כרגיל, תצוגת האופנה של קסטרו משכה לא מעט סלביות, בלוגריות אופנה ואת פליטות הריאליטי החמות ביותר נכון לדקה (כמו ג'ני צ'רוואני שישבה בדיוק מול הצ'ילבה טיטי איינאו). כולן, כמובן, התלבשו כאילו מדובר באירוע אופנתי לפחות כמו זה שקנייה ווסט הרים לפני יומיים בניו יורק לאדידס ולא בתצוגה של חברה המיועדת בסופו של דבר לנערים ונערות שמחפשים תרגום זול לטרנדים המובילים שבשוק. התצוגה, לעומת זאת, די הזכירה את העניין הזה.

 

עוד באון לייף: 

 

קולקציית הנשים התחלקה לשלוש: הראשונה היתה מורכבת מפריטים קיציים וילדותיים במיוחד בגווני פסטל – שמלות קצרצרות, גופיות נשפכות ושאר פריטים שרואים בכל קיץ על אלפי נערות. השנייה, שגם כן פונה לקהל צעיר מאוד, הביאה את גרסת הקיץ של הגראנג', עם חצאיות טול יעני גותיות וחולצות פלנל. אמנם מצאנו כמה פריטים חמודים בליין הזה, אבל נראה שגם הם מיועדים בעיקר לנערות – גם אם לאלו שיושבות במחששה. החלק השלישי היה היחידי שיכול להתאים איכשהו לגיל של הקהל, וכלל פריטים מחויטים יותר או שמלות מקסי נשפכות בשחור, אדום ולבן. הכל מאוד פשוט ולא יומרני, ומצד אחד זה מחזיר את הפרופורציות למקום שבו אנחנו נמצאים ולהלך הרוח שברחוב, ומצד שני – אין פה שום חידוש ושום אמרה.

 

פריטים שכדאי לשים לב אליהם במיוחד:

 

שמלת מקסי בהדפס משבצות, רחוקה מהגוף ומבד קליל, שעושה חשק לקיץ.

 

 

חצאית טול עד הברך שמגיעה במגוון צבעים (בתצוגה אפשר היה לראות שחור, חום וורוד), אליה צירפו חולצת פלנל. אמנם כל מי שעברה את גיל 23 יכולה להיות חשודה בפיגור התפתחותי, אבל אם מצרפים אליה גופיה וז'קט קליל היא בהחלט יכולה להיכנס גם לארונן של בנות ה-30.

 

 

מכנסי 3/4 גבוהות ורחבות, שיכולות להיות אופציה נעימה במיוחד עבור אלו המחפשות מראה מוקפד ב-40 מעלות בצל.

 

 

שמלת מקסי בהדפס שחור ולבן, שיכולה להיות מתאימה ליום או לערב, תלוי בנעליים ובאקססוריז. במיוחד שגם ככה אצלנו ברגע שהטמפרטורות עולות, הרצון להתלבש יורד. אגב, השמלה הזו מגיעה גם בגרסה אדומה ולבנה ונחמדה לא פחות.

 

 

שמלה במראה תלמידת הקולג', שיכולה להתאים לא רק לילדות, אלא גם לנשים שהתברכו ברגליים ארוכות (במיוחד אם מוותרים על הגרביים המורמות).

 

 

 

 

גם ב-H&M חשפו לאחרונה טעימות מקולקציות האביב שלהם, ובראשה קולקציית H&M Studio, שתושק ב-25 בפברואר בסניף עזריאלי שבתל אביב. הקולקציה מושפעת מהמראה הבוהמייני שכיכב בפסטיבלים של הקיץ וסביר שיככב גם השנה. מצד אחד הפריטים הם במראה הספורטיבי והנוח ומצד שני יש בהם נגיעות מקוריות (לפעמים קצת על חשבון היופי לטעמנו). בקולקציה לא מעט פריטים א-סימטריים, שמלות קלילות עם כתפיות דקות והדפסים צבעוניים. לצדם גם טייצים וחזיות ספורט בשביל הנוחות וז'קטים וסווטשירטים בשביל הפונקציונאליות. כמובן שלצד הבגדים, הקולקציה כוללת גם לא מעט אקססוריז מתאימים, כמו תרמילי גב עם שרוכי כיווץ, סנדלי פלטפורמה קלועים וכובע עור.

 

 

הליין הגברי של הקולקציה יותר אורבני, עם פלטת צבעים שברובה אפור-שחור-בז'-חרדל. הפריטים הבולטים הם מכנסיים מחויטים אבל עם סיומת רחבה, ז'קטים מזמש או כותנה, חולצות טי נינוחות וסווטשירטים ארוגים.

 

פריטים שכדאי לשים לב אליהם במיוחד:

 

חזיית ספורט בירוק זית שמתאימה לכאלו שאוהבת להראות (אבל לא מתאמצת!) גם בחדר כושר.

 

חצאית מבד טרנינג שמגיעה עד הברך, נוחה ונעימה שמתאימה לכל גיל.

 

 

קרדיגן פסים שמתאים בדיוק לעונת המעבר או לגל חום קיצוני באמצע פברואר.

 

שמלת קולר עם חתכים בבטן, אוורירית ונוחה ובגוון ירוק זית מרענן.

 

סריג עם שרוולים רחבים ורקומים קז'ואל אבל מעניין ועם טוויסט חמוד.

 

 

שמלת משי בהדפס שבטי, בגזרת טי שירט שיכולה להתאים לכל מבני גוף ולכל גיל.