קרם הידיים כבר מזמן הפך למוצר קלאסי בלתי נפרד מערכת הטיפוח בחורף. אחד המוצרים האהובים הוא סדרת הנוסחה הנורבגית של ניוטרוג'ינה, שמציעה כעת מהדורה מוגבלת חדשה, אשר עוצבה ע"י שתי מעצבות נורבגיות לקראת החורף, מעוטרת באיורים חורפיים שכולנו אוהבים כגון פתיתי שלג, איילים והרים מושלגים. 

 

Ingrid Reithaug & Tonje Holand הן שתי מעצבות נורבגיות ידועות בעלות הסטודיו "Darling Clementine", אשר בנוסף לשיתוף הפעולה עם המותג, מעצבות גם כלי כתיבה, טקסטיל וכלי בית. השתיים מספרות על כך ששיתוף הפעולה עם ניוטרוגי'נה עורר בהן השראה לעיצוב קלאסי, המביע את החוויה שלהן מהחורף הנורבגי ולהעביר אותו דרך המוצרים לכל העולם.

 

 

המותג ניוטרוג'ינה פותח במקור במטרה לעזור לימאים בנורבגיה, הסובלים מיובש בידיים, עקב תנאי האקלים הקיצוני בקוטב הצפוני, כך שלמותג יש ניסיון של כ-60 שנים בטיפול בעור יבש. הנוסחה הנורבגית של ניוטרוג'ינה הוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות דרושה ביותר לעור. היא נספגת במהירות ומותירה את העור רך, רענן ונעים למגע.

 

קרם הידיים של ניוטרוג'ינה עם הנוסחא הנורבגית מספק הקלה מיידית לאורך זמן לעור יבש כתוצאה ממזג אוויר חורפי, אפילו לידיים יבשות ביותר ובעלות עור סדוק מאוד. הקרם מטפל ב-3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחות בריכוז גבוה לעור. כך שניתן להשתמש בקרם באזורים יבשים נוספים כמו במרפקים ולאורך הידיים.

 

 

מחיר מומלץ לצרכן: 35 שקל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם