1. גישת הורות חברית

"מתוקה, איזו שמלה את רוצה ללבוש?", "מה בא לך לאכול?", "חמודה, זה לא נעים לי שאת מרביצה לי", "את לא רוצה להגיד שלום לסבתא?"... חאלס! עד מתי גישת ההורות החברית תיוותר לגיטימית? עזבו את זה שעשרות אלפי ילדים מפונקים להחריד עתידים לצמוח כאן (ובהצלחה עם לצאת מהחממה של אבא ואמא), זה פשוט מעצבן לראות! כי כמה אפשר לראות אבות ואימהות מתרפסים בפני ילדיהם, מעמידים פנים שהם חבריהם הטובים ובעיקר נותנים להם את כל מה שהם רוצים, רק כי הם חוששים לצאת האיש הרע בסיפור? לא צריך להיות סופר נני כדי לדעת שילדים שמקבלים יותר מדי אפשרויות – רק מבולבלים יותר, ובסופו של דבר יגדלו להיות מבוגרים שיכורים מכוח. מעבר לחסרונות החינוכיים, זה כבר די מעיק לראות ילדים בני שלוש שאוכלים את הוריהם בלי מלח (אלא אם כן הם ביקשו מלח. OMG, הם ביקשו מלח! שמישהו יביא להם מלח!!!). חאלס עם זה.

 

  1. ריהוט גנרי מ"איקאה" לחדר הילדים

אה, איזה יופי. גם אצלכם יש את המיטה הלבנה הנפתחת מ"איקאה", לצד מעמד הנעליים שעלה איזה 70 שקלים ותוספת של שטיח בצורת חיות ואת האהיל הכחול בצורת כוכב.... נחמד. אז זהו, שלא! זה היה נחמד, אי שם פעם, אבל מהרגע שכולם הבינו את השטנץ והחלו לרהט חדרי ילדים גנריים "איקאה" סטייל, זה כבר סתם נראה כמו בית ילדים אחד גדול. אז תניחו את הבובות הפרוותיות ואת סכו"ם הפלסטיק הצבעוני בצד. מקורי זה לא.

גם לילדים שלכם "עיצבתם" לבד חדר של איקאה?

  1. מסיבות קונספט עם שולחן אמצע מושקע

אוקי. תחזיקו חזק. מה דעתכן על זה: מסיבת קונספט ללא קונספט? הרי כמה עוד אפשר להיתקל במסיבות ימי הולדת עם קונספט של חדי קרן, או אנה ואלזה, או ספיידרמן או נסיכות, או... די, מיצינו. הבנו: יש דף עוגה אכיל בהתאם לקונספט (או עוגה מפוסלת ומופרזת יתר על המידה), קאפקייקס בעטיפות זהות, מיתוג שלם של מדבקות תואמות שהדבקתן על כל דבר (כולל גם על הילדים עצמם), פוסטרים וקישוטים תואמים ו... ו... מה קרה לקונספט של עוגה, ממתקים ומיצים בצבעים זרחניים? גם ככה ילדים לא זוכרים כמעט כלום עד גיל שלוש, ובעיקר, זה כבר די נראה אותו הדבר אצל כולן– אז למה כל ההשקעה? עד מתי אימהות ימשיכו ויחפשו אחר קבצי מיתוג בקבוצות המשקיעניות השונות?

  1. אבא ואמא (טחונים) של שבת

זה נכון מה שאומרים: מי שלא טרח בערב שבת וכל זה. אבל מה החוכמה לארגן את ילדי הגן לאמא ואבא של שבת, ולהפיל את כל הטרחה על ההורים? לא רוצים חלות ממותגות, לא רוצים ערכות שוקו ועוגיות, לא רוצים ערכות ארוחת בוקר (ואבוי לכן אם אתן שואבות רעיונות עכשיו). הזעקה בנושא קמה כבר די מזמן, אבל הטרנד הזה משום מה מסרב להתפייד. עד שלא נחזיר מלחמה עם עוגת שוקולד פשוטה עם סוכריות – זה לא יקרה. אז קדימה!

אמא של שבת רגע אחרי שחילקה מתנות  לכל הגן

אמא של שבת רגע אחרי שחילקה מתנות לכל הגן

  1. בית מארח

בארבע מילים: מה-זה-העונש-הזה?

 

  1. להתלבש כמו הילדים

אתם יכולים לקרוא לזה מיני-מי עד מחר. טרנד ההורים שמתאמים לבוש עם ילדיהם הוא דוגמה מובהקת לטרנד שמתחיל חמוד, עד שממאיס את עצמו קשות. קשה לכם להתאפק בכל זאת? סבבה, לכו על פיג'מות תואמות ותשאירו את זה בדלתיים סגורות, אבל לא צריך להפריז, אנא. ואל תתנו לנו להתחיל עם עמודי אינסטגרם נפרדים לילדים.

 

  1. תחפושות בתפירה אישית

תגידו, מי אתן בדיוק – קים קרדשיאן? מה זו ההפרזה הזו עם רוח החג? מה רע בתחפושת קנויה ונחמדה, במקום להסתבך בשובל של בדים וקישוטים? הרי ממילא ביום החג עצמו, הקטנצ'יק יודיע שהוא בכלל רוצה להתחפש לאבא או משהו כזה. להזמין במיוחד מחו"ל? לתפור בהזמנה אישית? להכין בעצמכם? אמאל'ה, הלכנו לישון צהריים כי רק התעייפנו מלחשוב על כך. מה גם שברגע שכולם התחילו להשתולל עם תחפושת לפורים – זה כבר לא באמת מרגש אף אחד. בטח שלא את הילדים.

 

  1. צילומי סמאש דה קייק בגיל שנה

ברצינות, המקבילה של "טראש דה דרס" מעולם החתונות? זה עדיין קורה? לא ברור מה מקור המנהג המפוקפק הזה, במסגרתו משלמים מחיר מופקע לצילומי סטודיו, משלמים בנוסף מחיר מופקע לעוגה קצפתית וצבעונית - רק כדי להושיב את הקטני שיחרב את העוגה, יבלוס בה ויחייך חיוכים אמריקקים למצלמה. ולחשוב שלנו, בתור ילדים, היו משהו כמו 27 תמונות עד גיל 18. אשכרה עדיף.

זה בשבילה או בשביל האינסטגרם שלכם?