לפתע פתאום הפציע נתניהו עם גינוי נגד אונס. חזיז ורעם - הפתעה גמורה - ראש הממשלה מגנה אלימות מינית נגד אשה. הלוואי שזה היה כך, אלא שנתניהו על פי הפוסט שכתב- נדמה שלא האשה שאנסו אותה הדאיגה את לבו ומחשבתו, אלא אותה הזדמנות פז מבחינתו לפרסם דברים מלעיזים נגד האנס- פלסטיני, לא עלינו.

 

עוד באון לייף:

 

ולא ראינו בפוסט דאגה מצד ראש הממשלה לאשה שנאנסה וימיה לא יח\זרו להיות כקדם. ולא קראנו מביבי אמירה גורפת חלילה נגד אינספור האנסים והאלימים מינית- למשל במשטרת ישראל חביבתו. ולא קראנו, לא יעלה על דעתו, התייחסות כלשהי לבקשת השחרור של הקצב ומלות חמלה לקורבנותיו. ולא גילינו בתוך או בין השורות שמות של אנסים ואלימים מינית יהודים למכביר כמו חנן גולדבלט, או רגע- מה עם נתן אשל המטריד איתו הוא ממשיך בחדוות השררה לעבוד?

 

אז לא, ראש הממשלה שמסית קבועות ותדירות נגד ערבים לא התעניין בפשע האונס ולא בקורבן. נתניהו התעניין בעובדה שאלה שביצעו את הפשע הנורא פלסטינים. גם כאשר התנצל על הפוסט המזוהם גזענית שכתב, עדיין לא העלה על דעתו חלילה להתייחס למאות אלפני קורבנות ההטרדה המינית, האונס וגילוי העריות. שוד ושבר עבור ביבי- נו, מה לעשות, טרוריסטים מינית יהודים יש עד מחנק - אך אלה שאנסו אותן - שקופות כרגיל בעיניו.

 

נתניהו מגנה:

בנימין נתניהו רץ לגנות את האונס

 

אל דאגה, אין לי כל ציפייה שראש הממשלה יגנה למשל את אבא שלי שאנס אותי. טוב, נו- מדובר באנס יהודי אשכנזי והלא מסתבר שביבי בכלל ספרדי. ומה התוצאה ההרסנית של דברי נתניהו על האנס הפלסטיני? שחרור מוקדם מאשמה ומפחד אצל האלימים מינית היהודים. אלו יכולים להישען אחורה בשלווה- בגלל שנולדו לאם יהודייה הם עמוסי חירות להמשיך בשלהם, לאומיותם ודתם מעניקות להם וועדת שחרורים מטעם רוה"מ – עוד לפני שפשעו. כך מבלי לשים לב מעודד דווקא ביבי את תרבות האונס המכה בילדות, ילדים, נערות ונשים ללא רחם, אלא אם האנס הוא פלסטיני- וגם אז לא תהיה כל התייחסות לנאנסת.

 

בנימין נתניהו

 

אם קפץ לביבי הפיוז שלא נודע עד כה ומילא אותו בדאגה לשלום הנשים בישרא ל- רחמנא ליצלן, יואיל נא להעיף מסביבתו את נתן אשל - כהוכחה לכך ואולי ידאג שקצבאות הביטוח הלאומי להן זוכות חלק מנפגעות אלימות מינית- יעלו ולא יותירו אותן עניות בשל ההון הרב שאנחנו מוציאות למשך כל חיינו על מנת לשמור נפשית על בריאותנו. טוב, די לחלום, הרי בביבי נתניהו מדובר- איש המלחמות, השטנה, ההסתה, מוביל הטרור כולל זה הכלכלי במדינה. נשים וגברים- לא אנחנו מעניינים אותו, וודאי לא נפגעות ונפגעי אלימות מינית. תותחים, מטוסי קרב, פשיזציה מתלהמת, מיליטריזם שהוא ממילא אחד המניעים של תרבות האונס – כי כשהפאלוס מורם, נשים נחבטות ממנו בגופן ובנפשן.

 

כמי שנאנסה בילדותה ונערותה על ידי אביה אני יודעת כבר הרבה שנים - ביבי נתניהו אינו ראש הממשלה שלי, הוא אחרון הגברים שניצולות גילוי עריות, אונס והטרדה מינית מדירות שינה ערבה מעיניו או גלידה פיסטוק מבין שיניו. כאשר רוב אלו שחיות וחיים במדינה מתמודדים מול העוני שהולך ומתרחב בעודו חי כמלך- כרסו תפוחה מרוב  הדמים שהוא שואב לקרבו, יודע נתניהו רק דבר אחד לעשות- להסית ולמלא את ממשלתו בלאומנים מעוררי אימה, ואנחנו? נפגעות ונפגעי אלימות מינית – אבוי לנו- נאנסנו על ידי יהודים- אותנו הוא לא סופר ממילא, יכולים עתה האנסים היהודים להמשיך במחולות אלימותם.