בזמן שלא מעט נשים ברחבי העולם, ובטח שברחבי האינסטגרם, מוטרדות מכל שיערה סוררת שהורסת את הצורה המושלמת של הגבות, סופיה הדג'יפנטלי דווקא עושה לא מעט מאמצים על מנת לתת להן לגדול בפראות.

הדג'יפנטלי התפרסמה לפני כשנה, אחרי שצבעה בטעות את הגבות הבלונדיניות שלה לצבע כהה יותר ממה שהיא תכננה. כמעט בן לילה הפכה הדוגמנית הקפריסאית לדמות פופולרית ברשת, והיא אף ניצלה את המומנטום כדי לפתוח תנועה חדשה, תחת האשטאג #UnibrowMovement, הקוראת ללגיטימציה של גבות עבות, כהות ומחוברות. מאז היא פועלת כדי לשבור את הסטיגמות שיש לאנשים על גבות בפרט, שיער פנים בכלל ובאופן כללי על קבלה עצמית.

Dude who wants a meet up in London ?? ☠️??

A post shared by Sophia Hadjipanteli ?☠️? (@sophiahadjipanteli) on

אך לצד האוהדים שמשבחים את האומץ, החד-גבה של הדג'יפנטלי – שהיא קוראת לה בהומור "ורוניקה" - צברה גם לא מעט מתנגדים, שכמובן חייבים להגיד בפומבי את דעותיהם. הדג'יפנטלי, שעכשיו התחילה ללמוד שיווק באוניברסיטת מרילנד, סיפרה ל"ניו יורק מגזין" איך היא מתמודדת עם התגובות השונאות: "כשאנשים אומרים לי שזה מגעיל, אני תוהה מה מגעיל בשיער הפנים הטבעי שלי? אתה הרי בטח נמצא בקצה השני של העולם ובטח לא תראה אותי בחיים שלך".

הדג'יפנטלי המשיכה ואמרה שהרבה אנשים במזרח התיכון יכולים להזדהות עם הבעיות לכאורה שמגיעות יחד עם שעירות יתר. "באמת רציתי שאנשים יסתכלו עלי ויסתכלו על הגבות המחוברות שלי - שהם תוכננו לחשוב שהן מוזרות, או משהו שצריך להיפטר ממנו - ובכל זאת יחשבו שאני יפה".

I wonder what you dream about

A post shared by Sophia Hadjipanteli ?☠️? (@sophiahadjipanteli) on

לדבריה, לא אכפת לה ממבקרים שטוענים שהיא תראה טוב יותר עם גבות מעוצבות. להפך, היא לא מאמינה שדעות של אנשים אחרים צריכות להכתיב את איך שהיא, או כל אחד אחר, תופסים את היופי שלהם. בעיניה, הערך העליון הוא גיוון ופתיחת האפשרות לבחור כיצד אנחנו מעוניינים להראות, מבלי שדעות של אנשים אחרים או קונבנציות מיושנות יקבעו עבורנו.

"אני לא עושה את זה במטרה שאנשים יאהבו את הגבות שלי", אמרה הדג'יפנטלי בראיון ל"הארפר בזאר". "אני יותר עושה את זה על מנת להראות לאנשים שהם יכולים לחיות את חייהם מתוך בחירה". "אני אישית חושבת שככה הפנים שלי נראות טוב יותר. אחרים לא מסכימים, וזה סבבה לגמרי".