אנחנו כבר כל כך רגילים לזה, עד שזה אפילו לא נראה לנו מוזר. הרי מדי יום אנחנו חשופים לעשרות אם לא מאות מסרים כאלו, שמשתמשים בגוף הנשי כדי למכור דברים - כל דבר שלא יהיה, החל מהמבורגר ועד למכונית. למעשה, נראה שעם השנים העבודה של הפרסומאים הפכה יותר ויותר קלה ופחות ופחות יצירתית. יש לכם וודקה שאתם רוצים לשווק? קחו בחורה בביקיני. יש לכם מלון שאתם רוצים להזמין אליו לקוחות? קחו בחורה בביקיני. הרי אין שום דבר שבחורה בביקיני, בתוספת לסלוגן עם איזשהו משחק מילים על מיניות, לא יוכלו למכור. או לפחות זה מה שגורמים לנו לחשוב.

 

עוד באון לייף: 

 

בדיוק את ההנחה הזו מבקש הקמפיין WomenNotObjects# להפריך. בסרטון מופיעות נשים שמחזיקות חלק מהפרסומות הכי מוכרות מהשנים האחרונות, תוך שהן אומרות – בציניות כמובן – אילו מסרים הן העבירו לנו, ועד כמה הם מגוחכים ולא פחות מכך מסוכנים ומעוותים. כמו, למשל, "אני אוהבת למצוץ לסנדוויצ'ים" כפי שמשתקף מהפרסומת הזו:

 

 

 

או "אני אוהבת לישון עם גברים שלא יודעים את השם שלי"

 

 

ו"אני מקווה שכשהבנות שלי יגדלו יהיו לה חברות בדיוק כמו אלו"

 

וכמובן "המחשוף שלי יכול למכור הכל"

 

המשפטים העוצמתיים שאומרות הנשים מבקשים להראות שיש עוד דרכים למכור לנו דברים, ושאלו לא כוללות ביזוי והשפלה של נשים או העברת מסרים שאחר כך משפיעים גם על האופן שבו מתייחסים אלינו בחיי היום יום. אז גם אם (בינתיים) זה לא יגרום למפרסמים לחשוב קצת מחוץ לקופסה, זה יכול לפחות לגרום לנו להפסיק לקבל את הפרסומות האלו כעניין של מה בכך ולהתחיל להילחם בהן. 

 

צפו בסרטון המלא: