לשלי גפני אין רגע דל. בגיל 44 היא לא מפסיקה להתרוצץ. כיום היא מתפקדת כמאפרת הראשית של הסופר-פארם, מאפרת כלות ואירועים, מעבירה הרצאות יופי וקוסמטיקה, פרנזטורית של אריסטו שמט ומגדלי היוקרה לגון ולצד כל אלו מגדלת שלושה "גברברים", כפי שהיא מכנה אותם - בני 17 וחצי, 13 וחצי ושמונה. לא פלא שאחד הדברים שהיא לא מתפשרת עליהם בלוק שלה הוא הנוחות. "אני אדם מאד פרקטי, וזה גם מה שאני מחפשת בבגדים. כשאני מתרוצצת כל היום, הכי נח לי להיות בבגדי קז'ואל שלא 'יפריעו' לי", מגלה שלי.

עוד באון לייף: 

 

בעונה הקרה שלי נמנעת מהכנסת צבעים למלתחה שלה, ומעדיפה מראה מונוכרומטי בגוונים לבנים למיניהם – אוף וויט, שמנת ובז', לצד הרבה מאד שחור. "אני לא אוהבת לבלוט בחורף, למשל סביר להניח שלא תמצאו אותי באאוטפיט שעיקרו בצבע אדום. אני אוהבת להיות יותר חבויה וסולידית בימים הקרים. אפשר לומר שבקיץ אני יותר פורחת מבחינת הסטייל. אני יכולה 'להתפרע' על צבעים שונים כמו פסטליים או גוונים של צהוב, שמאוד מחמיאים לגוון שלי".

אלו שלושת הפריטים הכי הכרחיים במלתחה שלה:

סיפור בג'ינס

שלי גפני לאריסטו

כאמור, ביומיום חשוב לשלי להרגיש בנוח, ועבורה הג'ינס הוא הביטוי המושלם למראה קליל ונינוח. "יש לי ג'ינסים מכל הסוגים, ואת כולם אני אוהבת – בין אם הוא סקיני, קרוע, שחור או אפור".

זארה, 199 שקל

אריסטו שמט, 255 שקל

ריפליי, 699 שקל

מעיל עור קטן

שלי גפני לאריסטו

אין כמו מעיל עור או דמוי עור למראה מחוספס אך נשי. "יש לי אחד כזה בצבע שחור, הוא משרת אותי כל העונה ומתאים ללוקים שונים".

גולברי, 279 שקל

Tally Weijl, מחיר: 199 שקל

My Urban Runway , מחיר: 320 שקל

מגפוני פרנזים

"עבורי, נעליים צריכות להיות לא רק יפות אלא גם נוחות. אחרת אני פשוט לא נועלת אותן. אגב, הן לא חייבות להיות שטוחות כדי להיות נוחות. הנעליים האהובות עלי בתקופה האחרונה הם מגפוני פרנזים שטוחים שחורים של מייקל קורס, שהם אופנתיים מצד אחד אבל גם מאד נוחים וכמובן מתאימים למגוון מראות".

אסוס, 201 שקל

CHARLES & KEITH, מחיר: 499 שקל

טוונטיפורסבן, 99 שקל