טיפול פנים מסדרת Excellence Code של יונקה פריז

עד היום טיפול פנים, במונחים שלי, היה דרך לתחזק את עור הפנים, לנקות אותו משחורים וכזה שכרוך לרוב בלא מעט כאב. חברתי הקוסמטיקאית 'מתאבדת' עלי בכל טיפול, כדי להשאיר את הפנים נקיות. במהלכו אני בעיקר עסוקה בלנשום עמוק ובמחשבות חיוביות שמטרתן להעביר את זמן הטיפול כמה שיותר במהירות ונעימות.

כשהגעתי לטיפול תאי גזע "אקסלנס קוד", מטעם חברת יונקה פריז, קיבלתי בפעם הראשונה פרספקטיבה. מדובר בטיפול אנטי- אייג'ינג, שנועד למנוע קמטים, להעלים סימני יובש וכתמים ולהחזיר את המיצוק לעור הפנים.

 

 

בראש הכנתי את עצמי לטיפול חודרני ומציק, אבל את 60 הדקות הבאות העברתי בעיקר בהתמסרות לידיה המפנקות של המטפלת. זה התחיל במסיכה חדשנית שמשמשת דווקא בניתוחי שחזור של נפגעי כוויות, משום שהיא יוצרת "רקמה" טבעית חדשה לעור. הטיפול המשיך בפילינג באזור הפנים, העיניים והחזה, המשיך בלחיצה בנקודות אנרגיה לשיפור מחזור הדם והסתיים בעיסוי בקרם חדשני שמכיל, בין היתר, אצות אדומות, תרכובת סיליקון וחומצות אמינו ותמצית שמרים שעוזרות בחידוש ובניית העור מחדש. אחרי כמעט שעה יצאתי רוויה בלחות, זוהרת ורגועה. מסתבר שלא תמיד צריך לעבוד קשה כדי להישאר יפה.

 

הטיפול נולד כחלק מהסדרה החדשה של יונקה פריז, שכוללת קרם יום ולילה וסרום, המכילים מרכיבים פעילים במיוחד למניעת הזדקנות התאים ולשיפור מראה העור.

את הטיפול (שמחירו הממולץ הוא 699 שקל) ואת המוצרים ניתן להשיג בבתי מלון, ספא ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות המשווקות יונקה. לבירור נקודות המכירה:09-745622.

 

 

מארז קרם ידיים של Neal's Yard Remedies

הידיים הן הראשונות שנפגעות בחורף מהרוחות, הקור והיובש (טוב, בנוסף לשפתיים), אבל הן האחרונות שאנחנו מטפלים בהן בדרך כלל. המארז של Neal's Yard Remedies מכיל שלושה קרמים בגדלים קטנים (30 מ"ל כל אחד), שאפשר לשים בתיק ולמרוח כל כמה שעות. המארז כולל קרם ידיים עשיר בלחות של דבש אורגני מסדרת Bee Lovely, שחלק מהכנסותיה משמשות לתרומה לעזרה וסיוע בפעילות למען הצלת הדבורים; קרם ידיים אורגני מועשר במליסה וחמאת קקאו וקרם ידיים אורגני ורד הבר, המכיל שומן אומגה 3 שמסייע להאט את תהליך הזדקנות עור כפות הידיים ומונע כתמים וקמטים.

מחיר המארז: 200 שקל. להשיג ברשתות הטבע וחנויות טבע בכל רחבי הארץ.

 

 

טיפול Eye Logic של GUINOT PARIS

לא משנה כמה את מרגישה צעירה בנפש, יש כמה מקומות בגוף בהם סימני הגיל ניכרים. אחד מהם הם העיניים. עיגולים כהים כתוצאה מחוזר איזון הורמונלי או תזונה לקויה, נפיחות הנובעת מעייפות ומתח או קמטים.

 

לרוב מטפלים בעיניים, על הדרך, בחלק מטיפול קוסמטי שלם. אבל חברת גינו פריז מספקת פיתרון נקודתי עם טיפול שזכה לשם eye logic. הטיפול כולל שימוש במכשיר הידרדרמי ליפט של החברה, שעובד בו זמנית על העור, על השריר ועל מערכת הלימפה. המכשיר עוזר לנקז רעלים מהאזור ועל ידי כך להוריד נפיחויות ועיגולים כהים וכן למצק את העור שמסביב לעיניים.  

 

אחר כך עברנו לשלב העיסוי, שכולל תנועות המיוחדות למותג שעוזרות להמריץ את הדם ולחדיר את הסרום המכיל שורה של חומרים פעילים, כמו חמצן ואצה ירוקה.

השלב האחרון הוא כמובן מסכה מיוחדת, שמתאימה לאזור העיניים ובעלת תכונות אנטי- אייג'יות. המסכה גם מבהירה את האזור וגם מספקת מתיחה ומיצוק.

 

חזרתי הביתה עם תחושה הרבה יותר קלה מסביב לעיניים וגוון עור בריא וזוהר יותר באזור. לרגע עוד היה אפשר לחשוב שאני ישנה על לילה במשך שמונה שעות לפחות.

לתוצאות ארוכות טווח החברה ממליצה על סדרה בת 4 טיפולים אחת לשבוע והמשך טיפול משלים בבית. מחיר טיפול: 325 שקל. 

 

 

SKIN CAVIAR LUXE CREAM  SHEER של La prairie

מי שיכולה להרשות לעצמה להוציא אלפי שקלים על מותרות, ומודה שאני לא מכירה הרבה כאלו, יכולה להתפנק בקרם החדש של La prairie. כרגיל, אל הקרמים של La prairie, מגיעים עם ספקנות, אחרי הכל – מה יכול להיות בקרם פנים שמצדיק כזה מחיר? אבל אחרי שמורחים אותם מבינים שמדובר בחוויה באמת שונה מקרמים רגילים.

 

הקרם החדש הוא גרסה הקלילה יותר לקרם המיתולוגי של החברה, קוויאר לוקס, וגם הוא כולל ריכוז גבוהה של קוויאר יוקרתי וקומפלקסהמיוחד לחברה, שמעודדים את ייצור הקולגן ולכן מעניקים מיצוק ומתיחה לעור, אותם מרגישים מיד מרגע המריחה.

מחקרי החברה מספרים על מראה עור מתוח יותר באזור קו הלסת והלחיים תוך שמונה שבועות. לצערי, עוד לא מצאתי מי שיממן לנו את המריחה למשך הזמן המדובר.

מחיר: 2,810 שקל ל-50 מ"ל.

 

 

מייבש שיער מדגם מדגם BHD176 של פיליפס

החורף זו שעתם היפה של מייבשי השיער הביתיים, כי הרי כל תינוק יכול למלמל שלא כדאי לצאת עם שיער רטוב כשקר בחוץ. אז לכבוד העונה הקרה, השיקו בפיליפס מייבש שיער עם מנוע מקצועי וחזק במיוחד, שעל פי החברה מאריך את חיי המייבש ב-50 אחוז.

אבל כמובן שמלבד לחיים ארוכים, אנחנו מעוניינות במייבש שגם יעשה את העבודה במהירות ומצד שני לא יזיק לשיער. אז המייבש החדש עובד בשיטת ION, כלומר הוא משחרר בעת הייבוש יונים שליליים המסייעים במניעת חשמל סטטי ובהענקת מראה שיער בריא ומלא ברק. אין לי מושג למה ואיך זה קורה – אבל למרבה הפלא זה באמת עובד. בנוסף, יש לו טכנולוגיה ייחודית, המספקת את טמפרטורת הייבוש האופטימאלית ובכך מגינה על השיער מפני התחממות וייבוש יתר.

 

מלבד לכך, הוא מגיע עם שתי פיות, שאחת מהן מיועדת במיוחד למתולתלות שבנינו, שדווקא לא מחפשות להשטיח את השיער שלהן, אלא מאמינות בחופש להיות מתולתלות ומחפשות מייבש שיאפשר להן לעצב תלתלים "קפציים" יפים. וכמתולתלת אני לגמרי בעד.

מחיר: 249 שקל. להשיג במחסני חשמל, שקם אלקטריק וחנויות החשמל המובחרות.

 

 

מוצרים חדשים מסדרת Smart של קליניק

אחרי שקליניק גרמה לנו להתאהב בסרום Smart, משיקה החברה שלושה מוצרים חדשים בסדרה: קרם לחות ליום בעל מקדם הגנה SPF15, קרם לחות ללילה וקרם עיניים. השם של הסדרה מעיד על כך שמוצריה מיועדים לעשות ארבע פעולות הכרחיות: לשפר מראה קמטים וקמטוטים, לטפל בגוון עור לא אחיד, לסייע במיצוק וכמובן – להעניק לחות.

 

המרכיבים של קרם היום כוללים, בין השאר, חלבון מי גבינה שתורם להפחתת המראה של קמטים וקמטוטים וחמאת מורומורו המופקת מדקל המורומורו שבברזיל, העשירה בחומצות שומן שמסייעות בחיזוק מחסום הלחות בעור ובתיקונו ותמצית אצות מחופי חבל ברטאן שבצרפת, המסייעת בהבהרה ובהשבת מראה עור קורן וזוהר.
מעבר לכל הרכיבים האלו מדובר בקרם מאוד נעים על העור, לא שומני אך עדיין מספק לחות לאורך כל היום, גם בימים קרים ויבשים במיוחד.

 

קרם הלילה הוא כבר יותר כבד, והוא מיועד לעשות פעולה ייסודית ועמוקה יותר לקמטים בזמן שהעור מחדש את עצמו. הוא מכיל את החומרים הפעילים של קרם היום, ועוד קצת, וכמובן שלא כולל את מסנן הקרינה.  

 

קרם העיניים גם כן מכיל חומרים הפועלים נגד הזדקנות העור, אבל במקביל גם כאלו המרגעים את האזור העדין וכן תמצית מלפפונים, תמצית חמניות ותמצית שעורה, המסייעות בשמירה על רמות לחות גבוהות בעור.

מחירים (לכבוד ההשקה): קרם יום, 349 שקל; קרם לילה, 369 שקל; קרם עיניים, 333 שקל.

 

 

50+ BEAUTY BEFORE AGE של AHAVA

AHAVA מעבדות ים המלח השיקה לאחרונה סדרה המיועדת לטיפול בעור הפנים לנשים בגילאי 50 ומעלה. הסדרה כוללת קרם יום עם SPF 20 וקרם לילה המסייעים לצמצם את עומק הקמטים, למצק את העור ולהשיב לו את הגמישות.

 

הקרמים פועלים על מה שהחברה מכנה "סטרס חיובי" - קומפלקס בלעדי, שכמובן כולל את יתרונות המינרליים של ים המלח, העובדים כדי להעניק לחות ולמצק את העור. הנסיינית בת ה-65 דיווחה על מרקמים מאוד קלילים וריחות נעימים, במיוחד בקרם המיועד לשעות היום. כמו כן דיווחה על שיפור ניכר בתחושת האלסטיות של העור, ולדבריה אמנם הקרמים לא גרמו לה להראות צעירה בעשר שנים, אבל היא בהחלט שמה לב לשיפור במראה הכללי של העור ובמרקמו.

מחירים: 319 שקל לקרם היום ו-329 שקל לקרם הלילה.

 

 

ועוד פינוק אחרון: כרבולית של אירופלקס

אי אפשר לדבר על פינוקי חורף בלי לדבר על כירבולית. בשנתיים האחרונות כמעט ואין סלון שלא מתהדר בשמיכה הרכה רכה הזו, החל מנובמבר ועד למאי, ולכן מלבד למגע קטיפתי, כדאי לבחור בכרבוליות שהן גם יכולות להוות פריט עיצובי שלא יאלץ אותנו למלמל התנצלות מביכה בכל פעם שמגיעים אורחים.

 

הכירבולית של אירופלקס היא בדיוק כזו – רכה, מפנקת ויפהפיה. מה גם שהיא באה בגודל שמספיק להכיל תחתיו זוג צמוד, כך שהיא גם תורמת לשלום בית.

מחיר: 139 שקל.