בחודש שעבר בחרו בפלייבוי בדוגמנית הטרנסית אינס ראו לככב על השער של במגזין. החודש הם לוקחים צעד אחד קדימה בתעשיית הפלאס סייז עם הדוגמנית היפהפיה מולי קונסטבל.

הצילומים התקיימו במדינת ניו יורק. התמונות צולמו ע"י התר חזן והסטיילינג הופקד בידיי קאלבי קליק. "בהתחלה, כשהסוכנים שלי אמרו לי שאני עומדת להצטלם עבור פלייבוי הייתי קצת זהירה בגלל ההיסטוריה של המגזין", מספרת קונסטבל. "אבל כשגיליתי שהת'ר חזן תצלם את התמונות, נרגעתי.  צילמנו ביחד וכמה מהתמונות אני ממש אוהבת". מדובר בסדרת תמונות שמאוד שונה מהתדמית הקלאסית של המגזין - הן במידותיה, בתמונות שאינן "מושלמות" (ובחלק מהם אף רואים צלוליטיס וקפלי שומן) והן במידת החשיפה של הדוגמנית. איך יחד עם זאת, הדוגמנית יפהפיה, סקסית ומוכרת מיניות כיאה ל"פלייבוי". אגב, למרות הדיווחים, לא כוללות פוטושופ על הפטמות של קונסטבל.

מולי קונסטבל. צילום: הת'ר חזן

מולי קונסטבל. צילום: הת'ר חזן

קונסטבל התגלתה באינסטגרם בשנת 2012 וחתמה עם סוכנות דוגמנות שבוע לאחר מכן. היא הופיעה מאז במגזינים Harper's Bazaar UK ,LOVE ,Vogue India, ו-Galore ומוקדם יותר השנה צוינה כאחת מ-20 הכוכבות העולות בעולם הדוגמנות.

מולי קונסטבל. צילום: הת'ר חזן

מולי קונסטבל. צילום: הת'ר חזן

מולי קונסטבל. צילום: הת'ר חזן

קונסטבל טוענת שהתמונות כלל לא קשורות לגודלה. "הלוואי שכולנו היינו יכולות להיקרא דוגמניות ולהתקדם לנושאים חשובים יותר. גודל הוא לא אישיו". יחד עם זאת, כמובן שיש לה סיפורים רבים על ההתמודדות בתעשיית האופנה כדוגמנית פלאס- סייז.

"הצטלמתי עם חברת פרסום גדולה, והמאפרת פשוט לא האמינה שאני באמת הדוגמנית בצילומים האלה, שזה התפקיד שלי", היא מספרת. "פעם אחרת, מצאתי את עצמי על סט צילומים עצום, כשהסטייליסטית בוחנת אותי מלמעלה עד למטה ואז הולכת לדבר עם המנהל האמנותי... אני מניחה שהיא לא עשתה תחקיר מקיף קודם לכן ונדהמה לגלות שאני לא מידה 34".  יחד עם זאת, למרות החוויות האלה, היא טוענת שדוגמנות היא "תעשייה שגדלה ומשתנה כל הזמן והיום יש הזדמנויות יותר מאי פעם להוכיח להגשים את החלומות שלך".

מולי קונסטבל. צילום: הת'ר חזן

מולי קונסטבל. צילום: הת'ר חזן

 

צילום: הת'ר חזן