כיום המכשיר הסלולרי הפך לדרך התקשורת האולטימטיבית עבור רובינו בעולם. שיחות טראנס-אטלנטיות דרך סקייפ, קבוצות וואטסאפ בהן נקבעות אסטרטגיות עד לתקשורת יום יומית בין בני זוגי, קולגות ומשפחה. השיח אף הוא הפך למתקדם יותר, ומילות הקיצור ששטפו את המקלדות בתחילת העשור הוחלפו באימוג'יז שמבטאים בצורה מדויקת את התחושות שלנו. ואם הסמאטרפון הפך עבורנו אביזר מהימן לעבודה וניהול, עבור הדור הצעיר מדובר בכלי הכרחי להשתלבות בעולם המודרני. כדי לעזור לכם לתקשר עמם טוב יותר, אספנו ארבע רעיונות נהדרים שישדרגו את הבילוי שלכם עם הילדים ויעשיר את עולמם באמצעות הסמארטפון.

 

כשטבע וטכנולוגיה נפגשים

בוא החורף הוא זמן נהדר לטיולים מחוץ לבית, מגלם בתוכו חוויות נפלאות ומאפשר לילדים להתחבר אל הטבע. כדי להבטיח שהחוויות והזכרונות יהיו נאמנים למציאות, במכשירים ניידים מסוימים, כדוגמת ה-Galaxy Note 9, ישנה פונקציה המנתבת את הגדרות הצבע של התמונה בצורה אוטומטית, מה שמאפשר תיעוד נאמן למציאות של פרחים, צמחים וגוונים נהדרים של פריחה. בעזרת הפוקוס החכם של מצלמת המכשיר, ניתן לעקוב אחר מעוף הפרפרים ולרוץ במרחבים (עם המכשיר ביד). את הילדים משתוללים בחיק הטבע תוכלו לתעד בדרכים מקוריות כמו סרטון סופר סלואו-מושן או סרטון טיים-לאפס, כדי לייצר רגעים משעשעים ומיוחדים. טיפ קטן: אוטוטו פריחת הסביונים והחרציות, הגוונים העזים של הצהוב אשר משתלבים עם הירוק, יכולים לשמש רקע נפלא לתמונה נהדרת שאפשר לפתח ולמסגר כמתנה לסבא וסבתא בביקור הבא.

 

 

שיעור בציור

העט החכם של Galaxy Note 9 הופך את הסמארטפון לפנקסים הקטנים של פעם, שהיינו משרבטים עליהם כשמשעמם. אתם זוכרים שהיינו מניחים את כף היד על נייר ומציירים בעזרת עט את קווי המתאר של האצבעות במשך שעות? עכשיו הילדים יכולים לעשות בדיוק את אותו הדבר, רק על גבי מסך המכשיר באמצעות ה-S-Pen Bluetooth. אגב, זו לא חייבת להיות כף יד שמציירים, ואפשר להשתמש בשבלונות במגוון צורות, להניח על המסך ולצייר! לסיום, מלאו את השרטוט בצבעים שאתם אוהבים ושמרו את היצירה בגלריית התמונות - במקום לתלות על המקרר.

 

לחשוב מחוץ לקופסה 

מסך רחב במכשיר הסלולרי הופך את חווית השימוש בו למהנה ואינטואטיבית הרבה יותר. אפשר כך לצפות בסרטונים ובסרטים כשאתם בנסיעה ארוכה, לחמוק לסשן פורטנייט או באפליקציה הממכרת הבאה. כדי לגוון את אופן השימוש במכשיר, מומלץ להפוך את חווית הגלישה למלמדת ומעשירה בעזרת אפליקציות שמציעות משחקי זיכרון, טריוויה ושיפור קואורדינציה לילדים. כדי לתבל את החוויה מעט יותר, אפשר להפוך את חוויית המשחק לתחרות משפחתית או משחקים בין קבוצות.

 

דברו אליי באימוג'יז 

די ברור שהילדים שלנו ואנחנו מעדיפים מסרים מונפשים על פני המילה הכתובה. זה חטא נפוץ, אך לעתים בדרך זו קל יותר לתאר רגשות מורכבים, להעביר מסרים ולהביע אהבה, שנאה, כעס, פחד וכיוצ"ב. אם בעבר הסתפקנו בשתי נקודות ומחצית סוגריים כדי להראות לנמען ההתכתבות שאנו מחייכים, היום אנחנו לא צריכים לדבר בכלל, או אפילו לכתוב. יש פרצוף לכל רגש. לשמחתנו, הקידמה מביאה איתה בשורה: אימוג'י מותאם אישית. כן, ה-Galaxy Note 9 יוצר עבורכם אימוג'י בצלמכם ובדמותכם, ילד או מבוגר, שדרכו יהיה קל (ואולי אף נחמד יותר) להביע רגשות. איך עושים את זה? פשוט: ממקמים את המצלמה הקדמית של המכשיר מול הפנים, ומצלמת הסלפי יוצרת עבורנו אימוג'י המבוסס על תווי הפנים שלנו. התוצאה מהפנטת, ומחקה את תנועות והבעות הפנים שלנו כפי שצולמו -  ואינה לילדים בלבד. ואם בכל זאת לא ויתרתם על המילה הכתובה – אפשר לצרף לאימוג'י שלכם גם טקסט קצר ומותאם אישית לנמען

תהנו!