המראיין הותיק ג'ימי קימל ידוע בדחף הבלתי נשלט שלו להפתיע את הצופים ואת הסלבס שמגיעים אליו להתארח ולהשאיר אותם חסרי מילים, והנה, נדמה שדווקא הפעם האורחת שהגיעה להתארח אצלו השיבה לו כגמולו. אותה אורחת היא לא אחרת מגל גדות שלנו, שהישירה מבט לקימל ושאלה אותו בלי למצמץ: "מה אתה חושב על החזה שלי?", קימל ההמום נראה מופתע ואין ספק שהוא לא היה מוכן לשאלה המסעירה.

 

עוד באון לייף:

 

 

קימל התעשת מהר וענה לה "תני רגע להסתכל, הם נראים נהדר. שניהם!" הראיון נערך במסגרת סדרת ראיונות שנותנת גדות לתכניות האירוח השונות באמריקה לקראת יציאתו של הסרט 'באטמן נגד סופרמן' בהשתתפותה. השאלה של גדות מתייחסת לביקורת שהושמעה לאחרונה בנוגע לגודל החזה שלה, וגם כאן, נראה שהיא לוקחת את הכל בקלילות ולא מתרגשת מהסערה שיצרו מעריציה הותיקים של וונדר וומן המקורית.

 

נראה שגדות עוברת בהצלחה גדולה את הראיונות בתכניות האירוח הגדולות, לאחר טבילת האש המוצלחת בתכניתה של אלן דג'נרס שלשום, שם סיפרה בהתרגשות גדולה על הקשר המיוחד בינה לבין בתה בת ה-4, וריגשה את הקהל שהודתה בתכנית שהיא שמחה להיות המודל לחיקוי שלה, וסיפרה ש"יום אחד מדדתי את התחפושת של וונדר וומן, והייתי צריכה לשים כתר על הראש, אז הבת שלי שאלה אותי: "אמא, אם את מלכה, זה אומר שאני נסיכה?"", הקהל באולפן צחק ומחא כפיים סוערות לכוכבת הישראלית שכובשת את הוליווד.

 

גדות מתארחת אצל דג'נרס (מתוך ערוץ היוטיוב של אלן)

גדות מתארחת אצל דג'נרס (מתוך ערוץ היוטיוב של אלן)

 

אנחנו לא יודעים איזה עוד הפתעות מתכננת גדות לראיונות הקרובים, מה שבטוח שעם הגישה המנצחת שלה, היא מסתמנת כוונדר וומן אמיתית.

 

לראיון המלא מתכנית האירוח של ג'ימי קימל: