טחינה עם דבש:

מחפשים הצעה לנשנוש בריא, טעים ומשביע? הנה הצעה סופר פשוטה: נסו לשלב בין טחינה לדבש. הטחינה מכילה שומנים טובים, שיתרמו לתחושת השובע, והיא בטוח עדיפה על פני שוקולד, עוגות ושאר מתוקים שיעלו לכם את רמת הסוכר בדם ויגרמו לתחושת רעב מוגברת ולצורך בלתי פוסק במתוק.

מה צריך?: כף טחינה וכפית דבש. מערבבים ומורחים על הכריך. מצוין גם על קרקר או פריכית.

טחינה עם סלק:

הסלק יצבע את הטחינה בצבע סגלגל מטריף, ויעניק לה טעם דומיננטי אגוזי ומעניין. אם יש לכם אורחים בקרוב, הרי שזוהי הזדמנות מצוינת לשלוף את מנת הרושם המופלאה הזאת, שתוציא את האדישות מהסועדים.

מה צריך?: כוס טחינה גולמית, חצי סלק מבושל, מים, מלח, לימון. ההכנה: טוחנים את כל המרכיבים בבלנדר עד לקבלת מחית רכה ונעימה. משפרים תיבול אם צריך.

טחינה עם סויה:

שוב סלט עם לימון ושמן זית? נו באמת, מה עם קצת גיוון בחיים? הנה הצעה שתשדרג לכם באורח פלא כל סלט עלים משעמם ונטול שמחה, ותוציא מהירקות טעם אסיאתי משגע. מה צריך: 4 כפות טחינה גולמית, 5 כפות רוטב סויה, כף סוכר חום. ההכנה: מערבבים את הרכיבים ויוצקים על הסלט. מערבבים עם הידיים (קצת לכלוך לא הרג אף אחד, תאמינו לנו). אפשר להוסיף: נבטים/שומשום/מעט בצל ירוק טרי.

טחינה עם שוקולד: כן שוקולד! לפני שאתם מעקמים את האף, פשוט נסו את חטיף הטחינה – שוקולד האגדי הזה.  מה צריך? 2 חפיסות שוקולד מריר 70 אחוז ומעלה, כוס טחינה גולמית, חופן אגוזי מלך, כף סוכר. ההכנה: קולים את האגוזים ומניחים בתבנית אינגליש קייק. ממיסים את השוקולד והסוכר, מוסיפים את הטחינה ומערבבים. יוצקים את התערובת הנוזלית על האגוזים ומכניסים למקפיא ל 4 שעות לפחות. חותכים לריבועים ומגלגלים אותם באבקת קקאו לפני ההגשה. שומרים בהקפאה.