ג'ני פיצג'רלד, מנהלת מותג הלבשה, גרושה ואם לשניים, "ניתוח-פיפה" להרמת הישבן, שאמור לעזור לה להראות קצת יותר כמו פיפה מידלטון. לטענתה, הישבן שלה הוא מה שעמד בינה לבין אהבת אמת. מסתבר שהיא גם צדקה, והיום, פחות מחצי שנה לאחר הניתוח, היא מאורסת.

 

עוד ב Onlife:

 

כזכור, אחד הדברים המדוברים ביותר בסאגת החתונה המלכותית, היה דווקא המראה של של פיפה מידלטון, בדגש על הישבן. מידלטון נכנסה ישירות למצעדי הרווקות הנחשקות, ולפנטזיות של גברים ברחבי העולם. כך שבעצם אפשר היה לצפות שמתישהו מישהי תהפוך אותו ליעד בחיים.

 

 

"התגובות שמידלטון קיבלה מגברים גרמו לי לנקוט פעולה"

פיצג'רלד הסיקה מתשומת הלב הגברית שהופנתה אל הישבן המלכותי, כי זה מה שיכניס גבר חדש לחייה, והציבה לעצמה מטרה חדשה: להשיג ישבן כמו הישבן של פיפה מידלטון. "כשראיתי כיצד גברים ברחבי העולם מגיבים בהערצה לקימורים של פיפה, החלטתי לנקוט פעולה דרסטית", סיפרה.

 

על פי אתר ה - Daily Mail, פיצג'רלד שילמה 10,000 דולר כדי לעבור ניתוח במהלכו שומן שנשאב משאר חלקי גופה הושתל בישבן והפך אותו למלא יותר ולפחות לעת עתה - לזקוף יותר. מכיוון שג'ני היתה אישה רזה, היה עליה להעלות תחילה את אחוזי השומן בגופה, כך שלפני הניתוח בילתה פיצג'רלד בחודשיים של זלילה, רק כדי לקבל בסופם את הגוף עליו חלמה.

 

 

פיפה מידלטון (ימין) וג'ני פיצג'רלד (שמאל). מצאו את ההבדלים (צילום מסך מתוך אתר  Dailymail)

 

את הניתוח עברה ג'ני בספטמבר האחרון, ומיד צנחה בשתי מידות. לאחר מכן מצאה שהבגדים נראים עליה אחרת לגמרי. "הכל פשוט התאים יותר טוב, בצורה יפהפיה, כמו ששמלת השושבינה של פיפה עליה", אמרה פיצג'רלד. "זה היה כמו חלום שהתגשם. כשראיתי אותה בשמלה הזאת בטלוויזיה, ידעתי שאני רוצה את מה שיש לה", הוסיפה. "אני אוהבת את הגוף החדש שלי וממש כמו פיפה, אני מקבלת הרבה יותר תשומת לב מגברים".

 

 

זוגיות חדשה רק בזכות הישבן

פיצג'רלד מספרת כי היא תמיד שנאה את הגזרה שלה, בעיקר אחרי שעברה שתי לידות. "הייתי מתבוננת במראה ושונאת את מה שאני רואה", היא מספרת, ומוסיפה כי העובדה שחשה לא בנוח עם עצמה הקשתה עליה לפגוש גברים. "חששתי ממה שיקרה אם הם אי פעם יראו אותי בלי בגדים", אמרה, "אבל עכשיו אני מלאת ביטחון".

 

בחודש דצמבר, שלושה חודשים בלבד אחרי הניתוח, ג'ני פיצג'רלד אכן מצאה אהבה, והיום היא מאורסת לקרלוס (42). "אני יודעת שהישבן החדש שלי גרם לזה לקרות", היא אומרת. והיא כנראה צודקת: "הישבן שלה הוא הסיבה לכך שהבחנתי בה מלכתחילה", אומר קרלוס. "בלעדיו אולי לא היינו מדברים לעולם".

 

נקודה למחשבה: מצד אחד, לא צריך להיות פסיכולוגית כדי להבין שהעניין הוא לא הישבן, אלא עד כמה את שלמה עם עצמך. הרי זה מה שרואים, בעצם. אבל מעניין שבחישוב הסופי יוצא לנו יותר זול לקנות איברים מאשר ללמוד לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו.