דייט של דרינקים - גטסבי

בלב ירושלים שוכן הגטסבי, בר הקוקטיילים הירושלמי המושלם ליום האהבה. לגטסבי תפריט קוקטיילים עשיר בו כל אחד יכול למצוא את עצמו, והוא מעוצב בצורה מוקפדת ומתוחכמת המשווה לו אווירה אירופאית. הגטסבי הוא המקום המדויק לפתוח בו את דייט יום האהבה שלכם. אנחנו ממליצים לנסות את ה'ענן קורטז' – עם הטוויסט שמרים את הקוקטייל לרמה אגדית.

לרכישת סדנה להכנת קוקטיילים של גטסבי לחצו כאן

דייט בשקיעה - רופטופ מלון ממילא

בנקודה הכי קסומה בירושלים, על גג מלון ממילא שוכנת מסעדה פשוט מושלמת ליום האהבה. עם תפריט גורמה מגוון וכשר, בו תמצאו מנות בשריות וצמחוניות, ביניהן השווארמה לוקוס המרעננת שתטריף את בלוטות הטעם שלכם. עוד תמצאו ברופטופ אלכוהול איכותי, תפריט קינוחים מושחת במיוחד ומעל הכל תצפית עוצרת נשימה על ירושלים - רופטופ במלון ממילא היא המסעדה לדייט הכי רומנטי שתוכלו לחוות.

לרכישת סדנה להכנת השווארמה לוקוס של רופטופ לחצו כאן

דייט לשיחת נפש - אדום

מסעדת אדום במתחם התחנה בירושלים תגרום לכם להרגיש שנכנסתם למכונת זמן. עיצוב הוינטג' לצד התפריט הים תיכוני ותפריט היינות העשיר הם שילוב מדויק לערב זוגי כיפי שבו תרשו לעצמכם לשים את החיים בצד ולצלול לשיחות עומק אחד עם השני. אחת המנות שלא כדאי לכן לוותר עליה היא המסבחה דג שכל ביס בה הוא חלום. המקום מתמחה בפסטות טריות, חומרי גלם איכותיים ופירות ים, ובו אווירה מיושנת ועתיקה, אבל במובן הכי טוב שאפשר.

לרכישת סדנה להכנת המסבחה דג של אדום לחצו כאן

קלאסיק דייט - סאטיה

דייט בסאטייה הוא חוויה בפני עצמה. למסעדה תפריט חדשני ומרענן, עם קווים ים תיכוניים, ובו מנות צמחוניות ונתחי בשר איכותיים. במסעדה תמצאו אווירה צעירה וקופצנית, תפריט יינות עשירים וקוקטיילים צבעוניים, והשילוב ביניהם ייצור לכם דייט כיפי וחד פעמי. המלצה שלנו – תתחילו עם הספייסי טונה על ברוסקטה. מנה מרעננת ומדויקת לפתוח לכם את התאבון.

לרכישת סדנה להכת מנה של סאטייה לחצ כאן

דייט של הרמות- מחניודה

על מחנה יהודה לא צריך להרחיב יותר מידי אבל חייב לציין שלערב דייט היא אפילו יותר מושלמת מבדרך כלל. האווירה השמחה, והקוקטיילים השווים, דייט במסעדה הזו יתאים לזוגות שבאים להשתחרר. על התפריט המטריף בטח כבר שמעתם רבות אבל לפני שאתם בוחרים מנה, תנו לנו להמליץ לכם על הקאדה. מנה ראשונה מפוצצת טעמים שמוגשת בצורה מגרה לעיניים. בקיצור, מחנה יהודה יכולה להפוך את ערב הדייט שלכם לערב חלומי וכיפי שכל זוג יהנה ממנו.

 לרכישת הסדנה להכנת מנה של מניודה לחצו כאן