1. לחזק את אוסף המעילים שלי

יש הרבה שלא יסכימו איתי, אבל אני מרגישה שבחורף ישנה פחות אפשרות לגיוון. מזג האוויר הקריר מעורר אצלי דחף הישרדותי יותר מאשר דחף אופנתי – בבקרים קרירים אני נוטה לברוח לאאוטפיט פשוט, מחמם ונעים ומשקיעה פחות מחשבה ויצירתיות. אבל, אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור את הגיוון הזה ולא להתפשר היא על ידי תחזוק של אוסף מוקפד של מעילים מוצלחים ששוברים את השגרה האופנתית המשעממת של החורף. כשכל מה שרוצים זה ללכת עם סוודר שמן וג'ינס, המעיל הנכון יכול להפוך אאוטפיט למעניין ולא שגרתי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Around Monte Carlo after the photoshoot ?

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

  1. להעז ללכת עם אאוטפיט מונוכרומטי

הרעיון של אאוטפיט שכולו בגוון אחיד תמיד קצת הרתיע אותי – מרגיש לי כמו משהו שלא כל כך יתאים לחיי היומיום, בחירה אופנתית שקופצת לעין ומושכת הרבה תשומת לב. אבל, אולי במקרה הזה הבחירה שווה את התעוזה ואת המבטים – וישנן הרבה דרכים לשחק עם האפשרויות בצורה שתמתן מעט את האאוטפיט ותתאים אותו, נגיד, לסתם יום עבודה במשרד. בתמונה, הדרך הקלה להתחיל – אאופיט שכולו גווני לבן.

  1. ללכת עם חליפה

המילה חליפה בראש שלי תמיד מתקשרת לאחד משני דברים: חליפה מחויטת ופורמלית (בסגנון אלי מק'ביל) או חליפת טרנינג מהסוג שניתן למצוא בחנות שיש לה את המילים "מחסני" ו"אופנה" בשם. אבל, בשנה האחרונה ישנו טרנד שהוא חליפה מסוג קצת אחר, הרבה יותר קז'ואל והכי יפה שיש- מדובר בשילוב של מכנסיים או חצאית עם חולצה או ג'קט, בשלל של צבעים ודוגמאות שמתאימות למגוון רחב של סגנונות וסיטואציות. בתמונה – הבלוגרית גבי גרג בשתי וריאציות לטרנד הנ"ל.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Weekend mood ??psst: the @premme.us brushstroke Marissa set is back ?????? link in bio! (I’m wearing size 2)

A post shared by Gabi (@gabifresh) on

  1. למצוא את הסנדל המושלם לקיץ

נעליים בקיץ הן על פניו נושא פשוט וזוג סנדלים מוצלח לא צריך להיות משהו שקשה למצוא. אבל למרבה הפלא, לא כך הדבר – השילוב המושלם בין נעליים נוחות (במילים אחרות – שטוחה) שמצד אחד יהיו אלגנטיות אבל מצד שני קז'ואליות ופרקטיות ליומיום הוא נדיר. בימי קיץ חמים קל נורא לברוח לזוג הוויאנס, שעבורי הן לא בחירת הנעלה לגיטימית לכל פעילות שהיא לא ים (או אילת). בתמונה – עדיין לא מושלם, אבל בהחלט צעד בכיוון הנכון.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Early morning #mrshoesday shoe dew (? @hisuzanne)

A post shared by Man Repeller (@manrepeller) on

 

  1. לשלב יותר גווני אדמה

גווני אדמה היו אחד הטרנדים הבולטים של שנת 2018, ולטעמי מדובר בטרנד נפלא. בניגוד לאפור שתופס אותי מדי חורף, גווני האדמה משרים תחושה חמימה ונותנים מראה מתוחכם מחד ורגוע מאידך. הצבעים הללו נראים טוב בכל העונות, ומתאימים במיוחד לישראל המדברית. אפשר אפילו לשלב אותם עם סעיף מספר 2, ולבחור אאוטפיט מונוכרמטי בגווני אדמה, כמו הבלוגרית אמי סונג להלן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Finally got the @senreve belt bag to complete my camel obsession. #Senreve

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

 

  1. לקנות מגפיים בצבע שהוא לא שחור

נכון לרגעי כתיבת מילים אלו, יש בבעלותי שישה (!) זוגות של מגפיים שחורים, ואפס זוגות בצבעים אחרים. אני לא כועסת על עצמי שזו הנטייה הטבעית שלי – שחור הוא הצבע המדהים ביותר, ומגף שחור משתלב היטב עם כל מה שאנסה לשלב אותו. אבל הגיע הזמן לומר מספיק, ולאזור אומץ לנסות את אחד מאינספור זוגות המגפיים הצבעוניים שיש לעולם האופנה להציע – בין אם מגפיים בדוגמה מעניינת או צבע שקופץ לעין.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

There are only so many hours in a day — you need a block heel that will lift you up without slowing you down. #VERUKA #StuartWeitzman

A post shared by STUART WEITZMAN (@stuartweitzman) on

 

  1. לתת צ'אנס נוסף לסיכות ראש

כשבלוג האופנה האהוב עליי, Man Repeller, הוציא ליין מוצרים שביניהם סיכות ראש עם הלוגו של האתר, חשבתי שאולי כל השנים הללו הזנחתי אקססורי עם פוטנציאל רב. מסתבר שמדובר בעולם שלם שאני יותר מאשמח לחקור ולחשוף במהלך 2019. בתמונה – אותה סיכה מעוררת השראה לצד כמה אחרות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10/10 copy pasting @fannyekstrand

A post shared by Leandra (Medine) Cohen (@leandramcohen) on

 

  1. למצוא שורט מוצלח

כבר בקיץ האחרון אפשר היה לראות פרפורי הגסיסה של השורט ג'ינס הקצרצר - או שאולי זו סתם אני שמזקנת מעט? כך או כך, הגיע הזמן למצוא שורט שימלא את החלל – כזה שמשתלב עם פריטים אחרים ולא מצריך שפריטים אחרים ישתלבו איתו, ואינו צמוד או קצר מדי בשביל שארגיש בו חופשיה ומשוחררת.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Parisian nights. Photo by @edwardspict

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

  1. לרכוש פריט בצבע מרקר

אם תשומת לב זה משהו שרוצים להימנע ממנו, צבעי מרקר עזים ובוהקים הם משהו שיש להתרחק ממנו כמו מאש. אבל, במסגרת התמה הכללית של כתבה זו בה אני מחליטה החלטות שמוציאות אותי מאזור הנוחות ומאתגרות אותי אופנתית, בחירה בצבע מרקר היא כמעט מתבקשת. זה לא חייב להיות פריט דומיננטי כמו מעיל או מגפיים, אבל אפילו טישרט (דוגמה להלן) יכולה לתת ניצוץ צבעוני.

 

  1. לשלב פרינטים ודוגמאות

מבחינתי, פרינט אחד בכל אאופיט הוא מעין חוק הזהב של אופנה. אבל בחלוף השנים אני מתחילה לערער על יסודות אלו ולהבין שאולי אני סתם דובקת באיזושהי דּוֹגְמָה ישנה, וקצת תעוזה ויצירתיות יכולות ליצור אאוטפיט כיפי וייחודי. כמובן שזהו מהלך שיש לבצע בזהירות – הגבול בין יצירתי למגוחך ומכביד על העין הוא דק מאוד במקרה הזה.