הכל טבעי: 

 

קרם לחות של ד"ר דבור

החורף הוא לא עונה פשוטה לעור הפנים – הקור, הרוחות והמחממים שולחים אותנו שוב ושוב לחפש את קרם הלחות המושלם לעור הפנים, כזה שמצד אחד יעניק לו לחות נעימה לאורך כל היום ומצד שני לא יעניק תחושה צמיגית ודביקה. ובדיוק כשכמעט אמרתי נואש, הגיע אלי הקרם של ד"ר דבור.

 

מסתבר שאי שם, בכפר הדרוזי בית ג'אן שנמצא בלב השמורה מירון, יש מקום שבו מייצרים תכשירי קוסמטיקה המשלבים בין סודות צמחי המרפא הגליליים על פי המסורת הדרוזית והגלילית לבין הידע והטכנולוגיה של היום. קרם הפנים ליום שלהם, מכיל קודם כל SPF50 שזו כבר מעלה רצינית. מעבר לכך הוא פועל על מנת לעדן את עומק הקמטים, למנוע היווצרות כתמים ולהחליק קמטוטים. הוא מכיל ויטמינים המספקים הגנה לעור ותומכים בייצור הקולגן, פרחי קלנדולה וקמומיל, המרגעים את העור וכן וחלבוני קולגן ואלסטין. בקיצור, לא חסר לו כלום. אבל מעבר לכך – יש לו מרקם נעים שנמס בעור ומשאיר תחושה נעימה מהבוקר עד הלילה.

 

 

 

TAMAR cosmetic line של מותג הקוסמטיקה שוורץ

סדרת מוצרים חדשה שכולה מבוססת על נפלאות תמצית פרי התמר, שגדוש בויטמין A  ו- B, חומרי הזנה, סידן, ברזל ועוד. הסדרה כוללת מוצרים לגוף, לפנים ולשיער ובהם קרם גוף, קרם פנים, קרם לחות לשיער ותרסיס לחות.

 

אני התנסתי בקרם הלחות, שמכיל – מלבד לתמצית תמר, כמובן – גם שמן ארגן, קרטין, ויטמין E, שמנים ותמציות צמחים נוספים. לפני השימוש קצת חששתי מהריח, שמה יהיה מתקתק מדי כמו הפרי עצמו, אבל להפתעתי מדובר בניחוח נעים שכמט ואינו מורגש עם המריחה על העור. מרקם הקרם קצת כבד, למרות שהספיגה שלו יחסית מהירה, אבל הוא מספק לחות טובה לאורך כל היום. המסקנה שלי היתה שלמרות שהוא מיועד לעור רגיל, הוא מתאים בעיקר לעור שנוטה להתייבש, ולאקלים יבש במיוחד.

מחיר: 98 שקל.

 

 

קרם פילינג רימון ושמני הדרים של Lavido

ועוד קצת טבע: חברת חברת Lavido לקוסמטיקה טבעית ואורגנית התחדשו החורף בפילינג גרגרים מסדרת רימונים הדרים.

 

הגרגרים מופקים מקליפת רימונים שמסירים ברכות את שכבת התאים המתים ועל ידי כך עוזרים לחדש את רקמות העור. בנוסף, יש בקרם גם שמן זרעי רימון, שעוזר לשקם את העור ולהגן עליו, וכן קליפת רימון אורגני, שמכילה חומרים נוגדי חמצון ומסייעת בהבהרה עדינה של כתמים. וכמו יתר מוצרי החברה, גם בקרם יש חומצה היאלורונית טבעית, המופקת מפירות אורגניים (בשונה מחומצה סינטטית הקיימת בתכשירים דומים בשוק).

הקרם עצמו עושה פילינג מאוד עדין עד כדי לא מורגש על העור, עם זאת התוצאות שלו נראות בבירור, ולאחר השימוש העור נראה נקי ורענן ובעל גוון אחיד יותר. מומלץ במיוחד לבעלות עור רגיש, שלא מעוניינות בפילינג אגרסיבי ו"שורט". 

מחיר:  140 שקל.

להשיג באתר  www.Lavido.co.il, בחנויות המותג, ברשתות טבע ובבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ. 

 

           

גם להם מגיע:

מוצרים חדשים לגבר של EISENBERG PARIS

כמו שבטח גם אתם שמתם לב, יותר ויותר גברים מכירים בנפלאות מוצרי הטיפוח ובעובדה שהם פשוט הדבר הכי מפנק שיש, שלעיתים אפילו נותן תוצאות לא רעות. עבורם, השיק מותג הטיפוח והבישום היוקרתי  EISENBERG PARIS סדרת המוצרים החדשה לגבר הכוללת ג'ל לניקוי פנים ולגילוח, מסכת מתיחה וג'ל ממריץ.

 

הפעם דווקא לא מדובר רק במוצרים שעוזרים על פעולות הגילוח ועל הגירויים שעלולים להיווצר אחריו, אלא כאלו שגם ממש מטפחים את העור – הרי לא רק אנחנו, הנשים, דואגות מקמטים.

 

גם המוצרים לגברים מכילים את פורמולת הפטנט של המותג, שעוזרת להמריץ את התחדשות התאים בעור ולהסיר את תאי העור המתים, ובכך לשמור על בריאות העור ועל המראה הצעיר שלו.

 

מוצר הדגל של הסדרה הוא ה-YOUTH ELIXIR– ג'ל ממריץ הפועל באופן מידי להפחתת סימני מתח ועייפות, ומעניק לעור מתיחה מיידית. הגבר מאוד אהב את הריח של המוצר ואת הרעננות שהרגיש מיד לאחר המריחה ואפילו ציין שהעור באמת הרגיש יותר מתוח, אם כי הוא הדגיש שזה לא בא במקום לחות, ובימים יבשים העור הרגיש קצת יותר יבש מהרגיל.

מחיר: 60 דולר. להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

 

 

GANT G Diamond

מותג האופנה לגברים GANT התחדש לאחרונה בליין GANT G Diamond, שנחשב לקצת פחות מעונב מהליין הרגיל. חדי האבחנה וחובבי המותג יבחינו בלוגו טיפה שונה מהרגיל, אך מעבר לכך מדובר באותם בגדים איכותיים – בעיקר חולצות מכופתרות בגזרות ובגוונים קלאסיים, שמתאימות ליום או לערב לא מחייב. מעבר לכך הן סופר נוחות, הן מבחינת הבד והן מבחינת המרחק מהגוף והגמישות שלהן. בקיצור, כל מה שמי שלא מחפש חידושים אופנתיים או יומרנות אוהב.

 

 

TOMMY HILFIGER BOLD של טומי הילפיגר

בית האופנה האמריקאי חבר לשחקן הטניס רפאל נאדל ויחד הם השיקו לאחרונה בושם חדש לגבר. הניחוח מורכב מתווים עליונים הדריים שבהחלט מורגשים ברעננות חמצמצה וטובה ואז הוא הולך ומתעמק עם תווים מתובלים ואוריינטליים יותר דוגמת לבנדר, הל וארז. כמובן שהכל נשאר תואם למסורת של הילפיגר, כלומר קליל יחסית, ספורטיבי ויומיומי, ומושלם לגברים שלא אוהבים לשדר התאמצות מביכה. מחיר: 199 שקל. להשיג בלעדית בסופר-פארם.