מיליוני נשים ברחבי העולם צפו במסך עם דמעות בעיניים, בזמן שביג לחש לקארי על גדות נהר הסיין בפריז שהיא האחת. בהמשך גם שמחנו לראות אותם סוף סוף הופכים לבעל ואישה, למרות ביטול החתונה המקורית בפתאומיות, ואפילו שמחנו לראות את ביג סולח לקארי על המפגש הסעודי שלה עם איידן (למרות שידענו שמדובר באחד הסרטים המטופשים שנראו על המסך אי פעם). ובכל זאת, בכל הפעמים האלו שהרגשנו את הלב שלנו נמס, היתה גם איזשהי צביטה קלה. אחרי הכל, ביג מסמל את הגבר הזה שכמעט כולנו נפלנו בפח שלו – הצ'רמר שתמיד יודע להופיע בזמן הנכון ולהגיד את הדברים המושלמים, אבל אז, כשבאמת צריך אותו, הוא נעלם. ועוד מבלי לשחרר הצהרה מחייבת שנוכל להיאחז בה.

 

עוד באון לייף: 

 

לאחרונה, יוצר הסדרה "סקס והעיר הגדולה" החליט לפתוח את הפה ולהגיד את מה שיושב לו על הלב כל השנים האלו, ואולי גם קצת לנו. בראיון שהעניק דארן סטרן, הוא גילה שהסוף המקורי של הסדרה, וכמובן של הסרטים, ממש לא היה זה שהוא ציפה לו. "אני חושב שבסופו של דבר הסדרה בגדה במסר שהיא ניסתה להעביר – שנשים לא תמיד מוצאות את האושר המוחלט בחיי הנישואים. לא שהן לא יכולות, אבל בהתחלה הסדרה ניסתה ללכת בדרך שונה מכל שאר הקומדיות הרומנטיות שהיו עד אז. בגלל זה גם נשים כל כך אהבו אותה. בסוף היא הפכה להיות קומדיה רומנטית טיפוסית". סטאר הוסיף שהסיבה שבגללה הסדרה הסתיימה כפי שהסתיימה היא מכיוון שלאורך השנים הוא כבר לא היה אחראי על כתיבת הפרקים, ולכן הוא היה חייב להסכים לסוף שנכתב.

 

 

אם נהיה לרגע כנות עם עצמנו, נאלץ להסכים עם סטאר, שמעלה פה נקודה מביכה: אנחנו מאוד בעד שחרור האישה, הרי הרענו לסמנתה על האומץ שהיה לה לעשות מה שהיא רוצה עם מי שהיא רוצה, תמכנו בשרלוט כשהיא הבינה שהחלום על הגבר המושלם שלה לא באמת קיים ועודדנו את מירנדה כשהחליטה להביא לעולם ילד לבד. אז למה עם קארי היינו חייבות את הסוף ההוליוודי המושלם, למרות שברור לנו שאין לו שום אחיזה במציאות, למרות שברור לנו שאין ממש מצב שבו המניאק האולטימטיבי היה חוזר בתשובה ומחליט להתמסר באופן מוחלט (כן, גם אנחנו שמענו על חבר של חברה של חבר, אבל האם אי פעם הכרתן מישהו כזה?) ומעל לכל – למרות שברור לנו שקארי לא היתה צריכה לסלוח לו על שנים של התעללות נפשית?  

 

אז אני לא יכולה שלא לתהות, האם עם כל הרצון שלנו לראות ולהרגיש נשים חזקות ושולטות, בסופו של דבר אנחנו עוד לא בשלות לסוף שהוא לא "וחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה"?