אחד היתרונות הכי גדולים של החורף עבור פאשניסטות הם הגרביונים, שעם השילוב הנכון יכולים לשדרג את האאוטפיט ולהוסיף לו טוויסט מעניין, ולצאת מתפקידם הפרקטי כדי להפוך לאקססורי לכל דבר. אם זאת, הם אחד מפריטי האופנה הרגישים והעדינים ביותר. רכבות בגרביונים הוא החשש הגדול של כל בחורה – אלא אם מדובר ברכבות שנמצאות שם בכוונה תחילה, ועל כך נרחיב בהמשך – אבל יש כמה טיפים קטנים שיכולים למנוע או למזער נזקים: כשגורבים את הגרביונים יש לוודא שהסביבה נקייה מגורמים עוינים – ציפורניים שיכולות לקרוע את הגרביונים, רוכסן של מגפיים, קישוט בנעליים בעל רמת סיכון גבוהה ועוד. במידה ואכן נפער חור או רכבת קטנה, הטריק הישן והטוב של מריחת לק שקוף אכן עובד: מרחי במהירות בכדי "לקבע" את החור ולמנוע ממנו להפוך לרכבת בלתי נגמרת.

 אחרי שלבשנו אותם בעדינות ובזהירות, אפשר לגשת להתאמות: גרביונים אטומים בגוון כהה, בעיקר כאלו שחולקים את אותו הצבע עם הנעליים, יכולים ליצור צללית מחמיאה וכמו "להצר" את הרגליים. גרביונים בהירים ובגוונים בוהקים עושים בדרך כלל את הפעולה ההפוכה עם האשליה שהרגליים רחבות ממה שהן. גרביונים עם פרינט ישתלבו עם פריטים יותר רגועים, ואז עדיף ללכת על חולצה ומכנסיים בגוונים דומים על מנת לא להעמיס על העין. והכלל החשוב ביותר: גרביונים הם לא טייץ. המכנסיים הצמודים כבודם במקומם מונח, ולכן את החולצות והטוניקות יש להשאיר להם או לצוות להם חצאית או מכנסיים קצרים כשהם נלבשים עם גרביונים.

העונה ישנם אינספור וריאציות בטקסטורות שונות ואחוזי דניר (צפיפות) שונים. מצאנו את עשרת הגרביונים הכי מדליקים שיש לשוק להציע.

שמה פס
לייף, מחיר: 55 שקל (והזוג השני ב-5 שקל)
פסים דקים הם הקלאסיקה של עולם הטקסטורות בגרביונים. הם מחמיאים לרגל, מעניקים אשליית אורך ויכולים להתאים למגוון אאוטפיטים בגרסתם השחורה.
המחוספסים
FIX מחיר: 40 שקל
אחד הפחדים הגדולים ביותר של נשים היא הרכבת, ולצערינו היא לא מתכוונת לשבות – זו שצצה בגרביונים ללא אזהרה מוקדמת ותמיד רגע לפני שיוצאים מהבית. אבל העונה הנוכחית דווקא קרעים קטנים מגיעים בילט אין, והם שיא הטרנד, במראה אדג'י ורוקיסטי משהו.
המסנוורים
דלתא, מחיר: 50 שקל
כל העיניים יופנו לעברם, אבל צריך כמובן לדעת ללבוש אותם נכון. אם הולכים על גרביונים מנצנצים, שאר הלוק יהיה רגוע, בגוונים ניטרליים וללא "קישוטים" מיותרים.
הכוכבים
זוהרה, מחיר: 100 שקל
הגרסה השקטה של גרביונים מנצנצים מגיעה בשחור, סמי שקוף ועם עיטורי כוכבים עדינים ומתוקים – בדיוק במינון הנכון.
הווינטג'ים
לייף, מחיר: 55 שקל (והזוג השני ב-5 שקל)
גרביונים סמי שקופים עם מעויינים עליהם בגוון ירוק. הם כובשים ומחמיאים בזכות הצבע העדין, ההדפס בטעם של פעם והאווירה - וינטג'ית, כמו בסלון של סבתא.
המפתיעים
אפרודיטה, מחיר: 44 שקל
הפס האחורי מאריך את הרגל וקורץ לסגנון של פעם. פס אחד בסך הכל, בלי רעש וצלצולים, אבל הוא שיא האלגנטיות וטומן בחובו סקס אפיל מעודן.
הרומנטיים 
ג'ק קובה, מחיר: 159 שקל
ירכונים הם סקסיים בטירוף, אבל זה לא סוד שזה לא כל כך פשוט ללבוש אותם, ובדרך כלל זה נגמר כאשר פסי הסיליקון שלהם לא לגמרי נצמדים כמו שצריך ואנחנו מקרטעות את דרכנו עם גרב אחת למטה. גרביונים דמוי ירכונים נראות כמו ירכונים, עם אלמנט שמזכיר תחרה בחלק העליון – שרק אנשים מסוימים יכולים לגלות אותו.
הסטודנטיאליים 
ASOS, מחיר: 50 שקל
כבכל חורף, גם העונה המשבצות כובשות כל חלקה טובה, מחולצות דרך מעילים ועד לגרביונים. ההמלצה שלנו היא ללבוש אותם עם פריטים בגוונים ניטרליים ולהוסיף טאץ' של דנים למראה הסטודנטיאלי והשיקי.
השובבים
קסטרו מחיר: 40 שקל
בעולם של הדפסים וטקסטורות שאין לו סוף, הזיג זג הוא בדיוק על קו התפר בין המיוחד לרגוע. אמנם מדובר בטקסטורה מעט "רועשת", אבל עדיין נקיה מקשקושים ומאד מדוייקת.
החורפיים 
נקסט, 36 שקל 
הדפס האיילים נכנס חזק לעולם האופנה בשנה שעברה והוא ממשיך לשלוט גם החורף. הוא אמנם עושה חשק לשוקו חם ותנור, אבל הם כל כך מלאי סטייל וגונבי הופעה, עד שחבל לא לנצל אותם וללבוש אותם כמעט עם כל דבר, החל משורטס ג'ינס ועד לחצאית עיפרון מחויטת.