גבעת התורמוסים-תל שוכה

וואו! אין מצב שאתם מפספסים את פריחת התורמוסים בתל שוכה. ממש עכשיו התל מלא בפריחה סגולה ומהממת של עשרות תורמוסים וביחד עם הנוף שנשקף מהתל מדובר על חוויה מרהיבה במיוחד! המסלול הוא די פשוט, בכניסה יש להמשיך עם הרכב בשביל העפר פנימה ולהחנות לאורך השביל. אנו נמשיך ברגל בשביל העפר אל מאחורי התל עד שתראו שביל עליה לתל. מומלץ להגיע מוקדם כדי להימנע מהעומס בחנייה.

 

 

פארק בריטניה ותל עזקה

פארק בריטניה הוא פארק גדול שמשתרע על שטח של 40,000 דונם עם שפע של חניונים ונקודות עניין. אנחנו ממליצים על תל עזקה-גם טיול וגם נוף מהמם בחבילה אחת. הדרך לתל עזקה סלולה והשילוט ברור, כמה עשרות מטרים מהכניסה לפארק תראו את השלטים המכוונים לתל. העלייה לתל לא קשה ולאורכה תמצאו פסוקים המתארים את קרב דוד וגוליית שהתקיים באזור זה. בסיום הטיול בחרו באחד החניונים הרבים שבפארק ובתאבון.

 

 

חרבת מדרס

הליכה, זחילה וטיפוס- בכול אלו ועוד תתנסו בטיול לחרבת מדרס. המסלול שאורכו כ-2 ק"מ לערך הוא קל, מעגלי, משולט היטב, ורווי נקודות עניין ולכן מומלץ ביותר. לאורך המסלול תפגשו מערכות מסתור, "פירמידה", ומערות קולומבריום וגם נוף והמון המון ירוק ופריחה. המסלול חשוף לשמש לכן ממש מתאים לתקופה זו של השנה.

 

 

יער המלאכים

ביער המלאכים לא תפגשו מלאכים משוטטים בין העצים... היער זכה לשמו כי קהילת יהודי לוס אנג'לס תרמה את עצי היער. את הביקור ביער מומלץ להתחיל במסלול קצר של קצת יותר מק"מ הנקרא-שביל הגתות. מהכניסה ליער יש להמשיך ישר עד הפניה ימינה לדרך קדם. חנו ליד שולחנות הפיקניק, ותוכלו לזהות את השלט המורה ימינה "שביל הגתות", השביל מסומן בכחול. השביל עולה במעלה הגבעה, לבין עצי האורן והפריחה נמשיך עד לחורבת כרוע. שם ננוח ונהנה מהנוף ונחזור חזרה באותה הדרך לרכב. לאחר הטיול בחרו לכם פינה ביער לפיקניק ומנוחה.

 

 

הארטישוק של נועם

בשורה לאוהבי הארטישוק. כל מי שאוהב את הירק הטעים והכול כך בריא, חייב פשוט חייב להגיע לארטישוק של נועם. הבילוי מתחיל בסיור חוויתי בהדרכתו של נועם כשהילדים מקבלים מגפיים ומקל הליכה. הטיול בשדות כייפי מרתק, גודל השדות וגודל שיח הארטישוק הייתה תגלית של ממש. ואחרי שטיילנו והתעייפנו צץ בנו הרעב וזה בדיוק הזמן להתפנק בבראנץ צמחוני עשיר ומפנק על טהרת הארטישוק, טעים ביותר.  

 

 

מה לכתוב בוויז? מה עוד יש באזור? מה שעות הפתיחה? כנסו לאפליקציה החינמית EZgoing Family ותמצאו יותר מ 300 טיולים, פארקים וחוויות בכול הארץ. 

 

להורדה באנדרואיד

 

להורדה באייפון

 

דף הפייסבוק