קשה לדמיין איך נראה הבוקר של משפחת רדפורד. סביר להניח שסו, בת ה-43, צריכה להגיד "קום, כבר עברו עוד חמש דקות", או "לכי לצחצח שיניים" לפחות עשרות אם לא מאות פעמים. ואם לארגן שניים -שלושה ילדים למסגרות זו עבודה שיכולה להתיש כמו יום שלם במשרד, רק תתארו לעצמכם איך זה מרגיש כשיש 20 ילדים. כן, קראתם נכון: 20 ילדים (בערך, עוד מעט ההסבר), שאת כולם ילדה סו. ואם זה לא מספיק, כעת בני הזוג הודיעו שהם מצפים לילד נוסף.

כבר כמה שנים שמשפחת רדפורד ממחוז לנקשייר מככבת בכותרות כמשפחה הגדולה ביותר בבריטניה, והם אפילו כיכבו בתוכנית ריאליטי שעקבה אחרי חייהם (תודו שגם אתם הייתם מסתקרנים לדעת איך נראה אצלם נוהל ארוחת ערב-מקלחת-שינה).

סו ובעלה נואל, בן ה-47, נפגשו כשסו היתה בת שבע בלבד. הם הביאו לעולם את כריס, היום בן 28, כשסו היתה בת 14. הם החליטו לגדל אותו כמשפחה ועברו לגור בבית משלהם, משום ששניהם היו ילדים מאומצים והם ביקשו לספק לבנם חוויה אחרת. שלוש שנים מאוחר יותר נולדה בתם השנייה. כאמור, מאז נולדו להם עוד 18 ילדים – כולל אלפי, עובר שנולד מת ב-2004 בשבוע 23 אך הם מחשיבים אותו כחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

בספטמבר האחרון נולד ארצ'י, ואחרי הלידה דיווחה סו שהיא סוגרת את הבסטה, והוסיפה ש-20 זה "מספר זוגי יפה ועגול". נואל התראיין ואמר: "זה אמור להסתיים באיזשהו שלב, ושנינו חושבים שהגיע הזמן. באיזשהו מובן אני מרגיש קצת עצוב, אבל עכשיו אנחנו יכולים להמשיך ליהנות מהילדים".

כאמור, זה לא החזיק מעמד הרבה זמן, ושמונה חודשים מאז הלידה האחרונה, השניים העלו סרטון שבו הם מדווחים על הבת שמתבשלת ברחמה של סו. בסרטון רואים את בני הזוג מדווחים לחלק מילדיהם על מין העובר, ולמען האמת זה די מדהים לראות כיצד הילדים וההורים עדיין מתרגשים, גם לקראת הלידה ה-21.

לזכותם של בני הזוג יאמר שזו לא הפעם הראשונה שהם יוצאים בהצהרות ומתחרטים. כבר במהלך ההיריון עם הילד התשיעי נואל עבר ניתוח לחסימת צינורות זרע, אך הוא פתח אותם שוב כשהשניים החליטו שהם מעוניינים בילדים נוספים.

לבני הזוג רדפורד יש כבר שלושה נכדים והם מתגאים בכך שאין להם כרטיסי אשראי והם לא נעזרים בתשלומים. לדבריהם, זה מה שעזר להם לפני 11 שנים לקנות ללא משכנתה מבנה ויקטוריאני ששימש כבית אבות ולהפוך אותו לבית שיכול להכיל בנוחות את כולם. ואם דאגתם - הם גם נוסעים לחופשה משפחתית מדי שנה. לפי מה שהם מדווחים, הם והילדים צורכים מדי יום למעלה מ-9 ליטר חלב, 3 ליטר מיץ ו-3 קופסאות של דגני בוקר ולארוחת צהריים הם מכינים תבשיל אחד גדול לכולם, שנבחר על פי המבצעים שיש באותו זמן בסופר. סך הכל הם מוציאים 1425.5 שקלים מדי שבוע על קניות בסופר.

הם עושים 9 מכונות כביסה ביום, משתמשים ב-30 בקבוקים של נוזל כביסה מדי חודש ובארבעה גלילי נייר טואלט ביום. ולשאלה החשובה ביותר: את המקלחות הם מתחילים בשעה שש בערב, כשהקטנים כבר במיטה עד שבע והילדים הגדולים יותר הולכים לישון בשמונה. או אז לבני הזוג יש שעתיים בשביל עצמם, עד שהם הולכים לישון בעשר.

קשה שלא לתהות מה ההשלכות של כל כך הרבה לידות על גופה של סו, וסביר להניח שיש להן השלכות משמעותיות. יש גם סיכוי סביר שבעוד כמה שנים ילדי המשפחה יתחילו לספר על ההשלכות שיש להתבגרות בבית כל כך מרובה ילדים. אם זאת, קצת קשה שלא לקנות את התמונות החייכניות שהם משגרים לעולם דרך הרשתות החברתיות, ולהרגיש קצת רע על כך שאנחנו בקושי מצליחים להתנהל עם השגרה המצומצמת שלנו.