לתאומות בלה וקלואי יש כמעט 52 אלף עוקבים בפייסבוק והן נחשבות לאייקון אופנה. הן לובשות בגדי מעצבים ותמיד נראות מוקפדות, אבל אם לרגע נהיה כנים, נודה שמה שהביא להן את ההצלחה המטאורית שלהן בקרב חובבי הסטייל, זו בעיקר העובדה שהן רק בנות ארבע. 
 
עוד באון לייף: 
 
 
די כצפוי, מי שאחראית לאאוטפיטים שלהם, שמביאים להן אלפי לייקים, זו אמא שלהן, לוסי אביר. לדבריה, ולדבריה בלבד, ההצלחה שלהן קרתה לגמרי במקרה, אחרי שהלבישה אותן על פי הסטייל של אודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפאני" ואז צילמה אותן ברחוב הלוס אנג'לסי המפורסם, רודיאו דרייב. את התמונה הזו, שוב לדבריה, היא צילמה רק לשם הזמנה למסיבת יום הולדת, אבל אחרי שראתה את כמות התגובות האוהדות (בהן גם של אחת, קים קרדשיאן), היא החליטה להמשיך לעלות תמונות של השתיים, בשלל תלבושות תאומות ויוקרתיות. "אנשים התחילו לעקוב אחריהן ולצלם בעצמם תמונות שלהן ברחוב ולעלות את זה לרשתות החברתיות", סיפרה אביר למגזין "קוסמופוליטן".
 
 
השם הרשמי שנבחר עבור שתי הזאטוטות האלו הוא Royal Twins (התאומות המלכותיות בתרגום חופשי) כי "הן כל הזמן רצו לחבוש את הכתרים שלהן, במיוחד כשהן יצאו מהבית", דיווחה אביר ל-ABC News. "זה פשוט התאים להן ולחוש האופנתי שלהן". אבל עם כל הכבוד ליכולת של ילדות בנות ארבע לפתח חוש אופנתי, נראה שגם במקרה הזה מי שעומד מאחורי בחירת הבגדים שלהן זו דווקא אם פושרית במיוחד, שבין השאר הלבישה אותן כקרל לגרפלד ואנה ווינטור (הרי אין ילדה בת ארבע שלא מעריצה אותם) או תיעדה אותן מתהלכות בתיקי שאנל תאומים (ממש כמו שחולמת לעשות כל ילדה בת ארבע ממוצעת). 
 
 
בלה וקלואי מצטרפות לטרנד החדש, של ילדים ההופכים לכוכבי רשת אופנתיים. את הטרנד התחילו ילדי סלבס, דוגמת מדוקס של אנג'לינה ג'ולי או ברוקלין של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, אך מי שהפך את זה לאמנות של ממש זו כמובן נורת' ווסט, ביתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט, שחצאיות הטוטו שעימן היא מצולמת בדרך לשיעורי הריקוד שלה, הפכו לפריטים נחשקים. גם בארץ התבשרנו לאחרונה שניקול ראידמן פתחה לבתה, מישל, חשבון אינסטגרם, על מנת שכולם יוכלו לראות איך היא נראית לבושה בבגדי מעצבים שעולים יותר מהמשכורת שלנו.  
 
 
בשנתיים האחרונות המגמה הזו הולכת ומתרחבת וגם ילדים "אנונימיים" הופכים להיות מכתיבי טרנדים ברשת, כמו לורטה בת החמש שלה כבר 118 אלף עוקבים, או החברות אברלי ואווה בנות השלוש, שאוחזות בלמעלה מ-200 אלף עוקבים. 
 
 
אין ספק שתמונות של ילדים בבגדים מעוצבים מצליחים להוציא חיוך מכולנו, אבל בסופו של דבר הבדיחה היא על חשבוננו: הילדים הללו הרי לא באמת בעלי סטייל בלתי מתפשר או יכולת קניינות מרשימה. מי שמלביש אותם זה מי שמלביש גם את הילדים שלכם – אנחנו, ההורים. כך שלמעשה הדבר היחידי שגורם לאלפים להעריץ אותם זה רק הפרצוף החמוד שלהם, פרצוף שככל הנראה יהיה קצת פחות חמוד ברגע שהם יגיעו לגיל ההתבגרות. ואז מה? סביר להניח שרובם לא יצליחו להחזיק בעוקבים לאורך השנים הללו, ואותם ילדים שזכו לתהילה בגיל כל כך צעיר, יפלו חזק אל תהום האנונימיות. מה גם, שמבחינתם מה שגרם להם להיות כל כך אהובים מסתכם בעיקר בדבר אחד: ארון הבגדים שלהם. אני לא יודעת מה אתכם, אבל לי זה לא נראה כמו מסר שבריא להעביר לילדים שעוד לא פיתחו את הזהות שלהם.