הקורונה הכניסה לחיינו הרבה מתח וחוסר ודאות. בדיוק בגלל זה מגיע לנו פסק זמן. לנוח, להירגע ולהתחבר לעצמנו מחדש. הרווחנו את זה, לא? אך יחד עם זאת, להתחבר לעצמכם זה לא רק בטן-גב. זה ליהנות מהרגע, לעצור את הזמן ולהתנתק מהרעש.

התובנה הזו לקחה אותנו הרחק אל לב המדבר הערבי, או בקצרה, אל ראס אל ח׳יימה: מדובר בנסיכות, השוכנת כ-45 דקות משדה התעופה של דובאי ומציעה כל מה שצריך כדי לשכוח מהיומיום, בלי ההמולה הסואנת של דובאי. כאן תמצאו מדבריות חוליות אינסופיות, ים וחופים עוצרי נשימה לצד מלונות ענקיים באיכות בלתי נתפסת. ועדיין, אתם לא תשאלו מה הווייפי במלון. תאמינו לנו.

כל התבוננות פנימית אמתית ככל הנראה התרחשה במדבר. אחד המקומות הקסומים ביותר שיש לנסיכות להציע הוא מתחם אוהלים בדואי, מנותק מהצוויליזציה ועונה לשם אואזיס. המתחם, בהשראת אורח החיים הבדואי, מציע בקתות עץ מפוארות שמלבד המיזוג מחברות אתכם ישירות אל הטבע והמדבר. כאן לא תמצאו wifi או טלוויזיה עם כבלים, אלא שקט פסטורלי, נוף חולי עוצר נשימה, ציוצי ציפורים וגמלים שמברכים אתכם לשלום ומחכים להוביל אתכם על גבם לצעידה מהנה על החול הרך.

 

את החוויה משלימה ארוחה בדואית מסורתית המלווה ברקדנית בטן ומופעי אש מרהיבים. את הבוקר מומלץ לפתוח בחווית נהיגה עוצמתית שלוקחת את חווית המדבר אל הקצה. טיפ מאיתנו: אל תוותרו על חוויית הנסיעה בג׳יפ הסגור שמציע המקום

מלב המדבר, כדאי לרכך מעט את החזרה למאה ה-21. מלון Cove Rotana בראס אל ח׳יימה הוא בחירה ראויה. מדובר במתחם נופש שנבנה עם חיבור עמוק לסגנון האמירתי וישאיר אתכם פעורי פה לנוכח העיצוב והמרחבים שהמקום מעניק לאורחיו. טיפ שלנו: בחרו בחדר עם נוף אל הים והרוויחו נקודת תצפית קבועה על מבני המלון שמזכירים בצירוף הים את סנטוריני הישנה.

 

מלון הקוב רוטנה מציע שפע אטרקציות וספורט ימי לאורחיו, קבלו שלושה טיפים שלנו:

1. שכרו אופנוע ים מהמלון וצאו לסיבוב. הרוח ונתיזי המים על הפנים ישחררו מכם כל דאגה. לפחות ל-15 דקות

2. מסאז׳ על קו המים הוא ככל הנראההצ׳יל האולטימטיבי. רצועת החוף של המלון כוללת בקתת עיסוי פתוחה ומציעה טיפול יפני מקצועי של שעה. אל תפספסו

3. מלון הקוב רוטאנה מחזיק בלא פחות מ-6 מסעדות, הטובה שבהן, בזיליקו, מגישה מגוון מנות שף לאורך היום ופונה לנוף מדהים שמשלים ארוחה עוצרת נשימה.

 

כדי לסיים על הצד הטוב ביותר את החופשה, מומלץ בכל זאת לבחור במלון שנותן טעימה מהשפע והפאר האמירתי המדוברים. מלון וולדורף אסטוריה עונה להגדרה הזו בדיוק. במדובר במלון מפואר בצורה חסרת תקדים, בנוי בצורה אדריכלית יוצאת דופן. אם הגעתם עד לכאן בהחלט שאסור לכם לפספס אותו. המלון כולל 4 מסעדות שף בסגנונות קולינריים שונים עם האוכל הטוב ביותר שתאכלו בראס אל ח׳יימה. 2 טיפים מאיתנו:

1. אל תפספסו את מסעדת הבשרים ׳לקסינגטון׳ והמסעדה היפנית ׳אומי׳ שמציעות תפריט טעימות עשיר ומענג

2. תתפנקו באחת ממגוון הסוויטות המרהיבות שיש למקום להציע

 

לסיום, חוויה סוריאליסטית נפלאה שממוקמת לשמחתנו בראס אל ח׳יימה הוא הזיפליין הארוך בעולם. 8 ק״מ במהירות 160 קמ״ש יעבירו אתכם דרך רכסים מדבריים עוצרי נשימה בתוך פחות מ-2 דקות! טיפ שלנו: הביאו עמכם מצלמת גו פרו או השכירו אחת במקום. הצוות כבר ידאג להרכיב אותה על הקסדה שלכם ולתעד כל רגע מהחוויה