אפשר לומר שזו הייתה החופשה שחיכיתי וציפיתי לה הכי הרבה.
אחרי החופש הגדול הארוך והמתיש, הילדים סוף סוף חזרו לגן. עוד רגע החגים כבר כאן - מה יותר כיף מאשר להתאושש ולבלות 24 שעות במלון בתל אביב, על שפת הים, יחד עם חברה טובה, הרחק מהבית, מהסנדוויצ'ים לילדים, מהמחשב ומהבלגנים הרגילים?

 

כולם מסביב תודרכו, הבגד ים היה מוכן, גם המחצלת, לצדם נארזו בגדי הספורט להליכה מהירה על הטיילת. בילינו באמצע השבוע, החופים היו כמעט ריקים מאדם, אבל למרות זאת - בחרנו שלא להסתער על החול של חוף פרישמן/גורדון אלא לנצל את הזמן החופשי ברביצה במלון

 

 

התארחנו במלון לאונרדו ארט, השוכן בכיכר אתרים, על שפת הים וסמוך לבריכת וחוף גורדון. מדובר במלון בוטיק ששופץ ונפתח מחדש כאשר הוא מציג אוסף גדול ומרשים (אוסף שיף) של אמנות ישראלית חזותית. כך הוסבה החופשה שלנו באחת מחופשת בטן-גב על שפת הים והבריכה (על גג המלון ישנה בריכה מדהימה המוקפת דק עץ המשקיף לים) לחופשה אמנותית איכותית.
 

 

המלון מציג תערוכה מתמשכת של ציורים ומוצגים אמנותיים בכל החלקים הציבוריים של המלון. ניתן למצוא שם בין היתר עבודות של משה קסטל, לודוויג בלום, סיגל צברי, משה גבעתי ועוד. למי שרוצים להעמיק, ניתן לרכוש את הקטלוג של האוסף בקבלה ואף לתאם סיור מודרך בין היצירות (מומלץ!).

 

 

חייבים לציין כי אנשי המלון עשו את המיטב להנעים את זמננו. בחדר חיכו לנו פינוקים דוגמת צלחת פירות חתוכים מושקעת (באמת!), שוקולדים ויין, ארוחת הבוקר הייתה שופעת וטעימה והצוות היה אדיב וחביב עד מאוד.

 

הנופש עצמו היה תענוג צרוף. אני והחברה הרווחנו זמן איכות משמעותי עם הרבה שיחות נפש מעמיקות, חוויה תרבותית מרגשת וסיפור טוב עם המלצה לספר בבית.

______________________________________________________

למידע נוסף: http://www.fattal-alazman.co.il/leonardo_art_tel_aviv