זה לא סוד שכאשר השיער שלנו מסתדר בדיוק כמו שאנחנו רוצות, החוץ משפיע על הפנים והיום לפתע הופך להרבה יותר טוב. הבעיה מתחילה ברגע בו אנחנו עומדות מול המראה ומתכננות על איזו תסרוקת מסובבת ראשים, ובמהרה נזכרות שאין לנו זמן – להכין אוכל לילדים, להלביש ולהתלבש, לארגן ולהתארגן - ולפני שאנחנו מספיקות לומר "צמה צרפתית הפוכה" הרעיון הפנטזיונרי על תסרוקת להיום מתמוגג לו.
 
עוד באון לייף: 
 
הרשו לנו להציע לכן חמישה רעיונות זריזים וקלים ליישום של תסרוקות יפות ומעניינות הדורשות מעט מאד עבודה ונראות מיליון דולר, וגאדג'טים שיקלו על המלאכה ויעזרו לכן לסרק את השיער בצ'יק.
 
זנב סוס (גם אם אין לכן שיער ארוך)
לא לכולנו יש שיער ארוך ושופע, אבל לא תאמינו כמה פשוט לייצר את האשליה הזו של קוקו ארוך במיוחד במינימום עבודה. ליצירת התסרוקת תצטרכו בסך הכל שתי סיכות סבתא ושתי גומיות, וליצור קוקו גבוה ותחתיו קוקו נמוך. קסם!
 
 
 
פוני מדומה
פוני המעטר את המצח יכול להעניק טוויסט ללוק, אבל לא כולן רוצות "להתעסק" איתו באופן יומיומי. הנה מדריך מדליק המגלה כיצד בקלות יוצרים פוני בכאילו, עם סרט שיער שמוסיף למראה נופך וינטג'י. ספויילר: פשוט מעלים את קצוות השיער לאזור המצח.
 
 
 
קוקו עם קשירה
מכירות את התסרוקות המתוקתקות הללו שנראות כאלו הבחורה קפצה למספרה בדרך לעבודה? התסרוקת הזו נראית סופר מדויקת ודורשת כמעט כלום עבודה - בסך הכל קוקו נמוך שמגלגלים פנימה.
 
 
 
כתר צמות
לייף מבית סופר-פארם ובייביליס השיקו לאחרונה מכשיר חמוד ופשוט ביותר, שמאפשר ליצור שלל תסרוקות המבוססות על צמות. יחד עם ה-טוויסט סיקרט יצאו גם מספר סרטוני הדרכה, בו מור סילבר וקים אזולאי מדגימות איך ליצור מגוון תסרוקות מיוחדות בקלות. מכולן כדאי לשים לב לכתר צמות, שמתאימה לכל גיל וגם לאירועים חגיגיים. 
 
 
 
גולגול מתוח
הגולגול הוא כנראה התסרוקת הכי מקררת, שומר את הצוואר מאוורר ומעניק מראה בלרינה אצילי ומחמיא. בסרטון אמנם מציעים להשתמש במחליק שיער אבל זה ממש לא חובה, העניין הכי חשוב ביצירת הגולגול הוא אלמנט הגלגול (ומכאן שמו), הליפוף וההידוק בעזרת סיכות סבתא.
 
 
 
 
 
חמישה גאדג'טים ותכשירים שיעזרו לכן לסרק את השיער בצ'יק:
 
 
מברשת Wet brush של לייף
המותג לייף מבית סופר פארם השיק לאחרונה את מברשת ה- Wet brush. ייחודה של המברשת הוא בסיבים החכמים שגמישותם משתנה בהתאם להתנגדות השיער ובכך מאפשרים פרימה קלה של קשרים, ללא משיכה, תלישה ושבירת השיער. המברשת המדליקה הזו פורמת קשרים סבוכים וחוסכת זמן ומאמץ ומתאימה לסירוק שיער רטוב מבלי לפגוע בו.
 
 
 
קרם יומי לשיער פיטו 7 של פיטו פריז
קרם טבעי המשלב תמציות של מגוון צמחים כמו מרווה רפואית, רוזמרין, ערבה ועוד, אלו מסייעים בהחלקת השיער ומקלים על פעולת הברשתו תוך ברק ולחות יומיומית. התכשיר מטפל ביובש השיער באמצעות חומרים פעילים מרכך, מלחח ומעניק לו מגע חלק של משי. מורחים על שיער נקי, מנוגב או יבש, כמות קטנה המוחדרת בעזרת האצבעות ולאחר מכן לסרק את השיער.
 
 
 
מרכך ללא שטיפה של TONI&GUY 
מרכך קליל המאזן את רמת הלחות בשיער ומייצר מראה אחיד ופחות מקורזל. עוזר בעת סירוק ועיצוב השיער.
 
 
 
מסיכת ריכוך של שיק
מסכה אינטנסיבית המשקמת שיער פגום וחסר לחות. המסכה תורמת לריכוכו ומאפשרות סירק קל ללא תלישת השיער. המסכה מותאמת במיוחד לאקלים הישראלי, מועשרת בשמן אבוקדו, פרו ויטמין B5 ועוד, המעניקים לכל שערה מעטפת ברק, הגנה והזנה. 
 
 
 
קרם CICA CREAM TOTAL REPAIR 5 של לוריאל פריז
קרם לשיער שנועד לטפל בשבירת השיער ובקצוות מפוצלים, אבל גם מאוד מקל על עיצוב שיער יבש וקשה. הקרם בעל מרקם קליל וניחוח נעים נשאר על השיער לאורך כל היום.