אומרים אהבה יש בעולם, ואם יש אהבה, יש גם סקס. סאלי מוסטנג ומיץ' גבל, זוג אוהב במיוחד מאוסטרליה, נאבקים בצנזורה שמפעילה אינסטגרם על התמונות הארוטיות שהשניים מעלים לרשת החברתית. מה הסיפור שלהם ולמה בכלל להעלות תמונות חושניות לרשת כשברור שיש סיכוי טוב שיורידו אותן?

 

ובכן, בני הזוג הפוטוגניים למדי רואים בעצמם שליחי ציבור במשימה חשובה מאין כמוה: קידום מיניות ואהבה על ידי פרסום תמונות של אהבתם הגלויה, לעתים עם טיפים מעשיים.  

 

 

מיץ' גבל: "אנחנו משתפים כמה מהחוויות שלנו כי אנחנו רוצים שאנשים ידברו על סקס בגלוי במערכות היחסים שלהם ... אנחנו לא מומחים, אבל אנחנו רוצים לחשוב שהפוסטים שאנחנו מפרסמים מסייעים לחלקכם עם הפרטנרים שלכם".

 

אני זז עם הלשון שלי מהחלק האחורי של הברך הימנית שלה למעלה, אל ראשית הירך וקצת  יותר מזה, נושם בקצב קבוע, מוציא אוויר כבד וחם בעת ובעונה אחת. אני מסיים את הליקוק בנשיקה רכה ואחר מקרב את שפתי למה שנשאר מהחלק הפנימי של הירך השמאלית ופשוט משאיר אותן שם, קרוב ככל האפשר מבלי לנשק אותה.

 

סאלי מוסטנג, זוגתו, הוסיפה: "חיי המין שלנו מעולם לא היו טובים יותר. החלטנו שאחרים עשויים ליהנות מכך ולקבל מכך השראה".

 

 

למרבה הצער, קהילת אינסטגרם לא מבינה לא באהבה ולא בארוטיקה, והפוסטים של הזוג מדווחים תדיר ונמחקים מהרשת.

 

מיץ' הסביר את מחיקות הסטטוסים בפוסט נפרד בו נכתבו, בין השאר, הדברים הבאים:  

"אני מקבל את זה שאני וסאלי בהחלט מותחים את הגבולות של אסור ומותר. יש פוסטים שהם יותר ממוקדים על ההיבט הפיזי של מערכת היחסים שלנו. במובן מסוים זה יצר אפקט הפוך ממה שהתכוונו במקור אבל הייתה לנו את התמונה גדולה בראש – אם נהיה יותר בוטים נזכה ליותר חשיפה וכך נצליח להשפיע. סקס הוא חלק עצום ממי שאני, למעשה הוא מהווה חלק משמעותי גדול יותר בחיים מאשר האמנות שלי, לדוגמא".

 

 

סאלי משתפת ברגשות דומים ומסבירה את הבסיס לפוסט מסוים שנמחק:

"הסיפור הוא די קסום באמת. פגשתי בעלים של משתלת פרחים, המוח שלי התבלבל. חזרתי הביתה עם המון בדלי הפרחים. ביקשתי מחברה טובה שלי שהיא גם מאפרת לבוא ליצור משהו מיוחד וממינג, צלם, שיבוא לתפוס את הרגע. מיץ' ואני חתכנו את הגבעולים של כל הפרחים ופיזרנו אותם בחצר האחורית שלנו, ובזמן הזה מינג צילם, זה היה ביטוי יצירתי אמיתי בשבילי. הצבעים היופי של הפרחים מייצגים את האהבה שלנו אחר כך, ישבנו יחד בארוחת ערב ונזכרנו שאחר הצהריים היה שטף זימה במיוחד בשבילנו".

 

 

 

וכאן היא נכנסת לפרטים:

"הטקסט היה על יום קיץ ספציפי כשאנחנו כמהים זה לגופה של זו. זה היה עוצמתי וזה בהחלט היה כתוב בצורה מאוד גרפית. לא ממש הצד הרוחני או הרגשי של סקס אבל גם זה קיים".

 

אותי מעניינת רק שאלה אחת: אינסטגרם ממהר לצנזר תמונות וטקסטים נוטפים סקס של זוג צעיר, חטוב, לבן ופוטוגני. מעניין מה היה עולה בגורלם של צילומים מיניים של זוג קצת פחות הטרונורמטיבי וסקסי.