אנחנו סוגרות כבר שנה לקורונה, ובין שלל הסגרים, המטושים והריחוקים החברתיים שהיא הכניסה לחיינו איבדנו עוד דבר אחד חשוב לא פחות – שגרת הטיפוח שלנו. אנחנו מסתובבות עם אותן שתי פיג'מות דהויות כבר כמה חודשים, מתאפרות רק בחלק של הפנים שהמסכה לא מסתירה, בקושי מתבשמות כי חבל לבזבז את שאריות הבושם מ-2020 על גן השעשועים, ועושות טובה כשמורחות על עצמנו טיפת קרם למרות שעור הפנים שלנו זועק לקצת יחס ולחות.

נשים יקרות וגברים נחשקים, הגיע הזמן לעשות לזה סוף ולהתחיל להרים לעצמנו ואת עצמנו. ותאמינו לי כשאני אומרת את זה, ריפוי עצמי אומנם מתחיל על ספת הפסיכולוגית אבל גם קרם טוב וקצת גוונים עושים טוב לנפש ונותנים בוסט של אנרגיה. אבל מה עושה אישה שאין לה מושג מאיפה להתחיל? או, בדיוק בשביל זה אני כאן. אני מודה, גם לפני הקורונה לא הייתי מהמקפידות והמנוסות והתקשיתי להבדיל בין קרם יום וקרם לילה. בדיוק בגלל זה החלטתי לייסד את 'המדריך למטופחת הלא מטופחת' שמרכז עבורכן את המוצרים החדשים על המדף ועושה קצת סדר. פנים, שיער, וגוף - תכירו.

ד"ר פישר: סדרת אפקטיב קר

כמו שציינתי קודם, עם כל הקורונה והעולם שמתפרק הזנחתי את עצמי לגמרי. העור שלי יבש, והידיים סדוקות בצורה קיצונית (לא אשמתי, זה ידוע שהיפוכונדרים שוטפים ידיים באובססיביות בזמן מגיפה עולמית). לכן סדרת המוצרים של EFFECTIVE CARE התאימה לי בדיוק. הסדרה מציעה פתרון אפקטיבי לעור יבש וכוללת קרמי ידיים מועשרים בשמני כותנה, אבוקדו, קוקוס וארגן וקרמי גוף מועשרים בשמן המפ (Hemp) ובחמאת קקאו. התכשירים הם היפואלרגנים וללא פראבנים.

לפורמולות הייחודיות פעילות משולשת: לחות אופטימאלית, הזנה מוגברת ומניעת יובש. המוצרים אכן עוזרים בשיקום העור, מחליקים אותו וגורמים לתחושה יותר נעימה ובריאה. ההשקעה המינימלית היא כן להקפיד למרוח, גם כשאת מג'נגלת בין מיליון דברים ומנסה לשרוד את היום. המלצה שלי, שימי במקום בולט שיזכיר לך שאת חייבת לעצמך טיפוח. מבטיחה שזה יציל אותך בהמשך. 

 

 

אפקטיב קר מועשר בשמן המפ: תכולה 450 מ"ל, מחיר: 24.90 ש"ח

אפקטיב קר מועשר בחמאת קקאו: תכולה 450 מ"ל, מחיר 24.90 ש"ח

מחירי קרמי ידיים מועשרים (מחיר ליחידה): תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות.

 

AHAVA מעבדות ים המלח - סדרת הטיפוח pRETINOL

סדרת הטיפוח פרטינול כוללת ארבעה מוצרים: קרם פנים, קרם עיניים, סרום ומסכת בד - שמבטיחים לסייע בצמצום מראה הקמטים. המוצרים הייחודיים מבוססים על פטנט היוצר תהליך של ייצור עצמי של רטינול בעור (למתקשות כמוני, בדקתי - רטינול הוא תצורה מסוימת של ויטמין A שהוכח כיעיל במיוחד נגד קמטים). ולהוות אלטרנטיבה בטוחות יותר למרכיבי האנטי-אייג'ינג מבלי להתפשר על התוצאות. אפקט הרטינול, ללא תופעות הלוואי של רטינול, כמו שאומרים.

למרות שאני אזרחית גאה, אני מודה שלא התנסיתי במוצרי AHAVA ותמיד נטיתי להשתמש במוצרים של חברות חו"ליות. מקסימום ים המלח בשבילי היה קצת בוץ על הפנים. אחרי שניסיתי על עורי את סדרת הפרטינול של החברה אני מודה מודה מודה שהייתי צריכה לעשות את זה קודם. קרם הלחות הרב תכליתי בהחלט מעניק לעור הפנים מראה ותחושה רכים וחלקים כמובטח ומתאים גם ליום וגם ללילה, כך שלא הייתה בעיה במקרה הזה. הסרום האיכותי מעניק לעור תחושת מיצוק וחיוניות לאורך זמן בשונה מרבים אחרים, ומסיכת הבד הצליחה להחזיר גמישות וזוהר לעור שנטה לאפרוריות ויובש.

קרם פנים pRetinol™

מחיר: 319 ₪, לתכולת: 50 מ"ל 

סרוםpRetinol™

מחיר: 289 ₪, לתכולת: 30 מ"ל

קרם עיניים ™pRetinol

מחיר: 249 ₪, לתכולת: 15 מ"ל

מסכת בד ™pRetinol (מארז 6 יחידות)

מחיר: 199 ₪, לתכולת: מארז 6 יחידות

ניתן להשיג באתר  האונליין וברשת חנויות AHAVA (דיזנגוף ת"א, ממילא ירושלים וחנויות ים המלח).

 

קי'לסהסופר-סרום החדש Vital Skin-Strengthening Super Serum. 

מותג הטיפוח הניו-יורקי השיק סרום עוצמתי במרקם קליל במיוחד המכיל חומצה הילארונית ומסייע בחיזוק מראה העור והענקת מראה קורן. לפני שנדבר על הקרם עצמו קצת אחורה למי שפחות מבינה כמוני - חומצה היאלורונית אומנם מוחדרת לעור בהזרקה על ידי רופאים ומשמשת להוספת נפח ופיסול הפנים אבל כיום גם משולבת בתכשירים קוסמטיים שונים ויעילה בטיפול בסימני הזדקנות העור גם במריחה חיצונית. סגרנו את הפינה? נחזור לסרום.

הרעיון הוא כזה, לחץ משפיע על מצב העור תרצו או לא תרצו. אי לכך ובהתאם לזאת הכימאים במעבדות Kiehl's יצרו את הסופר-סרום החדש Vital Skin-Strengthening Super Serum שמכיל חומצה חומצה היאלורונית 11kDa ותרכובת של צמח המרפא אדפטוגן (צמחים המשפרים את התגובה למצבי לחץ מתמשכים). הסרום הוא קליל ונספג בעור במהירות, ולאחר מריחה העור בהחלט מרגיש גמיש וחלק יותר. גם במקרה הזה הסופר סרום משתלב בכל שגרת הטיפוח - בבוקר או בלילה. ניתן להשתמש בו לאחר ניקוי העור או לאחר השימוש במי פנים, כפרה-סרום או כסרום על מנת להשלים כל שגרת טיפוח קיימת.

מחיר מומלץ לצרכן: 239₪ , תכולה: 30 מ"ל / 380 ₪, תכולה: 50 מ"ל.

ניתן להשיג בעמוד הפייסבוק, האינסטגרם ובסניפי הרשת.

 

MOROCCANOIL משיקה: LEAVE IN CONDITIONER- מרכך ללא שטיפה

חובבות השגר וסע. המוצר הזה הוא בשבילכן. למרות שבדרך כלל אני פחות נוטה להשקיע בשיער (ויסלחו לי הקצוות המפוצלים שלי) מוצרי MOROCCANOIL, האיכותיים ביותר יש לציין, נוסו בעבר ותויגו כהצלחה וכך גם המוצר החדש מרכך ללא שטיפה. המרכך שמתווסף לסדרת מוצרי הלחות של החברה מתיר מיידית קשרים בשיער ומכין אותו לעיצוב קל ונוח. הפורמולה הקלילה מחדירה לחות לשיער מרככת ומזינה אותו, ומשפרת את גמישות השיער.

מי שלחוצה בזמן ורוצה לעשות חסד עם השיער שלה בלי לשבור אותו עם קוקו בלוף או קליפס שבקושי מחזיק, זה המוצר בשבילך. אצלי הוא נוסה רגע לפני יציאה מהבית כשאני והשיער שלי היינו במשבר ועמדנו לעשות שיחת יחסינו לאן. המרכך התיר את הקשרים, הוריד נפח וגרם לשיער להיראות רך ובריא. הריח היה מושלם וממש הרגיש כמו אחרי חפיפה. לא ציפיתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪,  ml 160

את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאוייל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר טרמינל X.

פרטים נוספים באתר, באינסטגרם ובעמוד הפייסבוק