WELCOME TO THE WORLD של MAM

מותג מוצרי התינוקות התחדש לאחרונה בערכות שמהוות את המתנה המושלמת ליולדת. כל ערכה כוללת בתוכה שני בקבוקים נגד גזים של 160 מ"ל, בקבוק נגד גזים של 260 מ"ל, מוצץ לגילאי 0-2 ומחזיק למוצץ. כמובן שהערכה מגיעה בשתי גרסאות – לבנים או לבנות, אבל אני בעד לא לקבע אותם לצבעים הברורים של ורוד ותכלת.

מחיר: 140 שקל.

 

קולקציית סתיו 2017 של  THE CHILDREN'S PLACE

כרגיל, קולקציית הסתיו של מותג הבגדים האמריקאי מביא לקטנטנים את הטרנדים הכי בולטים מעולם האופנה, זאת בנוסף, כמובן, לבייסקים התמיד נוחים ושימושיים. כל זאת המחירים מאוד אטרקטיביים, ובאיכות שהיא בהחלט תואמת את המחיר.

ליין הבנות כולל מגוון רחב של פריטים אופנתיים במראה סתווי, כמו מכנסי סקיני בשלל הדפסים ומכנסי ג'ינס בשטיפות מגוונות. לצדם יש קרדיגנים נעימים לעונת המעבר, ז'קט ג'ינס ווסטים טרנדיים לשדרוג ההופעה. בפריטים היותר חגיגיים יש שמלות וחצאיות נפוחות בצבעוניות של ורוד, לבן ופרחוני, ולהשלמת הסדרה ניתן למצוא גם נעליים, אביזרי שיער גרביונים ועוד אקססוריז.

אצל הבנים המראה הוא קז'ואל ונינוח, והוא מורכב מחולצות בשילוב הדפסים, מבחר מכנסי דגמ"ח ומכנסיים בסגנון ספורטיבי או אלגנטי, חולצות אריג ופלנל משובצות, חולצות פולו צבעוניות, סריגים בדוגמאות פסים ומעילים וז'קטים בסגנון קולג'.

בנוסף אפשר למצוא בסניפים בגדי ניו בורן מקסימים, כמו אוברולים דקים מכותנה, שמלות וחצאיות טוטו בצבעים מתוקים, מעילים ופיג'מות עם הדפסים וסטים של בגדי גוף, מכנסיים וכובע תואם שיכולים לשמש כפתרון נהדר למתנות לאחר לידה.

 

Bugaboo Atelier Collection

לא רק ל-  M&H מותר. גם מותג העגלות היוקרתי נוהג לעשות אחת לכמה זמן שיתופי פעולה מעניינים עם מעצבי על, כמו דיזל, מיסוני ומארק ג'ייקובס. ההשראה לעגלה הנוכחית היא האופנה הצרפתית הקלאסית, ובהתאם הבד הוא אלגנטי ועל-זמני, בצבע אבן מלאנג'. בנוסף, הגימורים הם בצבע שחור ובמראה עור, מה שמקנה לה מראה יוקרתי במיוחד. המהדורה קיימת בדגמי הבוגבו קמיליון 3 ובוגבו באפלו.

מחיר: 6,190 שקל-5,700 שקל.

 

קולקציית סתיו- חורף  של KIWI

מותג האופנה לילדים משיק קולקציה המחולקת לפי השראות:

WOODLAND – הליין החורפי יותר, שמשלב בדים יותר חמים. ההשראה שאובה מעולם היער הקסום, וניתן למצוא בה פריטים בשילוב מוטיבים של פרחים. כמו כן יש סריגים עבים, מעילים בשילוב בטנות מודפסות, ווסטים דמוי פרווה, ז'קטים בומבר מודפסים, ג'ינסים בשילוב רקמות, חולצת פלנל משובצות ומכנסי קורדרוי מחממים.

SPACE - הקולקציה השואבת השראה מעולם החלל ומשלבת אלמנטים של ירח, כוכבים ואסטרונאוטים. בהתאם הצבעים השולטים בה הם שחור, אפור ומטאלי, ואצל הבנות יש גם תוספת של נצנצים ופאייטים. הגזרות הן יותר גראנג'יות, כמו למשל ז'קטים מדמוי עור, ג'ינסים אפורים משופשפים עם קרעים וחצאיות טול מודפסות מנצנצות.

SIMPLICITY – היא הקולקציה החגיגית והקלסית, והיא כוללת פרטים בשילוב תחרות עדינות, טול, פליסה והדפסים מוזהבים עבור הבנות. בגזרת הבנים תמצאו חולצות מכופתרות מחויטות וג'ינסים במגוון רחב של גזרות.

 

קולקציית האביזרים של עגלות יויו

עגלת + Yoyo של Babyzen מציינת את הסתיו עם קולקציית אביזרים פרקטיים במיוחד, שישדרגו עוד קצת את חוויית ההתגלגלות של ההורים ושל הקטנטנים. הקולקציה כוללת של בורד טרמפיסט אשר ניתן להתקינו על העגלה בקלות ועם יד אחת בלבד (פטנט בלעדי). הבורד החדש מתאים רק לדגם ה-YOYO  PLUS ומיועד לילדים מגיל שנתיים ועד 20 ק"ג והוא עולה 450 שקל.

בנוסף, יש גם שימשיה מתאימה במיוחד לעגלות יויו פלוס ועשויה מבד המגן מקרני השמש ברמה של 50 + UPF (200 שקל); רשת נגד יתושים ושאר חרקים 100 שקל) ומחזיק כוס/ בקבוק לעגלה שמתחבר לכידון (115 שקל).

אוטו גלידה של פוקסמיינד

חברת פוקסמיינד השיקה בישראל מספר משחקי חשיבה, אחרי שכבר זכו בפרסים ברחבי העולם. בין אלו "אסקייפ רום", שממש מדמה חדרי בריחה ומיועד לבני נוער ומבוגרים מגיל 16; קינגדומינו שבמסגרתו המשתתפים, בני 8 ומעלה, צריכים לבנות את הממלכה המרשימה ביותר; "אוטוגלידה", שמיועד לבני 6, מאתגר את המשתתפים ליצור את כדורי הגלידה המושלמים ללא ידיים ו"טיפ טופ", שגם הוא מגיל 6, עורך היכרות עם עולם הקסמים. המשחקים הם מקוריים ובאופן אירוני – מעודדים לחשוב מחוץ לקופסה.

מחיר: 100 שקל.

 

Kamil Blue Nature של ד"ר פישר

ד"ר פישר לא נח לרגע, ובמיוחד בכל הנוגע למוצרי טיפוח וטיפול לילדים. אחרי הסבון המוקצף עם שיבולת שועל, מגיעה סדרה חדשה, המבוססת על 97% רכיבים טבעיים. תכשירי הסדרה מכילים שמן שקדים ושמן זית אורגניים, בשילוב תמציות פרחי בלו דייזי, קלנדולה ואצת דונליאלה. כרגע הסדרה כוללת אל סבון ושמפו ללא דמעות בתכשיר אחד עם ריח מעולה ומרקם נעים (35 שקל), קרם גוף (40 שקל) ומשחת החתלה שמכילה Zinc Oxide שיעיל במיוחד בטיפול בתפרחת חיתולים ובהרגעת העור (30 שקל).

 

ועוד משהו לאימהות הטריות ולנשים בכלל:

תחתונים חד פעמיים של KOTEX

הימים שאחרי הלידה מאתגרים מספיק גם בלי הדימום הקשה. אז אמנם נגד זה אין מה לעשות חוץ מלהתאזר בסבלנות, אבל לפחות אפשר להקל על התחושה ועל ההתעסקות שזה מצריך. התחתונים החד פעמיים של KOTEX הם הפתרון הכי נוח לכך, משום שהם גם נוחים ללבישה, גם יחסית נעימים על הגוף (הרבה יותר מתחתוני רשת, או תחתוני נייר דקים שנקרעים מהר) וגם סופגים היטב. נסיינית אמרה שהם עזרו לה להרגיש קצת יותר כמו אישה בימים הכואבים האלו, וחברה אחרת סיפרה שהיא משתמשת בתחתונים האלו בכל חודש בלילות הראשונים של הווסת, כשהדימום חזק.

ניתן להשיג את המוצר בשתי מידות. מחיר: כ-35 שקל לאריזה של 8 תחבושות.