יש נשים שעבורן הזמן הזה בחודש הוא גם הזמן הכי מחרמן בחודש. הצרכים המיניים גוברים ומטריפים אבל הווסת הופכת את העניין למלוכלך וגם די מגעיל. אין באמת סיבה פיזית או בריאותית להימנע מסקס במהלך המחזור, ובכל זאת רובנו נרתעות בגלל הבעיה ההיגיינית והאסתטית, או סתם כי אין להן טיפת חשק מיני כשהחלציים בוערים מכאב, ומצד שני יש גם מי שלא נותנת לקצת דם להרתיע אותה. אבל למי שהיצרים מטריפים אותה ובכל זאת נמנעת בגלל הלכלוך – הטכנולוגיה סוף סוף דאגה לספק גם לזה פיתרון: הכירו את "פלקס".

 

 

חופשת וסת: ימי מחלה לעובדות בזמן מחזור
במחוז בסין החליטו להעניק לנשים שסובלות מכאבי מחזור חופשה בת יומיים מהעבודה בזמן הווסת. רעיון מועיל או מזיק לנשים?

סקס במחזור

לכתבה המלאה

המוצר החדש של חברת פלקס, שמיועדת למטרה הספציפית של סקס נקי במחזור, מגיע בצורת דיסק ומתאים את עצמו לצורת גופה של המשתמשת. הוא יוצר מחסום רך מעל צוואר הרחם, שחוסם זמנית את זרימת הדם במהלך המחזור. באריזתו הוא דומה לקונדום, אבל ברמה הטכנולוגית הפטנט הזה הוא כמו גביעונית רכה (Menstrual Cup). על הדרך, הפלקס עובד גם כאמצעי מניעה ומחסום למחלות מין. הוא חד פעמי, וניתן להשתמש בו למשך 12 שעות בכל פעם. הפלקס אושר על ידי רופאים ועתיד לצאת בסתיו 2016 לשוק.

 

 

פלקס - סקס במחזור

אפשר גם לקבל דוגמית חינם. צילום: אתר החברה flex

 

"אנו מאמינים בעולם בו המחזור החודשי היא לא משהו מעורר פחד או גועל, ולא משהו שנפסל אוטומטית", כותבים מייסדי החברה באתר על המשימה שלהם. "אנחנו רוצים לעזור לזוגות להתקרב ולהיות אינטימיים בעזרת מוצרים שעוזרים להם להרגיש מחוזקים. אנחנו רוצים לעורר שיחות חיוביות בין גברים לנשים על הגוף הנשי. נשים מעבירות כמעט רבע מחייהן בתהליך הביוץ, ואם אנחנו יכולים לעזור לגרום לנשים להרגיש אפילו קצת פחות בושה מגופן בזמן הזה, שהשלמנו את משימתנו".

 

פלקס - סקס במחזור

כך זה נראה מבפנים. צילום: אתר flex

 

עם כמויות הסטיגמות שיש בחברה כלפי המחזור הנשי, לא בטוח שדווקא פקטור הלכלוך הוא זה שעוצר מבעד ההמונים להפוך את סקס המחזור לנורמטיבי. אין ספק שהמוצר החדש הזה יעזור לפחות לחלק מהאוכלוסיה להתגבר על הרתיעה וליהנות מעוד קצת אינטימיות ותענוגות בלי חשש, אבל כנראה שהפחד ממחזור עוד נטוע עמוק בחברה שלנו, במערכת החינוך, בתרבות ובגברים שחושבים שזה עדיין לגיטימי לשאול אישה כועסת אם "זה היא בזמן הזה של החודש".