ענקית האופנה אסוס משיקה סוף סוף ליין הלבשה תחתונה דמוי עירום, ומצטרפת, באיחור ניכר, לחברות כמו Nubian Skin, Naja ו- Target שהבינו שהלבשה תחתונה בצבע גוף לא יכולה להגיע בגוון אחד של חום בהיר מאוד.

אסוס הודיעה על ההשקה ביום שלישי בקמפיין פרסום בטוויטר בכיכובם של דוגמניות בשלל צורות גוף וגווני עור שהציגו חזיות, תחתונים ובגדי גוף.

הליין החדש הגיע בשלושה גוונים חדשים של בז' וחום דבש, בטווח מחירים מ- 6.50$ עבור תחתוני חוטיני עד 19$ עבור בגד גוף ובטווח מידות שמגיע עד XL, והתקבל בהתלהבות בקרב חובבות אסוס.

כבר לפני כמה חודשים פרסמנו כאן שאסוס הפסיקה לרטש סימני מתיחה, צלקות וצלוליטיס של דוגמניות בתמונות ונראה שגם במסע הפרסום הנוכחי הזה נזכה לראות נשים עם כל "הפגמים" שלהן, כפי שהן באמת.

"כשראיתי את מצב הרוח של כולנו, הרגשתי גאווה גדולה עבור אסוס ועבור החברה כולה. מרגש לראות כמה אנחנו מתקדמים", אמרה סאני טרנר, אחת הדוגמניות בקמפיין, "למותגים יש אחריות והם צריכים לרצות לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר לגבי עצמם באמצעות בגדים".