הבושם הראשון של Miu Miu

בטח גם אתם נתקלתם במסע הפרסום הכה שיקי של הבושם Miu Miu, אחרי הכל לא כל יום משיק אחד ממותגי הבגדים הנחשבים בושם ראשון, ועוד מגייס למען זה את סטייסי מרטין, דוגמנית-שחקנית צרפתייה ואת הצלם סטיבן מייזל.

 

אבל מאחר ואני לא נותנת לקמפיינים לסנוור אותי, גם אם הם עומדים מעלי באיילון והשמשה שלי רטובה ומשקפי השמש מיו מיו שלי עלי, ניגשתי לבושם באובייקטיביות מקצועית. הבושם אמור לסמל ניגודים, שמבטאים הן בבקבוק (עיצוב שמרני אבל צבעים עזים וטקסטורת תיפורים שמזוהה עם קו התיקים של המותג) והן בריח – המורכב מתווים קלילים-פרחוניים כמו יסמין וורדים, בשילוב תווים עציים-כבדים יותר, כמו פצ'ולי ופלפל אנגלי נועז. הניחוח עצמו מיועד לכל מי שמתקשה להיפרד מהקיץ - קליל, חצוף, צעיר ומתקתק. 

 

מחיר: 440 שקל ל-50 מ"ל ו-590 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם.

 

 

עם הים לגב: עיסוי צדפות במלון ספא שיזן, מלון דניאל מרשת טמרס

מה שאנחנו בדרך כלל רגילים למצוא על חוף הים או בצלחות במדינות נורדיות, קופץ לעשות לנו נעים בכל הגוף. לצדפות, כך מתברר, יש סגולות מיוחדות שמטפלות ומרפאות את העור ואת כל מה שתחתיו.

 

תמיד אומרים שלערוך אתחול מחדש בימים שפותחים את השנה החדשה עושה טוב גם לגוף וגם לנשמה. כאשר הריסטרט הזה מגיע בצורת עיסוי, אין ספק שמדובר בסיפתח מושלם – ואם נודה על האמת, זה גם תירוץ מוצלח לכל חגיגת יום הולדת, נישואין, או עידוד אחרי פרידה, גירושין או פיטורין לא עלינו.

 

הפעם החלטתי ללכת על עיסוי מכיוון קצת שונה – מתוך הים. בספא שיזן הרצליה מציעים עיסוי צדפות. כן, גם גבותיי הורמו לנוכח ההמצאה המקורית, אבל מסתבר שעיסוי הצדפות קיים כבר שנים רבות. מקורו של הטיפול מהאיים הפיליפינים, שם נהגו במשך שנים להשתמש בצדפות  אחרי שהתברר כי בתוך היפות-יפות הללו קיימות סגולות לריפוי וטיפול. הצדפות, שהוברקו ולוטשו, עשויות מחומר קלציום קרבונט, המצוי בעצמות ובמערכת השיניים שלנו, ובעת חימום פולט יוני קלציום המועברים ישירות לתוך העור.

 

 

מה ששונה בטיפול הצדפות מאשר, למשל, טיפול באבנים חמות, הוא השימוש הכפול בהן - המטפל מכניס לתוך הצדפות שקית ג'ל מחוממת ובה מינרליים טבעיים, היוצרים אפקט חימום המספיק למשך שעת טיפול שלמה, ודרך החימום נפלטים יוני הקלציום, הנספגים ישירות בעור ומסייעים לחידושו. אבנים חמות עם טוויסט, אם תרצו. לאחר עיסוי הצדפות מקרצף המטפל את הגוף עם פילינג מיוחד המרענן את הגוף ומצנן את הרקמות לאחר הטיפול. העיסוי ללא ספק אפקטיבי, משחרר את השרירים ומותיר את הגוף בתחושת קלילות וחיוניות.

 

לאחר הטיפול, מומלץ לקפוץ לחוף ימה של הרצליה להירגע מול גלי הים, ולהגיד שלום לחברותינו הצדפות לפני החזרה לעולם האמיתי.

 

מחיר: 370 שקל לטיפול של שעה.

 

EISENBERG PARIS

אמנם בארץ הוא לא כל כך מוכר, אבל מותג הטיפוח והבישוםאייזנברג נחשב בעולם לאחד המעניינים והיוקרתיים. מוצרי הטיפוח שלו כוללים פורמולת פטנט מיוחדת בעלת סגולות אנטי אייג'ינג, ובהם אפשר למצוא סרום לחיטוב הפנים (65 דולר) שממצק את אזור הפנים והצוואר וקרם לחות ליפטינג (103 דולר) שמצד אחד מכיל מרקם קליל שמתאים לכל סוגי העור ומצד שני פועל להצערה, כך שהוא מצוין לנשים שבדרך כלל קרמי האנטי אייג'ינג כבדים להן.  

 

מי שיותר בעניין של בשמים, כדאי לה או לו להתעכב על סדרת L’ART DU PARFUM. הסדרה מכילה 15 בשמים שנוצרו בהשראת ציורים, ובהתאם באים באריזות יפיפיות עד שחבל לזרוק. הניחוחות דומיננטיים ומיוחדים, פרחוניים ועם ארומה אוריינטלית של אמבר ווניל.  

 

כרגע אפשר למצוא את מוצרי המותג רק בחנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי, שזו עוד סיבה מצוינת לקפוץ לחו"ל. לא שהיו לנו חסרות כאלו.

 

 

סומק מינראלי של איל מקיאג'

חברת האיפור הוציאה שמונה גוונים של סומק, שעשויים בטכניקת אפייה מיוחדת על אבני טרקוטה. באופן אישי זה לא אומר לי הרבה, העיקר שמצאתי בהם את מה שחשוב לי: גוונים יפים ולא בוהקים או בובתיים מדי אבל עם זאת מעניקים ברק בריא, מרקם שנעים על העור ועמידות מרשימה יחסית לסומק. בנוסף הם מכילים גם שמן חוחובה המעניק לחות וויטמין E המסייע בהאטת הזדקנות העור.

 

מחיר: 169 שקל.

להשיג בסניפי המותג.

 

 

Eau Micellaire של יונקה פריז

חברת יונקה השיקה לאחרונה מי מיסלר שפועלים גם כדי להסיר איפור, אפילו מאזורים רגישים או קשים כמו העיניים והשפתיים, וגם כדי לטפח את עור הפנים. בהתאם להבטחה הם קלים ונעימים על העור, אבל גם מנקים ביסודיות (אם כי למסקרה היתה דרושה עוד עזרה מצד חומר ניקוי שמנוני וחזק יותר). הם לא שמנוניים והצליחו אפילו להרגיע עור רגיש ומגורה. כמו יתר מוצרי יונקה, גם פה יש הרבה דברים טובים מהטבע, כמו שמנים אתריים של ורדים וקמומיל שמרגעים ולוונדר ים שנוגד רדיקליים חופשיים. בקיצור, מוצר שבקלות יכול להחליף את מי הפנים ואת מסיר האיפור גם יחד.

 

מחיר: 235 שקל.

להשיג בבתי מלון, ספא, ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות המשווקות יונקה. טל' לבירור נקודות מכירה: 09-7456220.

 

 

 

Merveillance Expert של NUXE

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המבוסס על תמציות פרחים וצמחים, השיק לאחרונה סדרת אנטי אייג'ינג שמיועדת בדיוק לגיל שבאמצע, כלומר אלו שכבר לא תחת קטגוריית "סימני גיל ראשונים" אבל עדיין לא נחשבות לעור בוגר. או במילים אחרות:40 פלוס.

הסדרה, שכוללת סרום, קרם יום לעור רגיל, קרם יום עשיר לעור יבש, קרם לילה וקרם עיניים,מבוססת על תמציות מפרח ה-Daylily, שאמורות לסייע בהפחתת מראה הקמטים וכנגד אובדן המיצוק של העור.

 

הסרום (288 שקל) מבטיח מראה עור מורם יותר למשך של עד שמונה שעות וגם פעולה ממושכת יותר. קרם הלחות ליום (257 שקל) פועל ל"מילוי" הקמטים הנראים לעין והענקת לחות, כמובן. נסיינית שהתמרחה בשני המוצרים ציינה לטובה – וכצפוי - את הריח שלהם, שכמו כל מוצרי נוקס מרגיש כמו ביקור בשדה פורח (לא שהיינו בשדה פורח בעשרים השנים האחרונות, אבל סביר להניח שככה זה מרגיש). המרקמים היו נעימים על עורה ונספגו במהירות. היא ציינה שהיא אכן הרגישה תחושת "מיצוק" עם המריחה, אבל זו בוודאי שלא נמשכה שמונה שעות וגם לא גרמה לה להראות צעירה יותר בגיל. עם זאת, היא היתה מרוצה משום שהרגישה שיחסית למוצרים שמבטיחים את אותן התוצאות, הם עושים עבודה לא רעה.

 

להשיג בסופר-פארם ובבתי מרקחת.