להיות אישה עם מידת קיצון בישראל- זה אתגר, אבל בעוד שמדברים רבות על הקיצון הגדול בבגדים ונעליים, שוכחים שיש גם קיצון קטן - נשות הפטיט עם מידות קטנות בגוף וברגליים. פגשתי את ל', לקוחה עם רגל במידה 35, והבנתי שמדובר במצוקה אמיתית, אז יצאתי לכתת רגליים וחזרתי עם רשימה של מעצבים ורשתות שמאפשרות לנשים עם רגל קטנה לרכוש זוג של שיק:
עוד באון לייף: 
קרוקס
כאשת אופנה, המילה 'קרוקס' נחשבת בדרך כלל למילה גסה. המותג החל דרכו עם הדגם המחריד של נעלי הטבחים שכבשו את רחובות העיר - דגם גס וחסר סטייל בעליל. אבל מאז עברו מספר שנים וקרוקס התפתחו ויצרו קולקציות שמשלבות את הטכנולוגיה שלהם עם סטייל. בסבב השופינג הנוכחי גיליתי שהם גם מחזיקים מספר דגמים גם ממידה 35.
אהבתי: סנדלי פלטפורמה עדינים וצבעוניים, בדיוק כמו שיש לכולן רק במידה 35. כאשת מידת קיצון (נגדי אמנם, אבל קיצון זה קיצון), אני יודעת כמה מתחשק לפעמים משהו בדיוק כמו שיש לכולן. אז הנה!
מחיר: 350 שקלים.
להשיג בחנויות הרשת.
VANS 
למותג ואנס יש שיק ספורטיבי קולי ברור, ויש המתחברות אליו ויש גם כאלה שפחות. מכיוון שגם העונה הטרנד הספורטיבי ממשיך, כדי לך בכל מקרה להציץ לאחת החנויות שלהם - אולי בכל זאת תתחברי לשיק. אין ספק שהמותג מציע נעליים שניתן לחרוש עליהן מבוקר ועד ערב, עם טוויסטים אופנתיים מגניבים, והוא גם מציע המון דגמים במידות 35.
אהבתי: המותג משתף פעולה עם אמנים שונים ויוצר קולקציות קפסולה מדליקות במהדורות מוגבלות. אני מאוהבת קשות בקולקציית הקפסולה של המותג עם ליברטי לונדון, ובמיוחד בדגם הפרחוני. אפילו שאני מכורה לעקבים, העמסתי לי זוג כי הוא מושלם וביננו הרבה יותר נוח (ומשתלב לי מעולה עם ג'ינס).
מחיר: 450-299 שקל.
להשיג בחנויות הרשת.
רוני קנטור
או הגברת עם המותג היא קרן אור בתעשייה הישראלית, והיא דואגת לכל מידות הקיצון. לכן היא גם מציגה את כל קולקציית הנעליים שלה ממידה 33, שהיא אחת הנדירות בארץ. ניתן למצוא אצלה נעליים שטוחות לצד עקבים, מגפונים וכפכפים, במחירים שפויים ובסגנון הכה ייחודי לה.
אהבתי: סנדלים בגוון קייצי וכיפי- צהוב. נוחות ופשוטות ועם שיק מדוייק להקפצת כל טוטאל לוק.
מחיר: 380 שקל.
להשיג בחנות בדיזנגוף 78, תל אביב או באתר האינטרנט.
CALA
לא קלה היא דרכן של בנות הפטיט, אך בקאלה דואגים שיהיה להן קליל ונעים יותר. רשת החנויות מייבאת נעליים החל ממידה 35 ויש אפילו דגמים שמגיעים במידה 34. אמנם המבחר לא גדול במיוחד, אבל יש כמה דגמים מדליקים, הן עם עקב שטוח והן עם עקב גבוה, לכל מי שמתחברת לסגנון.
אהבתי: נעלי בובה קסומות עם "חוטי זהב" שמעניקים טוויסט עדין ומדליק. ועוד יותר אהבתי את המחיר שלהן: 79 שקל בסוף עונה. יש את זה במושלם יותר?
להשיג בחנויות הרשת.
COLLEGIEN של עדי רוזן
נעלי הגרב הם אחד מהסגנונות שתופסים תאוצה והופכים לטרנד. מדובר בנעליים בעלות סולייה ייחודית, ארגונומית, העשויה מסגסוגת גומי גמישה במיוחד. הסוליה מאווררת ומונעת החלקה, והחלק העליון עשוי מטקסטיל סרוג של כותנה. אין ספק שיש להן קטע והן נראות ממש מדליקות על הרגל, ובנוסף לקוחות מספרות שהן נוחות מאוד. הקולקציה שמייבאת עדי רוזן מגיעה גם לילדים וגם למבוגרים ולכן יש טווח מידות של 18-47.
אהבתי: הנעליים מגיעות בשלושה גבהים. אהבתי במיוחד דווקא את סגנון הבלרינה, שבעייני הוא עדין ומושלם. התאהבתי בצבע הצהוב הלא שיגרתי וכמו שאתן כבר יודעות, הוא יככב בקיץ הקרוב.
 מחיר: 180 שקל במקום 240 שקל.