לפני כמה שבועות שלחתי לבני בן ה-13 סשן תמונות ערום של קארה דלווין – למי שלא מכיר, שחקנית צעירה ששמתהדרת בזוג גבות עבותות (אך מדהיומות ביופיין) ובזוגיות עם אנני קלארק (סנט וינסנט), מוזיקאית מוכשרת. היא גם משחקת באחד התפקידים ב"יחידת מתאבדים". אז אם תגללו, תראו שלפני כמה שבועות באחד המגזינים התפרסמה סדרת תמונות של קארה בערום מלא. סדרת תמונות שצולמה ע"י צלם מקצועי במסגרת קידום הסרט. אוקי, "עירום" זה קצת מוגזם כי מדובר בתמונות שחור-לבן שחושפות את הגוף שלה, אבל שומרות על החלקים המוצנעים באמת או, בשפה פשוטה – לא רואים אפילו פטמה. בעיני התמונות היו יפות, אז שלחתי אותן לבן שלי, שכבר כמה חודשים מספר לי שקארה היא האישה הכי יפה בעולם מבחינתו (הוא עדיין בגיל המתוק הזה שחולם על דוגמניות).

מרינה קיגל. שלחתי לבני תמונות עירום בטעות

האמת, עד היום בבוקר תהיתי, למה עשיתי את זה. זו הייתה מין פעולה אינסטינקטיבית כזאת, אפשר לומר אמהית. ממה ניסיתי לגונן על הגוזל הרך שלי שמתחיל לחצות את הכביש הסואן הזה בין ילדות לנעורים? והבוקר, במקלחת נפלו לי שני אסימונים בשרשרת.

האסימון הראשון – "גם אמא היא ייצור מיני"

זה מאד קשה למצב את עצמך כרווקה ומילפית כשיש לך בבית ילד מתבגר עם עיני נץ וחוש ריח של כלב ציד: לא, לא הייתי בזוגיות מאז שהתגרשתי לפני עשור. עדיין לא מצאתי את הגבר הנכון שאני יכולה להביא הביתה, לילד, בטח לא לילד שלא יסכים שאמא שלו תתפשר. לא, הוא לא מצפה שנחזור לחיות יחד עם אבא שלו. יתרה מזאת, הוא רגיל למצב בו אנחנו חיים בנפרד מגיל מאד צעיר. לאבא שלו יש זוגיות חדשה ונהדרת, אבל בכל הנוגע אלי – הדברים מתקבלים קשה מאד. אני לא מנפנפת בשגרת הדייטינג, יש לי בשביל זה ימים, לילות וסופי שבוע כשאיתי ישן אצל אבא שלו. אבל עדיין, כאמור – הוא פשוט מריח ורואה הכל, קולט את התנודות במצבי הרוח שלי, מבין כשהאגו שלי פגוע אחרי שורה של דייטים לא מוצלחים, שם לב כשאני מרחפת מוצפת רגשות מהגבר החדש בחיי – הוא רואה הכל. אבל ממש הכל.

מרינה קיגל. שלחתי לבני תמונות עירום בטעות

גם העיסוק שלי במיניות, בכתיבה ובדיבור על זה לא מוסיף. לא אחת הוא דרש ממני בדמעות להתחיל לעסוק במשהו אחר. לא אחת הוא איים שיעזוב את הבית אם לא אפסיק "עם הגברים שלי". הסברתי לו עשרות פעמים – בדרך ישירה ועקיפה ש"גם אמא ייצור מיני". גם לי מותר. זה שהוא ממשיך לראות בי מדונה ואני יוצאת עם גברים אחרים, לא עושה אותי מופקרת. אבל הגיל הזה הוא גיל כל כך קשה ומלא בשברי אידיאלים!

אז תמונות הטוסיק והסייד בוב של קארה היו סוג של קלף מיקוח במשא ומתן המתמשך בינינו. רציתי שיראה שגוף נשי חשוף הוא קודם כל יפה (ושיפסיק להעיר לי על אורך השמלה ועל הכתפיה השמוטה, למען השם!). רציתי להיות הראשונה שתשלח לו תמונות כאלה (אוי, אני חיה בסרט, הוא בטח כבר ראה תמונות של ציצים כשחיפש אותן בגוגל), אבל בעיקר רציתי להיות זו שתתביע את החותם, שתייצר את החוויה, כדי שהוא שוב יבין בפעם המאה שאפשר לדבר איתי על הכל. גם על החמוקיים של קארה ועל הבטן ההריונית של בר ועל עודף המשקל שלי. על הכל. אני שם.

האסימון השני – "יש לך חיים משל עצמך"

כבר שבוע שכולם מדברים על סרטון הסקס של גילי מוסינזון שדלף לרשת. בו הוא שוכב עם גבר נוסף ושתי נשים. "מדברים" זה בעדינות, אוקי? כל אחד זורק למדורה הזאת את שביב העץ הפרטי שלו, שמרוח בשמחה לאיד, האשמת הקורבן ובעיקר – ביצר מציצנות הזה שכולנו נגועים בו (גם אם לא טרחתם לצפות ב"אח הגדול", אבל אתם מכירים את כל הדמויות בבית בנוה אילן!). אגב, יצר המציצנות הוא יצר בסיסי, אין צורך להיות מובכים שגם אתם כאלה. מצד שני, מעוררת תמיהה כנה האובססיביות בה כולם דנים בסרטון הזה. אז רואים שם אנשים עושים סקס. אלה אנשים שאתם מכירים קצת ולא באופן לא אישי, כאלה שקראתם עליהם לאחרונה במדור רכילות אבל יש לכם דעה מוצקה על איך הם אמורים להתנהל. אז אוקי, הסרטון דלף, קורה. שילחץ Esc ויפסיק לקרוא כאן מי שאף פעם לא צילם את עצמו במהלך האקט המיני – סטילס או וידאו. יופי. עכשיו אפשר להמשיך לקרוא. אנשים, בבקשה, תמצאו לעצמכם חיים.

מרינה קיגל. שלחתי לבני תמונות עירום בטעות

רגע, איך זה קשור לקארה דלווין והאסימון שנפל? זוכרים את הפרקים ב"העשב של השכן", בהם שיין אונן על תמונת העירום של ננסי (אמא שלו) שמצא בין דפי ספר כלשהו? לא, אני לא מתכוונת לשלוח לבן שלי תמונות פרובוקטיביות של עצמי, אבל אני חושבת שככל שהוא ייחשף לדברים באמצעותי, התחושה הזאת של הפרי האסור לא תחלחל לתוכו ובפעם הבאה (ובתקווה שרק בעוד כמה שנים), כשמישהו מהחברים שלו יעביר בקבוצת וואטסאפ סרטון סקס של מישהו "מוכר", הוא ידע לעצור את הודעת השרשרת הזאת. כי לכולנו יש זוג פטמות או אשכים, איבר מין כזה או אחר אז מה כבר יש לראות שם? מקווה שבעוד כמה שנים תהיה לו מערכת יחסים בריאה שתכלול סקס כיפי ומכבד ועד אז, שיראה את התמונות של קארה  דלווין ולא ירגיש צורך להקליד "סקס ציצי פורנו" בגוגל.