי כמו בהרבה מהמלונות.

לצד החדרים, יש במלון ספא יפיפה, העונה לשם VIA MARIS , והוא כולל בריכה מקורה, חדר כושר מאובזר וחדרים שבהם יש אפשרות לקבל טיפולים קלסיים, כמו שוודי או רקמות עמוק, לצד חבילות אקזוטיות יותר של טיפולים מקוריים וייחודיים למלון. בכל הטיפולים, הן של הגוף והן של הפנים, משתמשים בחברות בינלאומיות איכותיות ומוכרות, בהן LIV UNIQUE ו- MORROCCON OIL. בכל זאת, כאמור, הרבה מהאורחים רגילים לשיק  הצרפתי הידוע. בכלל, איכות זו מילת המפתח ב- DAVID TOWER וזה מתבטא גם בשירות הקשוב והאדיב, וגם בארוחת הבוקר המגוונת (אבל לא מהסוג ההומני והמוגזם של בתי מלון גדולים).

אבל כמובן, לא באנו לנתניה רק בשביל מלון, מפנק ככל שיהיה. בערב הלכנו לטיול לאור שקיעה (כבר שכחנו שיש כזה דבר - שקיעה) בטיילת שצמודה למלון, ובלילה התלבטנו באיזו מבין שלל המסעדות המומלצות בנתניה לבחור (בסופו של דבר הלכנו לזו הכשרה של שגב משה והיה מעולה).

צילום: מאירה רז

כשחזרנו הסתובבנו קצת במרכז השוקק שעל ידי המלון וכאמור, הלכנו לישון – שלא לומר נפלנו לישון – על המיטה המפנקת. למחרת, אחרי ארוחת הבוקר, אני בחרתי להירגע בספא, בעוד שבן זוגי שיחייה בחר לרדת לחוף הים ודיווח שמזמן הוא לא היה בחוף מרווח ונקי כל כך. בסופו של דבר, 24 השעות האלו שבילנו בנתניה עזרו לנו להתאושש מיולי-אוגוסט ולצבור כוחות לחגים הבאים עלינו לטובה, והם בעיקר הותירו אותנו עם חשק לעוד. אז כמו שאומרים המבקרים הגדולים: "אנחנו נבוא לפה שוב".