לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות ש-99.9% מהפרסומות להלבשה תחתונה מציגות דוגמנים ודוגמניות עם גוף מפוסל לדוגמא, בלי שום קימורים מיותרים או מידות גוף פחות ממושלמות. כמובן שהמרחק בין הפרסומות לבין המציאות לא יכול להיות גדול יותר.

 

עוד באון לייף:

 

לברנדה דה-רואן, אמא מטקסס, נמאס להרגיש שהיא מתביישת בגוף שלה, והיה לה גם מסר חשוב להעביר. דה-רואן הצטלמה בפוזות שמזכירות את הפרסומת להלבשה תחתונה של קלווין קליין, כדי להראות שאישה יכולה לאהוב ולהעריך את הגוף שלה, לא משנה מה הגודל שלו ואיך הוא נראה, מהסיבה הפשוטה שהגוף המושלם - לא באמת קיים.

 

האם מציגה את סימני המתיחה

 

האם מציגה את סימני המתיחה

 

 

האמא בת ה-26 עברה מסכת ייסורים עד שהסכימה לקבל את גופה ואת הבטן שלה, שעברה שינוי לאחר הולדת בנה בן ה8, והתמלאה בסימני מתיחה. בבלוג שלה היא מספרת שהיא מסתובבת עם הגב כשהיא מתלבשת, ולא מוכנה לעשות סקס עם אורות דולקים. ?במשך שנים לא יכלתי לקבל את עצמי, הייתי שקועה בעצמי במערכות היחסים ושנאתי את איך שהגוף שלי נראה?. כעת האם הצעירה חברה לדיון אייבורי, צלמת שמעולם לא פגשה, והצלטמה בבגדי הלבשה תחתונה של קלווין קליין, כדרך להשתחרר מהשנאה העצמית.

 

 

?לכולנו יש פגמים, ועדיין אנחנו מאפשרים למדיה לקחת משהו שהוא של כולנו ולהפוך אותו למשהו לא אמיתי. הגוף שלך שייך לך, את חייבת לחיות איתו אז תתרגלי אליו?.

התמונה של דה-רואן מזכירה מאוד את הפרסומת של קנדל ג?נר לקלווין קליין, והמסר בשחזור התמונה הוא לא מקרי. לקבל את הגוף שלך זו לא משימה פשוטה וזו בהחלט משימה מאתגרת עבור כולם, גברים ונשים כאחד. קל להרגיש שאת שווה פחות כשבכל מקום יש ערימות של פוטושופ שהופכות את הגוף הבלתי אפשרי הזה לסטנדרטי.

 

אם ככה נשים נראות בפרסומות, איזה סיכוי יש לנשים אחרות? קמפיין של קלווין קליין להלבשה תחתונה

 

?אולי אין לך סימני מתיחה מההריון, יודעת מה? אולי אפילו אין לך סימני מתיחה בכלל?, כותבת דה-רואן, ?אבל אני מבטיחה לך שיש משהו אחר שאת נאבקת איתו. אם זה המשקל, השיער, או גודל החזה שלך. רק שתדעי, אין דבר כזה גוף מושלם. רוב התמונות שאת רואה ביום יום שלך עוברות עיבוד תמונות ונערכות. את יפהפיה. מאחורי כל צלקת יש סיפור שהופך אותך למיוחדת. הגוף שלך הוא מקדש, תעצימי אותו ותני לו את תשומת הלב שהוא זקוק לו. לעולם אל תתני לאף אחד לגרום לך להרגיש כאילו הגוף שלך לא שווה שיעריכו אותו?.

 

האם מציגה את סימני המתיחה

 

קנדל ג?נר בפרוסמת המקורית

הפרסומת המקורית בכיכובה של קנדל ג?נר

 

אנחנו בהחלט מסכימים. ואתן?