מדי פעם אנחנו נתקלים באיזו כוכבות שמשכילה לנצל את הפרסום שלה לטובת מטרה חשובה, אבל הפעם דווקא היה מי שהחליט לעשות את זה עבורן.

 

האומן האיטלקי אלכסנדרו פלומבו החליט להשתמש בכמה מהפרצופים היפים והמפורסמים כיום, כמו זה של אנג'לינה ג'ולי, קים קרדשיאן, מדונה ומיילי סיירוס, ולהראות כיצד היו הכוכבות נראות לו היו נמצאות בזוגיות אלימה. המטרה שלו היא להראות דרך אותן נשים מפורסמות, שאלימות במשפחה יכולה לקרות בכל בית ועד כמה אנחנו מעדיפים להדחיק את קיומה ולהתעלם ממנה.

 

 

 

 

"השותף הכי משמעותי של האלימות זה השתיקה", כתב פלומבו, "שתיקה שמדי שנה הורגת או גורמת לנזק בלתי הפיך יותר מאשר מחלות או תאונות. אלימות במשפחה זה הסרטן של החברה שלנו, שלא יודע שום גבולות ולא מבחין בשום סטטוס חברתי וסוציו-אקונומי. היא יכולה לפגוע בכל אחד, בין אם אתה אדם רגיל או מפורסם".

 

פלומבו הוסיף כי הוא משתמש בתרבות על מנת לחנך ולעורר מודעות. "כל אחד מאתנו צריך לעשות את החלק שלו כדי להגביר את המודעות ולשנות את המצב".

 

 

 

 

זו באמת לא הפעם הראשונה שפלומבו משתמש בגיבורות תרבות כדי לעורר תשומת לב לתופעה. לפני כשנה וחצי הוא שיחרר סדרת צילומים של דמויות קומיקס אייקוניות, כמו מארג' סימפסון ו-וונדרוומן, כשגם פרצופן חבול כתוצאה מאלימות מצד בן הזוג. הנה תזכורת לפרויקט הקודם