BROW ARTIST של לוריאל פריז

כולנו יודעות כמה גבות מסודרות משפיעות על כל המראה, ובעולם מושלם גם היינו מתייצבות אצל מרים המורטת פעם בשבוע, אבל מה לעשות שאין לנו ממש זמן (או כסף) לזה? למזלנו, יותר ויותר חברות איפור מבינות את החשיבות של גבות מושלמות ואת הלו"ז הצפוף שלנו, וככה אנחנו זוכות בתכשירים ואביזרים שעוזרים לנו לגרור עוד קצת זמן בין ביקור לביקור. 

החידוש האחרון הוא של לוריאל פריז, שהשיקו מסקרה ג'ל לגבות, עם מברשת נוחה ובשלושה גוונים: שקוף, חום בהיר וחום כהה. המסקרה נמרחת בדיוק, מעבה את הריסים אבל לא בצורה מגוחכת אלא טבעית ועדינה וגם עוזרת לעצב ולקבע אותם אבל בלי אותה תחושת דביקות מלאכותית שיש לפעמים לתכשירים דומים.

מחיר (השקה): 45 שקל.

 

 

 

מסקרה היפנוז ווליום א-פורטה של נקום

המסקרות של לנקום הן מהנמכרות בעולם, ולא בכדי. המברשות שלהן לרוב נוחות לשימוש והחומר עצמו נמשח בקלות על הריסים מבלי להדבק. גם הגרסה החדשה עומדת בסטנדרטים ואף יותר. כבר אחרי מריחה אחת הריסים התעבו והודגשו, ונשארו ככה לאורך יום שלם, מבלי להימרח ומבלי לחזור הביתה בסוף היום עם עיגולי פנדה שחורים מסביב לעיניים.

מחיר: 195 שקל.

 

 

PALETTE METALLIC REFLECTION של גיבנשי

קולקציית האיפור לחורף של ג'יבנשי נוצרה הפעם בהשראת הוויניל – אותו חומר לא נוח שנצמד לגוף וגורם לך להרגיש כמו סאונה מהלכת. ההשראה הגרועה לא גורעת, כמובן, מאיכות המוצרים שיצאו כחלק מהקולקציה. בין אלו נבדקה פלטה של ארבע צלליות, שכמיטב מסורת המותג נראית ומרגישה נפלא. הגוונים בצבעים יחסית נייטרליים אבל בגימור מטאלי שמעניק להם אדג'יות, וביחד הם מאפשרים מראה עדין יותר ליום ומעושן ומעניין יותר לערב. המריחה שלהם נוחה והם נעימים מאוד על העפעפיים ויחסית לצלליות גם עמידים.  

מחיר: 262 שקל.

 

 

Intensive Skin Serum של בובי בראון

חברת האיפור הכה אהובה עלינו לא מפסיקה לחדש ולשמח, והפעם עם שלושה מוצרים חדשים: מייק-אפ, קורקטור וקונסילר. מה שהופך אותם לכל כך יעילים וטובים זו העבודה שיש בהם מרכיבי סרום, כך שלצד הכיסוי שהם מספקים, הם גם מזינים את העור ברכיבים הפועלים למילוי קמטים, הענקת זוהר, הענקת לחות וטיפול בפגמים, כמו העיגולים הכהים שמסביב לעיניים.

כמובן שמכל המוצרים החדשים, המייק אפ הוא המרכזי והמעניין ביותר. הוא בעלמקדם הגנה מבורך של 40SPF, נמרח מקלות, נספג היטב ובעיקר – מעניק כיסוי בינוני במרקם שכמעט ולא מורגש על העור. למרות העדינות שלו, הוא נשאר עמיד ויציב לאורך שעות וגם לא מייבש את העור. בקיצור, מייק אפ מושלם למי שאוהבת ללכת עם ולהרגיש בלי.   

מחיר: מייק אפ, 270 שקל; קונסילר, 195 שקל; קורקטור, 195 שקל.

 

 

New Dimension  של אסתי לאודר

פיסול הפנים הפך לעניין הכרחי עבור כל חובבת איפור וחברות הקוסמטיקה מנסות לעמוד בקצב ובביקוש. באסתי לאודר, למשל, השיקו סדרה חדשה שלמעשה כוללת שני מוצרי טיפוח ושני מוצרי איפור. השניים הראשונים הם סרום מרוכז (774 שקל/ 575 שק) שנועד למצק את העור ובו בזמן לתת נפח לאותם חלקים שנופלים עם הגיל. התכשיר השני (426 שקל) הוא לשימוש נקודתי לאזורים שהכי צריכים אצלנו מתיחה מידית: לאורך עצמות הלחיים העליונות, הרקות ואזור העיניים. הוא מספק הרמה מהירה הודות לחומצה ההיאלורונית ולקומפלקס פרו-קולגן שבו.  

 

שני מוצרי האיפור הם New Dimension Shape + Sculpt Face Kit– ערכת קונטור קלה ונוחה לתפעול, במיוחד לאלו שאין להן הרבה ניסיון בנושא (293 שקל). הערכה כוללת שני גוונים – כהה ובהיר וכן ספוגית (אם כי עדיף להשתמש במברשת טובה יותר, אם יש לכן), שמאפשרים להדגיש את עצמות הלחיים, הגבות והאף ולהבהיר את האזורים שבמרכז הפנים.אמנם לא מדובר במוצר שמאפרות מקצועיות יכניסו למזוודה שלהן, אבל לאלו בינינו שלא מחפשות מוצרים מקצועיים, וגם לא תמיד יודעות איך להשתמש בהם, מדובר בפתרון אידיאלי.

 

מוצר האיפור השני הוא New Dimension Shape + Sculpt Eye Kit– ערכת איפור להדגשת קווי המתאר של העיניים (208 שקל). היא כוללת שלושה גוונים שאיתם ניתן לתחום ולהדגיש את העניים כדי להבליט את מה שטוב בהם ולטשטש את מה שפחות.

 

Blistex אנטי אייג'ינג

אחד ממוצרי החובה בעונת היובש והרוחות הם השפתונים, ועל אלו של בליסטיקס תמיד אפשר לסמוך שיעשו את העבודה. החורף הזה השיק המותג שפתון שהוא לא רק מלחח אלא גם בעל תכונות מטפחות ואנטי-אייג'יות. יש בתוכו קומפלקס של נוגדי חמצון השומרים על אזור השפתיים הרגיש מפני מזיקים, קו-אנזים Q-10- ללחות והתחדשות התאיםוכן כדוריות מילוי הילורוניות שפועלות להעניק לשפתיים מראה מלא יותר. באופן אישי, לא נראה שאפשר לסמוך על המוצר שיעניק לנו שפתיים קיילי ג'נר סטייל, אבל הוא בהחלט שומר עליהן לחות ומקל על צריבות וקלופים.

 

מחיר: 20 שקל. 

 

 

קרם לחות לשיער של TONI&GUY

קרם לחות מסדרת CLASSIC ממבטיח להעניק לתלתלים מראה טבעי ולסייע בהפחתת קרזול. למרבה השמחה הוא גם מקיים ועוזר לשמור על תלתלים חופשיים וגדולים יחסית לאורך יום שלם, ועוד לעשות את זה מבלי ליצור את תחושת הדבק מצד אחד או השמנוניות היתרה מן הצד השני שקרמים דומים עלולים ליצור. זה לא פשוט למצוא מוצר טוב לתלתלים, ולכן מדובר באושר גדול עבור המסלולסלות שבינינו.

מחיר: 80 שקל.

 

 

מים מיסלריים של קרליין

כמובן שאחרי כל אלו צריך מסיר איפור חזק במיוחד, אבל אם זאת לא כזה שייבש את העור או לחילופין ישאיר אותו עם מעטפת שמנונית. מי המיסלר החדשים של קרליין מצליחים לעשות בדיוק את הפעולה הזו, יחסית במהירות ובקלות.

 

מים מיסלריים הן ללא ספק המגמה החדשה בכל הקשור לניקוי העור, משום שהם עדינים ולא שמנוניים, ואלו של קרליין גם מועשרים באלוורה המעניקה לחות ומרגיעה, ובתמצית הממליס לכיווץ הנקבוביות והענקת מראה מאט ולא שומני לעור.

מחיר: כ-30 שקל.