איפה אתה עובד באמת? זו העבודה שלי, למען האמת, לעשות דברים מטופשים באינטרנט. אבל אני גם מעצב חולצות גיקיות, הו תראו מה זה! הנה לינק

 

כמה זמן ביום אתה בפייסבוק? לא יותר מדי, אני משתמש בפייסבוק בעיקר בשביל שיווק עצמיאו כדי לראות וידאוז של חתולים שהתחילו להתנגן בלי שביקשתי ואיכשהו נשאבתי לצפות בהם שש שעות רצוף.

האישה שלדעתך הכי שווה לעקוב אחריה? מה כאילו, ברחוב? אני ממש לא ממליץ לעקוב אחרי אף אחד כי זה מאוד קריפי ולא לעניין.

אבל אני כן נהנה לראות מה הקומיקאיות שאני אוהב עושות: לי להב, קארין כהן, עמית הרשוביץ, לני כהן ועוד.

הפנייה/תגובה שהכי רגשה אותך? כל מי שכותב לי שהוא התחיל לראות "באפי" בגללי. זה קשה, אני יודע, אפשר לדלג על העונה הראשונה, כל השאר זהב, נשבע לכם!

הפנייה/תגובה שהכי עצבנה אותך? אני מקבל הרבה תגובות זועמות כל פעם שאני מפרסם משהו פמיניסטי, כתבו לי פעם: "אתה עבד של נשים ותמיד תהיה".
עניתי לו: "מעניין, כי בתור עבד אני עדיין מרוויח יותר מהן על אותה העבודה.... אז...
 

אם יחסמו את הפרופיל שלך בפייסבוק לצמיתות, מהי תכנית המגירה שלך? לפתוח אחד חדש? וגם למה שיחסמו לי את הפרופיל לצמיתות? מה אתם יודעים שאני לא?!

הדבר הכי טוב שרשתות חברתיות הביאו לעולם? היכולת לבטא את עצמך אומנותית ולהגיע לקהל רחב מבלי איזה מתווך שאומר לך מה לעשות ואיך לעשות אותו.

הדבר הכי רע שרשתות חברתיות הביאו לעולם? אני חושב שיש קצת אפקט בועה בפייסבוק. אנחנו תמיד שוכחים שבגלל שיש לנו רשימה של אנשים שאנחנו בחרנו לראות את דעתם, היא כנראה תהיה מאוד קרובה לשלנו.

וזה קצת עוזר לנו לשכוח שיש עוד הרבה מאוד אנשים די מטומטמים בעולם הזה שיחשבו דברים ביזאריים לחלוטין כמו "אונס זה מוצדק אם ככה וככה", "מגיע למישהו למות אם הדעות שלו שונות משלי" ,"העונה הרביעית של נמלטים הייתה ממש טובה". תגידו אתם נורמליים?

בעיניי פייסבוק הוא: כלי תקשורתי שאמנם קצת מעצבן, אבל עוזר ליצור ולתחזק קשרים עם המון אנשים, וזה די מגניב.

רוב הסטטוסים שלי עוסקים ב: כעס ציני על חוסר צדק כזה או אחר. או אם סתם עלתה לי מחשבה מטופשת בזמן שחיכיתי שרמזור יתחלף לירוק.

הסטטוס הכי מצליח שלי: אני באמת לא זוכר, אני מכיר מישהו שכתב פעם את האות ג' בלבד וקיבל 500 לייקים, אז כאילו, אני לא לוקח את זה יותר מדי ברצינות.

אני אעשה לך אנפרנד אם: תכתוב משהו מיזוגני, גזעני, או אם תעז להגיד משהו רע על ג'ון סטיוארט. הבנאדם הזה מדהים, מדהים אני אומר לכם!