אחרי שנים של עיסוק אובססיבי במשקל וקידום של דימוי גוף בריא, האחות הצעירה מבין שלושת האחיות קרדשיאן הופכת למעצבת אופנה בזכות עצמה: קלואי קרדשיאן משיקה קולקציית פרימיום. אבל מה שבאמת משמח זו העובדה שהקולקצייה שלה נעה בטווח מידות שתואם את האג'נדה שקידמה עד היום, כשהדגמים מיוצרים ונמכרים ממידה 34 ועד למידה 54.

עוד במדור של גאלה:

הליין החדש של קרדשיאן, שזכה לשם Good American, הוא ליין פרימיום ג'ינס חדש שיימכר בבלעדיות בחנויות הרשתNordstrom . לקמפיין השיווקי שלו נבחרו גם נשים עגלגלות, כולל הבלוגרית גבי פרש, וג'ורדין וודס - דוגמנית הפלאס סייז וגם ה-BFF של האחות למחצה קיילי ג'נר. הליין כולל קולקציית ג'ינסים ב-3 גזרות: סקיני, בויפרנד ומותן גבוהה, לצד טי שירטים, בגדי גוף (אלה שכה אהובים על בנות המשפחה) וטרנינגים, הכל במידות 34-54. וכן, יש גם משלוחים לישראל.

קלואי קרדשיאן ג'ינס

בועטת במוסכמות של עולם האופנה. קלואי קרדשיאן, מתוך אתר Good American

"יש הגדרה חדשה לסקסי", נכתב באתר המותג. "בהשראת אמונתן שיש להשוויץ בכל גוף, החברות קלואי קרדשיאן ואמה גרד ייסדו את GOOD AMERICAN". כן, גם היום כשהיא בתקופה הרזה ביותר שלה, קרדשיאן דובקת באמונותיה. כפי שהצהירה באינסטגרם: "אני מרגישה מבורכת ליצור את הקו הזה לנשים באשר הן, בכל הצורות ובכל המידות". נדמה כי אין חכמה כבעלת ניסיון.

אז מה גורם לעולם להתרגש כל כך מהצעד הזה, ולמה הוא כזה הרה משמעות (מעבר לכך שמדובר בעוד עסק של אימפריית קרדשיאן)? הפעם, אחרי שנים בהן כל נגיעה שלה בעולם האופנה היתה אך ורק במשותף עם שתי אחיותיה למותגים שונים כמו טופ שופ, קלואי יוצאת מהצל המשפחתי בצעד עצמאי ונועז: שכן, בניגוד למהלכים של בתי אופנה אחרים, שמקפידים לשמור על טווח מידות מצומצם ולהדיר נשים שמנות ממרחב חנויותיהן, במהלך הזה, קרדשיאן מרחיבה את הטווח ומספקת מענה לנשים בכל גודל מבלי להסס.

ג'ינס קלואי קרדשיאן

טווח ענק של מידות בקולקצייה אחת שמתאימה לכולן. מתוך אתר Good American

כאחות השלישית מבין שלושת המפורסמות וזו שידועה בראש ובראשונה באקורדיון המשקל שלה, קלואי מעולם לא הסתירה את ההתעסקות שלה עם דימוי גוף. בחלוף השנים היא אפילו הפכה לשגרירה של ענייני דימוי גוף כאשר התראיינה ודיברה על הנושא בפתיחות. קים, אחותה הגדולה, חיה כבר שנים באיזושהי אשליה ולא כל כך מחוברת לקרקע (למרות שהשוד הטראומטי שעברה החודש עוד עלול לנפץ זאת). אבל המהלך הזה של קלואי מוכיח שדווקא היא זוכרת מאין באה.

במשך שנים רבות קלואי סבלה מתגובות שמנופוביות בתקשורת וברשתות החברתיות. לא היה אירוע בו לא נשאלה על המשקל שלה. במהלך השנים הגזרה של השתנתה לעיתים די קרובות, קטנה וגדלה וקטנה שוב ושוב. היום, כאמור, היא עומדת בקצה הרזה של הטווח שלה, אך מוכיחה שגם עתה היא לא שוכחת מה זה אומר להיות בחורה במידה גדולה, ושלמרות השינויים שעברה כל המידות מתקבלות אצלה בברכה.

קלואי קרדשיאן

זוכרת מאיפה היא באה. קרדשיאן בקמפיין הקולקצייה, מתוך עמוד האינסטגרם שלה

העובדה שקרדשיאן החליטה ליצור ליין של טווח מידות כה רחב ומגוון הוא אולי סימן למשב רוח מרענן של שינוי שמחלחל בשנים האחרונות לעולם האופנה. הליין ימכר בבלעדיות בנורדרסטרום – בית כולבו המונה 340 חנויות ב-40 מדינות בהן הוא מציע, כמו גם באתר האינטרנט שלו, קולקציות ממותגות עד מידה 58. גם זה מעיד על כך שאנחנו מתקרבים בצעדי ענק לטווחי מידות יותר שפויים בכלל הרשתות המיינסטרימיות. השעון המעורר של מעצבי העל אמור לצלצל כל רגע ולהשכים אותם מההזייה שהם חיים בה כשהם מסיימים את הייצור שלהם במידה 40-42.

לעוד חדשות אופנה, דעות, עצות וסטיילינג בכל גודל ומידה, היכנסו לאתר של גאלה רחמילביץ'