רוצה להיות הסטרטאפיסטית המצליחה הבאה? יש לך רעיון ולא יודעת איך להתקדם מפה? חיה ונושמת את עולם השווק, האינטרנט והמובייל, רוצה לדעת יותר ולהכיר את האנשים שמניעים אותו? און לייף גאה להזמין אותך לוועידת "נשים באינטרנט ובדיגיטל" 
רוצה להיות הסטרטאפ הישראלי המצליח הבא? יש לך רעיון ולא יודעת איך להתקדם מפה? עובדת בתחום ורוצה ללמוד ולהכיר את האנשים החשובים? ועידת און לייף "נשים באינטרנט ובמובייל" תתקיים ב-22 בנובמבר בקונסרבטוריון בתל אביב. ההרשמה בעיצומה!

 

זו יכולה להיות את, על הבמה

בתכנית הכנס - פאנלים דינאמיים מהנשים שמאחורי הסטרטאפים המצליחים הישראליים, הרצאות פרקטיות עם הכלים והעצות הטובים ביותר,  הייד פארק מרגש ומעורר השראה ולראשונה - Live Pitching של סטרטאפיסטיות ישראליות מתחילות: הזדמנות חד פעמית ונדירה להציג את הרעיון שלך בפני פאנל מקצועי המורכב ממשקיעי הון סיכון ואנג'לים מנוסים. סטרטאפיסטיות נבחרות יזכו להציג על הבמה את הרעיון שלהן ולקבל פידבק אמיתי, ליווי מקצועי ואולי אפילו מימון ראשוני להזנקת הסטרטאפ. להרשמה לתחרות - לחצי.

 

בין המשתתפות והמשתתפים בוועידת און לייף "נשים באינטרנט ובמובייל":

 

ד"ר קירה רדינסקי, מדענית, חוקרת ויזמית הייטק, מייסדת ושותפה ב-SalesPredict, רונה שגב, רונה שגב, שותפה מייסדת בקרן הון-סיכון TLV Partners, גיגי לוי, Angel Investor, דניאל כהן, שותף כללי, Carmel Ventures, רויטל הנדלר, יזמית ומייסדת AllJobs,  עדי בירן, יזמית Splacer המצליח, איריס שור, מנכ"ל Oribi, אושרת קוטלר, טלי שרון, נועה מימן, אמירה בוזגלו ועוד רבות ורבים.

 

הוועידה תסתיים בהייד פארק נשים של און לייף, המותג הידוע והמצליח של הוועידות של און לייף. מרתון נאומים בני 5 דקות של נשים מעניינות, מרגשות ומעוררות השראה על דרכן.

 

רוצה להיות הסטארטאפ המצליח הבא? להגשת מועמדות לlive pitching הקליקי כאן

 

מהרי להירשם לועידה, הכניסה לנרשמות בלבד! הזמנה מעודכנת 9.11600