כולם התלהבו לראות אתמול את מייגן והארי בדייט הראשון שלהם מאז הלידה, גם אם היה מדובר באירוע בייסבול מול מיליוני צופים ולא בדיוק בפגישה רומנטית ואינטימית (ובינינו, חודשיים אחרי לידה גם קפיצה לבד לסופר פארם נחשבת לדייט לוהט). אבל כמובן שכמו כל דודות מודאגות אנחנו לא יכולות שלא לשאול מי היה עם ארצ'י הקטן בזמן הזה. ובכן, מסתבר שהתשובה לשאלה הזו היא קצת מורכבת.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Repost @_duchess_of_sussex ・・・ HER REACTION! ❤️ Today Meghan has joined Harry at the #LondonSeries @RedSox vs. @Yankees game at the @londonstadium in support of @weareinvictusgames. Meghan is a fan of the Yankee, she has a lot of their merchandise! . . Meghan is accompanying Harry for all of today’s activities: - Meeting the @RedSox and @Yankees in their clubhouses - A reception with former UK and US @weareinvictusgames competitors - Accompaning the competitors as they throw out the first pitch - Watching the #LondonSeries game! . . #duchessofsussex #meghanmarkle #princeharry #britishroyalfamily #royalfamily #royals #yankees #redsox

A post shared by Meghan/Sofia/Victoria/Kate (@swedishbritishfamilyroyal) on

ארצ'י אמנם בין פחות מחודשיים, אבל כבר הספיק לעבור שתי מטפלות שאף אחת מהן לא הניחה את דעתם של ההורים הטריים. כעת נמצאה עבורו המטפלת השלישית ורק ימים (או אולי שעות) יגידו אם היא תחזיק מעמד. אמנם הדיווח הזה הוא על פי ה-SUN, לא ממש מקור מהימן, אבל כמו שכולנו יודעים, אלו לא בדיוק ידיעות מופרכות. הקושי למצוא מטפל/ת מתאימ/ה, או מסגרת מתאימה, הוא מנת חלקם של מרבית ההורים, שנאלצים לסמוך על אדם זר לחלוטין עם הדבר היקר להם מכל.  

על פי המקור האנונימי שצוטט בידיעה, ההחלפות בצוות נובעות משינויים בצרכי המשפחה. "לעתים קרובות יש צרכים שונים בשלבים שונים של חיי התינוק. המטפלת הראשונה היתה אחות לילה", הוא מסביר. עם זאת, הוא מוסיף ש"הארי ומייגן לא רוצים למהר עם זה או לקחת סיכונים בקבלת ההחלטה הזו. זה עניין מאוד אישי והוא תלוי בצרכים של התינוק וההורים".

בתחילת החודש דווח שמייגן והארי שכרו מטפלת חדשה, שהיתה צריכה לחתום על הסכם סודיות קיצוני במיוחד, אבל כרגע לא ברור האם היא אחת משתי המטפלות שעזבו או שמה מדובר במטפלת השלישית. עוד לא ידוע האם המטפלת שנבחרה הסכימה להצטרף לטיול המשפחתי לדרום אפריקה שמתוכנן להם בסתיו, או שאולי אז ארצ'י שוב יאלץ להתרגל למטפלות חדשה.

כמובן שלא חסרים מלעיזים שמהרו לעשות את הקישור בין חלופת המטפלות לחלופת אנשי הצוות הדחופה של הדוכסית. בין אלו שעזבו מאז שהגיעה לארמון נמצאות העוזרת האישית שלה, מליסה טובאטי, שהתפטרה בנובמבר, המזכירה האישית סמנתה כהן, מי שהיתה עובדת של הארמון במשך 17 שנה, ובמרץ התבשרנו על עזיבתה של איימי פיקריל, עוזרת אישית נוספת שלא הצליחה להחזיק מעמד – וזו רק רשימה חלקית. לכן אין פלא שהלשונות הרעות מצרפות את חילופי המטפלות לאותה הקלחת וממהרות להאשים את האמא הדורשנית של ארצ'י.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

She is in love with her boys 💙😍 #princeharry #meghanmarkle #babysussex

A post shared by Harry & Meghan (@harrymeghan) on

עם זאת, הפעם מדובר בעניין מורכב שכל הורה יכול להזדהות איתו, ולמען האמת גם כל הורה היה רוצה להרשות לעצמו – לבחור בקפידה את האנשים שמטפלים בילדים שלו. לבדוק אותם במשך כמה שבועות, לראות איך הם פועלים "בתנאי שטח" ובמקרה שהדברים לא מסתדרים – להמשיך לחפש את מרי פופינס עד שהיא תגיע. מבלי לנוח, לוותר או להתפשר. חילופי האנשים יכולה אמנם להעיד על הורים לחוצים, אבל ממתי "הורים לחוצים" הפך להיות שם גנאי?

לאור כל פרשות ההתעללות שמתרחשות מסביבנו, יש לנו את כל הזכות להיות הורים לחוצים מבלי להרגיש צורך להתנצל על זה או לבלוע את כל השאלות שמציקות לנו ולבטל את עצמנו ואת החששות שלנו, בגלל הפחד שיחשבו שאנחנו נודניקים. יש לנו זכות לבוא בדרישות לאנשים שאמונים על הדבר הכי חשוב לנו, וגם יש לנו את כל הזכות להקשיב לתחושות הבטן ולהגיד כשדברים לא מרגישים לנו נכון, גם אם מספקים לנו תירוצים והסברים מושלמים לכאורה.

הלוואי וגם אנחנו נוכל להרשות לעצמנו להעסיק ולפטר מטפלות ומטפלים עד שנרגיש שהגענו לדבר הכי נכון ומדויק עבורנו ועבור הקטנטנים שלנו. בינתיים אנחנו יכולים לאחל לדוכסים, וגם לנו, שהילדים שלנו יהיו עם האנשים הכי טובים עבורם.