איפה את עובדת באמת? אני יועצת הנקה מוסמכת, מלווה לידות ומנחת הורים בכל הקשור לשנים הראשונות להורות. מרצה בתחום ומלמדת קורסים בנושא.

 

כמה זמן ביום את בפייסבוק? הרבה מדי אם תשאלי את בעלי ומספיק בשביל לפתח אצלי רגשות אשמה על בזבוז זמן.

 

האישה שלדעתך הכי שווה לעקוב אחריה? התשובה שלי משתנה כמובן כמעט כל יום, תלוי איזה אישה אני מחליטה שאני באותו הרגע, תרבותית או טראשית, אבל שלי גרוס בבלוג שלה "המלבישה" מצליחה תמיד לדייק את הרהוריי, להוסיף להם טוויסט שווה מהרהוריה ולעטוף אותם בבגדים מעולים. אז היא. 

 

הפנייה/תגובה שהכי רגשה אותך? לפני הופעה של אסף אמדורסקי בבארבי כתבתי שהלוואי שהוא ישיר את "רוך וקושי" ואסף בעצמו עם כל חתיכותו ענה לי בתגובה "יש מצב". מה זה אם לא פסגה? 

 

הפנייה/תגובה שהכי עצבנה אותך? במלחמה לפני שנה פרסמתי סטטוס ובו תמונה מעזה של ילד הרוג בן שש. כתבתי שהילד הזה הוא בגיל של הבן הקטן שלי, זה גמר אותי. מישהי שגרה בדרום כתבה לי שכתל אביבית אין לי זכות לרחם על הפלסטינאים כי אני "לא יודעת מה זה לחיות תחת טילים". העובדה שאנשים במדינה מרגישים שאם הם יזדהו לרגע עם הצד השני, היקום שלהם יקרוס, מייאשת אותי מדי יום.

 

אם יחסמו את הפרופיל שלך בפייסבוק לצמיתות, מהי תכנית המגירה שלך? לחזור לקרוא ספרים ולדבר עם אנשים בטלפון.

 

בעיניי פייסבוק הוא: שילוב בין כיכר העיר הומת דיונים ורעיונות לעיתון בי"ס עילג וחובבני. ערבוב בין במת כשרונות פתוחה לכל ובין תוכנית ריאליטי מציצנית ומביכה.

רוב הסטטוסים שלי עוסקים ב: דברים שמוציאים אותי מדעתי.
 

הסטטוס הכי מצליח שלי: עסק בראש עריית תל אביב רון חולדאי, בישיבת מועצה אחת איומה ונוראית שנכחתי בה ובשתי גיבורות שלי מאז ועד היום: חברות מועצת העיר, האופוזיציונריות ציפי ברנד ושלי דביר, שעושות הכל בכדי שהעיר הזו תהיה ידידותית גם לבני מעמד הפועלים ולא רק למיליונרים.

 

אני אעשה לך אנפרנד אם: תשתף סטטוסים של "בגן האמונה" או תצטט משפטי זן מפגרים.

 

הדבר הכי טוב שרשתות חברתיות הביאו לעולם? הכרה באנשים סופר מוכשרים שלא היה לנו סיכוי לדעת מי הם אילולא הם היו מכלים את כל זמנם ביצירת משהו שכשנראה אותו נגיד: "אין, שיבי הזה גאון, בחיי".
 

הדבר הכי רע שרשתות חברתיות הביאו לעולם? סרטוני וידיאו ממסיבות סיום של ילדים שאינם שלך.