אחרי שנים של שמועות ותמונות פפרצי חמקניות, שרליז ת'רון הודתה בראיון שהבן שהיא אמצה הוא עכשיו בת. 

ב-2012 אימצה השחקנית זוכת האוסקר את ג'קסון. כבר מההתחלה היו דיווחים על ההתנהגות "הנשית" שלו לכאורה, ועל האהבה שלו לשמלות ולגיבורות דיסני. השמועות גברו אחרי שב-2016 נצפתה ת'רון כשהיא מטיילת עם ג'קסון לבוש שמלה תואמת לזו של אלזה מהסרט "פרוזן" ועם פאה בצורת שתי צמות. 

בראיון שנערך לאחרונה לדיילי מייל, סיפרה ת'רון "כן, גם אני חשבתי שהיא ילד, עד שבגיל שלוש היא הביטה בי ואמרה 'אני לא בן'. 

"אז הנה לכן! יש לי שתי בנות יפות (ג'קסון ואוגוסט, בת 3), ובדיוק כמו כל הורה אחר, אני רוצה להגן עליהן ואני רוצה לראות אותן משגשגות. הן נולדו מי שהן וזה לא מתפקידי להחליט איפה בעולם הן ימצאו את עצמן ומה הן רוצות להיות". 

ת'רון המשיכה ואמרה כי אין זה תפקידה כהורה להגיד לבנותיה כיצד עליהן להזדהות, אלא "לחגוג אותן ולאהוב אותן ולהבטיח שיש להן כל מה שהן צריכות כדי להיות מה שהן רוצות להיות". עוד הוסיפה "ואני אעשה כל שביכולתי כדי שהילדים שלי יהיו זכאים לכך ויהיו מוגנים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Charlize Theron confesses that her seven year old daughter, named Jackson as birth, is a transgender.⠀ (📷: Getty) #CharlizeTheron #TransIsBeautiful

A post shared by frozencast (@frozencastofficial) on

כזכור, ת'רון גדלה בדרום אפריקה וכשהיתה בת 15 אימה הרגה את אביה המתעלל מול עיניה, מתוך הגנה עצמית. מאז פרסומה, ת'רון לא ניסתה לטאטא את הנושא, אלא להפך - הרבתה לדבר בשבחיה של אמה. גם בראיון הפעם, היא טענה שסיפור חייה המיוחד הוא זה שהוביל אותה להיות אמא לביאה שמגנה על גוריה בכל מחיר. "אתם יכולים להאשים את אמא שלי על העובדה שאני לא יודעת אחרת! אתם יודעים, גדלתי במדינה שבה אנשים חיו עם חצי אמיתות ועם שקרים ולחישות ואף אחד לא אמר כלום. אני חונכתי במיוחד לא להיות כזאת גם כן. 

"חונכתי על ידי אמא שלי שצריך להעז ולדבר. צריך להגיע למצב שכשהחיים האלו יגמרו, נדע שחיינו את האמת שאיתה הרגשנו בנוח, וכי שום דבר שלילי יכול לצאת מזה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This summer, payback goes Atomic. Watch the new #AtomicBlonde trailer now. www.atomicblonde.com @atomicblondemovie

A post shared by Charlize Theron (@charlizeafrica) on

בהמשך סיפרה ת'רון שאימוץ היה בתוכניות שלה מאז ומתמיד. "תמיד ידעתי שגם אם אהיה במערכת יחסים, או שיהיו לי ילדים משלי, אבחר בדרך של אימוץ. אימוץ זה לא משהו שאפשר לקחת בקלות יותר מאשר הריון רגיל. זה לא שאת קמה יום אחד ואומרת 'אמ..בא לי לאמץ' ועד ארבע אחרי הצהריים יש לך תינוק. זה דורש הרבה זמן והרבה מאמץ - הן פיזי והן נפשי - אבל זה שווה את זה".