קולקציית הסתיו-חורף של WESHOES

זה לא סוד שמצב האופנה בארץ לא מזהיר, שלא לומר בקנטים, אבל כנראה שנעליים תמיד צריך, כי רשת ההנעלה WESHOES ממשיכה לעשות חיל, לפתוח סניפים נוספים ולהרחיב את ההיצע שלה. על פי הקולקציה החדשה, נראה שאפשר לומר די בוודאות שהחורף הולך להיות נוח במיוחד, עם מגוון נעליים ששמות כערך עליון את הבריאות שלנו. מבין כולם בולט, כמובן, המותג קרוקס, שהכין לנו הפעם דגמים חדשים לקולקציית הלייט רייד – נעליים המיוצרות בטכנולוגיה חדשה שהופכת אותם לקלות במיוחד, עם כדוריות קטנות בסוליות שמדמות מסאז׳ לכפות הרגליים. בהמשך מבטיחים לנו שיתופי פעולה עם מעצבים, שיניבו דגמי קפסולות אופנתיים – אז שווה לעקוב.

לצד קרוקס תוכלו למצוא את המגפיים המפורסמים והפופולריים של Blundstone, כמו גם קו נעלי עקב לנשים של המותג; הנעליים של Natural world האקולוגי, שבהן יככבו גם ארבעה דגמים של המעצבת הגרפית הישראלית דניאל שוקרון; הוקה – מותג אמריקאי המתמחה בנעלי ריצה בעלי סוליה מיוחדת המעניקה תחושה של תעופה בזמן הריצה; ואורטופה- מותג ברזילאי שמציע נעליים לילדים מצעד ראשון ועד מידה 37. כמובן שלצד אלו יש גם קולקציית תיקים ומזוודות איכותיים, וכן נעליים של מותג הבית SEVENTY NINE, בהן גם מגפיים, נעלי בית מפנקות ונעלי גברים.

 טווח מחירים: 650-100 שקל.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין

 

 

קולקציית סתיו-חורף של טומי הילפיגר

בית האופנה הקלאסי ממשיך את הקו הכל-אמריקאי שלו גם העונה, אבל משדרג אותו עם נגיעות טרנדיות של שילובי טקסטורות, הדפסים וגזרות מקוריות. כל אלו משתלבים לאחת הקולקציות היותר מוצלחות שלו מהשנים האחרונות, שפונה לנשים ולגברים באמת בכל הגילאים.
במרכז הקולקציה עומד שיתוף פעולה נוסף עם הכוכבת זנדאיה, שמסכמת שנה מוצלחת לאור פופולריות הסדרה "אופוריה". תצוגת האופנה שהיתה לאחרונה התקיימה בתיאטרון אפולו המפורסם, הממוקם בשכונת הארלם ונחשב למרכז התרבותי של קהילת האפרו-אמריקנים בניו יורק, שם צמחו אמני ג'אז, היפ הופ וראפרים רבים. על הבמה צעדו נשים מגוונות מבחינת מוצא, גיל ומידות, בהן גם אשלי גרהאם, שצעדה בהריון מתקדם. הלוקיישן לא נבחר כך סתם, אלא הוא תואם את הקולקציה של זנדאיה, שבה ניחוחות מוטאון ופאנק, כמו חליפות קטיפה, פריטי עור מנוחשים, ז'קטים קצרים מפרווה סינתטית, מכנסי ג'ינס מתרחבים, שמלות שיפון נשיות ווסטים מעל טי-שירטים. בהתאם לגיוון בדוגמניות, הקולקציה כוללת פריטים החל ממידה XS ועד למידה XXL.

עוד בקולקציה לעונה הקרה של הילפיגר גם קו הספורט לנשים ולגברים, עם בגדי אימון טרנדים אך פונקציונליים, מבדים ממוחזרים ונושמים הסופגים זיעה ומתאימים לאימונים; ליין הג'ינס עם פרטי דנים קלאסיים לצד פריטים וגזרות עדכניים יותר ושילובים של פרינטים, קורדרוי, הדפסים וצבעי ניאון; וקולקציית הקפסולה TommyXLewis – שיתוף פעולה שלישי עם נהג המרוצים הבריטי של FORMULA 1, לואיס המילטון. בנוסף כדאי לשים לב שמחלקת האקססוריז התרחבה והיא מציעה פריטים מקולקציית המסלול, כמו  תיקי גב ותיקי עור, צעיפים ונעליים.

להשיג בחנויות המותג טומי הילפיגר ובאתר פקטורי 54

 

 

מי פילינג להבהרה של SR COSMETICS

כמו הרבה ישראליות אחרות, גם אני סובלת מפיגמנטציה שמראה את פרצופה – או יותר נכון מסתירה את פרצופי – במיוחד בשלהי הקיץ. לכן שמחתי מאוד לגלות את התכשיר החדש של SR COSMETICS, שמיועד למיגור כתמי פיגמנטציה, תוך מניעת הנזקים שגורמים להיווצרותם. התכשיר מכיל ריכוזים פעילים של חומצה גליקוליט המופקת מקנה סוכר, חומצה לקטית המופקת מחלב סינטטי ואלפא ארבוטין המופק מחמוציות. התכשיר עצמו נראה ומרגיש כמו מי פנים, שמורחים על העור בעזרת צמר גפן ומיד נספגים. לשמחתי כבר אחרי מספר ימים היה שינוי ניכר בפיגמנטציה, העור קיבל גוון אחיד ובריא – ללא צריבות או אדמומיות.
מחיר: 186 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות מורשות, לפרטים נוספים :1-700-700-771

 

LIV.UNIQUE

בשורות טובות לחובבי הטיפוח: מותג הטיפוח היוקרתי הישראלי LIV.UNIQUE ישווק מעכשיו בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. LIV.UNIQUE נושא את בשורת מהפיכת האנטי אייג'ינג המולקולארי. סדרת המוצרים המבוססת על חומרים טבעיים ואורגניים בלבד, הנמצאים בריכוז גבוה של חומרים פעילים וארוזים בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, אשר בעזרתה כל מולקולה של חומר פעיל מוגנת ועטופה בננו- קפסולה, כך שהיא נשמרת היטב ומאפשרת אפקטיביות מרבית. בין הרכיבים הפעילים שתמצאו במוצרים של המותג גם תאי גזע של עץ תפוחים שוויצרי נדיר ובוסטר של ויטמין C במולקולה פעילה. בנוסף יש בהם מזונות-על, ויטמינים ומינרלים נדירים שהוצאו ממעקי האוקיינוס. כל אלו נועדו כדי לספק לנו תכשירי אנטי אייג'ינג פעילים.

בין המוצרים שיימכרו בחנות: קלינזר פילינג דיטוקס לניקוי עור הפנים והצוואר - פילינג לניקוי עמוק לעור הפנים והצוואר לטיפול בכתמי גיל וגוון עור לא אחיד, למיצוק ולהגברת הגנת נוגדי החמצון לתאים, תוך השבת לחות וזוהר (32 דולר); ויטמין אי אנטיאוקסידנט טהור- 100 אחוז ויטמין E טהור שאפשר להשתמש בו להזנת העור והגברת הלחות, כמו גם לשיקום העור על גבי צלקות, סימני מתיחה וקמטוטים (64 דולר); סרום ליפטינג לעור הפנים והצוואר- המכיל תאי גזע ודמוי אסטרוגן ממקור צמחי שפועלים למיצוק העור ולהגברת ייצור תאי קולגן ואלסטין (80 דולר) וכן מוצרים לעור הגוף, ובהם פילינג קפה ממריץ (40 דולר).

למען האמת, לא ידעתי שמדובר בחברה ישראלית כשהתנסתי במוצרים (קרם גוף, פילינג גוף וויטמין E) ומאוד שמחתי לגלות את זה בדיעבד. מדובר במוצרים אפקטיביים, בעלי מרקם יוקרתי ועם ניחוחות נעימים. מאוד שווה להכיר.  

 

PEARL PEEL OFF MASK של MAGIRAY

חברת הקוסמטיקה המקצועית השיקה לאחרונה מסכת פנינים מתקלפת, שפועלת לסילוק תאי עור מתים ורענון מרקם העור. במסכה מרכיבים פעילים כמו מי מעיין עין גדי, חומצה גליקולית, חומצה לקטית וסליצלית, תמצית מלפפון, שורש הכורכום, ג'נקו בילובה, אבקת פנינים וכסף. מיד לאחר השימוש (כלומר, אחרי שהמסכה מתייבשת ואז מקלפים אותה בעדינות), העור מרגיש רענן ומתוח יותר, וגוון העור נראה אחיד ובריא. המסכה מגיעה כבודדת או במארז של 10 שפורפורות קטנות לשימוש חד פעמי, ולכן היא אידיאלית גם עבור אלו שמתכוונות להעביר את החגים בנסיעות. רק שימו לב שהחברה מדגישה שלצד השימוש במסכה חובה להשתמש גם בקרם הגנה. 

מחיר: 25 שקל ליחידה, או 210 למארז של 10 יחידות. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המופיעות באתר החברה

 Fresh Water Mist של GIGI

חברת הקוסמטיקה מעבדות GIGI מרחיבה את מוצרי סדרת CITYNAP ומשיקה תרסיס לחות מרענן. התרסיס, שמתאים לכל סוגי העור, נספג במהירות ומעניק תחושת רעננות קלילה. הוא מתאים גם כפריימר לפני איפור, גם כמרענן לאיפור במהלך היום, וגם סתם לכל מי שמרגישה שהיא זקוקה לבוסט ולמראה עור חיוני יותר. התרסיס מועשר בקומפלקס צמחים המעשירים את העור בוויטמינים C, B5,E ומינרלים, המגנים על העור מפני רדיקלים חופשיים וערפיח בסביבה עירונית. 

מחיר: 159 שקל ל-100 מ"ל. 

 

Calvin Klein Eternity EDP

מותג האופנה האמריקאי משיק לראשונה גרסה לגברים בלבד, במהדורת או דה פרפיום עצמתית. הניחוח הוא עצי וממשיך את הקו המסורתי של קלווין קליין, אבל עם פחות רעננות ויותר מורכבות גברית מחוספסת - שהולכת מעולה עם מזג אוויר סתווי. בתווים העליונים יש גרידת אשכולית, מרווה ותפוח, אחר כך מגיעים גרניום, ברוש מלכותי ואגוז מוסקט ולבסוף ענבר וזמש. 

מחיר: 259 שקל ל-100 מ"ל