אני לא רוצה את הפרחים שלכם כי אני לא רוצה יום האישה. אני לא רוצה זר קוצים מלא פשעים נגד נשים, שעלעליו מסתירים את הטרור נגד נשים בכל ימות השנה. אני לא רוצה יום האישה - כי נשים הן רוב מספרי באוכלוסייה, ומול האפליה, הסקסיזם, הפורנוגרפיה, האונס וטרור העוני - מול כל אלה נשים נאבקות כל יום וכל רגע בשנה. אין לי עניין שתקדישו לנו יום אחד, כי עבור נשים כל יום הוא מאבק מחודש וממילא מולכם אנחנו מנהלות מהפכה פמיניסטית- המהפכה היחידה בעולם, איטית אבל מצליחה. אני לא רוצה שתפארו אותנו יום אחד, את זה נשים למדו לעשות למען עצמן, כי זה מכבר הפסקנו לשתוק, ואנחנו ממילא סנגוריות מעולות לעצמנו.

 

עוד באון לייף:

 

אני לא רוצה 24 שעות בהן כלי התקשורת מפארים נשים ואז זונחים אותן לכותרות אחוריות. אני לא חפצה בטוקבקים אכזריים מלאי שנאת-נשים כשאישה מגלה בפומבי שהופעלה נגדה אלימות מינית. רק אחרי שגברים יחליטו לחדול מהפשעים הסדרתיים נגד נשים- פשעים שמגיעים מקצהו הגבוה של המנעד - מצד מפקדי צבא בכירים, בכירי השוטרים, שחקנים, זמרים עשירים, עיתונאים- אולי רק אז נעשה לכם טובה ונציין עבורכם את יום האיש, כי מגבר-גבר נורמטיבי כבר קיבלתי בחילה.

 

תחדלו לאנוס ילדות, תפסיקו להעסיק נשים בתנאים מפלים ולהסליל נשים מאז גן ובית ספר למקצועות נמוכי שכר - לרוב ממילא במקצועות שנותנות שירותים לכולם. תפסיקו להכות נשים, לרצוח נשים, להפוך את המרחב הביתי והציבורי למסוכן עבר נשים - נראה אתכם לפחות מנסים. תחדלו למקם משכורת של נשים כמשכורת שנייה או כמשרה חלקית בלבד כדי שתוכלו לקבל בבית שירותים בחינם. הסירו מעל הבמות ומעל דפי עיתונים שחקנים ועיתונאים שוביניסטים מסוכנים להפחיד. הסירו מעל נשים את קללת הנישואין שכל כולה עסקת חבילת נפץ לכל החיים, כי מכם קשה עד בלתי אפשרי להתגרש בהיותנו תלויות בכם כלכלית. הסירו את הרבנות מעל נשים, את חבורת הטמאים שמותירה אלפי נשים עגונות ונטולות מקור מחיה ומזונות. הסירו מעל שלטי הענק בחוצות פרסומות סקסיסטיות שמציגות נשים כמוצר צריכה או כדבר מאכל עבור גברים.

 

הפסיקו את הטרור נגד ילדות, הפסיקו לרכוש להן בגדים עד תחפושות "סקסיות"- היישר אל תרבות פדופילית, שאפילו לא מתנצלת או מסתתרת. הפסיקו להתייחס להפרשות מהגוף הנשי כאילו היו לכלוך. הפרשות האלה הן חלק בלתי נפרד מנשים - אין סיבה לצבוע את המחזור החודשי בכחול סטרילי.

 

נשים מיניות, נשים אוכלות, נשים הודפות מעליהן מטרידים, נשים מספרות, נשים מגלות את כל הסודות, נשים מאוננות, נשים נהנות להתלבש בבגדים נאים, נשים נחשקות גם אם שחוקות, נשים כבר לא מצטמצמות, נשים יושבות בנוחות ותופסות מרחב שממילא שייך להן, אנחנו מסרבות להיות העורף שלכם בעת שאתם משחקים על חשבון במלחמות. במקום לתת לנו את יום האשה, הפכו אתם לאנושיים, לבני אדם, זו תהא המתנה האמיתית, ובפחות מזה נמאס לי להסתפק, אני לא מעוניינת מעוניינות בפירורים.

 

תודה רבה לכם על יום האישה, אנחנו כבר מזמן מאסנו בזרים שנובלים אחרי יממה אחת.