השבוע הגעתי לסניף שופרסל כדי לאסוף את מוצרי ההתנסות החדשים מבית המותג שופרסל. מתוך מספר טעמים של קפסולות הקפה בחרתי את הטעמים פריס ולונדון, הקפסולות הספציפיות היו הדבר הכי קרוב לשאיפה שלי להיות כרגע בבית קפה בחו"ל, אבל האמת היא שלא בלונדון ואולי קצת בפריס יש קפה אמיתי כמו שאני אוהבת. 

בשישי אחר הצהרים לקחתי את קפסולות הקפה והשוקולדים והלכתי לשתות קפה בבית חברתי (אין לי מכונת קפה בבית.) בטקס החגיגי שערכנו הכנו שתי כוסות קפה משני הטעמים והחלפנו בינינו לגימות.

ההבחנה...איילת חברתי אהבה את שני הטעמים. הם היו עדינים וטעימים עד מאד. אני לעומתה אוהבת את הקפה שלי דומיננטי קצת יותר כך שאין לי עדיין (לשמחתי) סיבה מספקת לוותר על הקפה היומי בית הקפה השכונתי... טעמו של פינוק/הרגל. 

 


 

 

 

 

כבר הזכרתי בכתבות בעבר שאני לקוחה ותיקה של שופרסל דיל סניף גלילות רמת השרון. אחת לשבוע אני שבה לסניף ועורכת את קניות המשפחה שלי. יש אנשים שחוזרים למרכז הקניות שלהם מטעמי נוחות, קרבה, הרגל, קושי לשנות (אמא שלי האלופה והמקסימה לדוגמא) ועוד מגוון טיעונים למרות שבשורה התחתונה הם אינם מרוצים מהמחירים, מהשירות ומאיכות התוצרת הטרייה.

 

אני מוכנה להתפשר על אי נוחות לטובת מחירים או מוצרים איכותיים אבל בכל מה שקשור לסניף שופרסל גלילות אין לי צורך להתפשר על דבר ואני שבה וקונה שם שוב ושוב. השרות האדיב של צוות האנשים שאני פוגשת אף פעם לא מאכזב. רוצה להזכיר ולשבח את רחל אחראית מחלקת כלי הבית והטקסטיל, הביגוד וההנעלה ותחתיה את עדי עובדת המחלקה .

להוסיף מילות שבח לנאוה אותה אני פוגשת כל שבוע בגזרת הקופות לשירות עצמי. היא האחת החולשת על שש קופות לשרות עצמי ומעניקה לכולנו כמו ב"סרט נע" סיוע עם חיוך בכל תקלה שאנו פוגשים בדרך ללחציה על כפתור הכחול- תשלום. (אני משלמת בכרטיס אשראי שופרסל וזוכה תמיד לעוד הנחה.)


מילות שבח חמות לנשים המקסימות בקופה הראשית. מאז ומתמיד ובכל פעם שיש לי "תחנה" דרכן הן מעניקות שרות נהדר ומקצועי גם בעומס רב, בתשומת לב רבה ניצבות שם תמיד : אורנית, בתיה, טלי ואירנה (בתקווה שאני לא משבשת את שמה) העושות את מלאכתן נאמנה מעניקות שרות מועיל ותשובה לכל עניין. 


 

זה לא ברור מאליו וכבר קניתי במקומות רבים ונוספים כמו שאני עושה בין לבין.  את השרות הזה אי אפשר להחליף. וזו הזדמנות לציין את מחלקת הבשר. במחלקת הבשר יש "גברדיה" של מעניקי שרות ואישה אחת בודדה המטפלת לרוב בהזמנות של online   . הגברים במחלקה הזו בהחלט אמורים ללמוד ולשפר את תודעת השרות שלהם לציבור בתור המשתרך מולים בעיקר בסופי השבוע. יחס יותר סובלני לא היה מזיק שם... 

 

ועוד אומר. איש מאנשי הסניף לא בקש ממני (ואינו יודע ) לכתוב את שורות אלו ואני כותבת אותן מבחירה אישית. תמיד אפשר לשפר בתודעת השרות וזה לצערנו גם נאמר תמיד. את מילות השבח שוכחים לפעמים ואני מוצאת את ההזדמנות לעשות זאת בשמחה

 

שבוע טוב.  

 

 

 

ריקי ברוך בחירות נכונות בלוגרית 

 

 


העתיקו קישור שתפו בפייסבוק שתפו במייל שתפו ב-Whatsapp