DOUBLE WEAR MAKEUP TO GO  של אסתי לאודר

בין אם אתן מאותן ברות מזל שמנצלות את הקיץ לנסיעות, ובין אם סתם יש לכן ימים ארוכים בחוץ, כדאי לכן לשים לב למייק אפ החדש של אסתי לאודר. הוא מגיע בקופסה קטנה ועגולה, שבכל לחיצה משתחרר ממנה מעט מהמייק אפ, אותו אפשר למרוח בעזרת הספוגית הנלווית. כך שמדובר בפתרון אידיאלי למי שתמיד צריכה שיהיה לה מייק אפ בתיק ולהתמרח על הדרך.

אבל מעבר לאריזה הנוחה, בסופו של דבר מדובר במייק אפ מצוין, שמתמזג עם העור היטב ועושה זאת בקלילות ומבלי לייצר תחושת "מסכה" כבדה. עם זאת הוא מספק כיסוי בינוני מוצלח ועמיד למשך שעות (אם כי לא סגורה על שמונה שעות, אותן מבטיחה החברה). בנוסף, המייק אפ מכיל חומצה היאלורונית, דליצרין וחמאת מורומורו, המעניקים לחות לעור.

מחיק השקה: 179 שקל (במקום 288 שקל).

 

 

אקטיב ביפאז 24 שעות של ז'אן פיובר

מותג הקוסמטיקה הצרפתי השיק לאחרונה פורמולה חדשה לסרום שלו, המורכבת בין השאר מחומצה היאלרונית, הלוכדת ומשמרת את המים בעור ומתמצית משמן פרח הדרדר הכחול, העשירה בחומצות שומן שמסייעות בשמירה על העור.

הסרום מגיע בתרסיס, כדי שיהיה אפשר להתיז על הפנים או על העור בקלות ולקחת בתיק (כן, שוב) לימים חמים במיוחד, או יבשים במיוחד, כמו יום שלם במזגן של המשרד או טיסה. השימוש בו אכן נעים ונוח, והוא מיד מפזר על העור שכבה של לחות נעימה, אבל כדאי לשים לב שזו מתאימה בעיקר לעור יבש או מבוגר. נשים בעלות עור הנוטה לשמנוניות, ימצאו אותו כבד מדי בשבילן. ועוד נקודה חשובה: כמו יתר מוצרי המותג, גם לזה יש ריח דומיננטי, שכדאי לנסות ולראות אם אוהבים לפני הקנייה.

מחיר: 329 שקל.

להשיג בלעדית ברשת אפריל. 

 

 

ג'ל לגבות של פרסייס

כפי שבטח שמתם לב, הקיץ הזה גדוש במוצרים שעוזרים לנו לתקן את הנזקים שעוללנו במשך השנים לגבות שלנו, וטוב שכך. החדש מבניהם שייך לפרסייס והפעם מדובר בג'ל שאותו מורחים על הגבה עם מברשת דקה במיוחד. הג'ל נמרח בקלות ולכן צריך להיזהר, על מנת שלא למרוח יותר מדי ולהעניק לגבות מראה מלאכותי ומגוחך. אבל אם מורחים בקמצנות, הוא מצליח להשתלב היטב עם הגבות ולעבות אותן באופן טבעי. בנוסף, למרות המריחה הקלה, הג'ל מתקבע היטב והצליח לא להימרח גם בימים דביקים ולחים במיוחד.

מחיר: 118 שקל.

 להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.
טל לבירור נקודת המכירה הקרובה אליך: 03-6742667

 

 

 

מוצרים חדשים בסדרת   Aromachologieשל לאוקסיטן

המותג המפנק השיק לרגל העונה החמה שלושה מוצרים חדשים ומרעננים: מסכה, קרם גוף וסבון גוף, השייכים לסדרת  Aromachologie. השלושה מכילים קומפלקס של  חמישה שמנים אתריים, הפועלים כדי להעניק איזון ושלווה: קורנית מצויה (טימין), ברוש, ערער מצוי, לימון ואקליפטוס.

אני ניסיתי את מסכת הפנים, שטובה במיוחד לקיץ המהביל משום שהיא מנקה את העור מלכלוך ומצמצמת את מראה הנקבוביות. המסכה היא מסוג מסכות החימר, שנמרחת היטב ומעניקה עם המריחה אפקט חימום. לאחר מספר דקות ושטיפה, העור הרגיש ונראה נקי יותר ובעל מראה מאט מבורך, בדיוק מה שאישה צריכה אחרי יום מיוזע. בהחלט מסכה טובה ומשתלמת.

מחיר: 99 שקל.

להשיג בחנויות המותג.

 

 

 

CREAM SPF 50+ANTHELIOS XL של LA ROCHE–POSAY

ואפרופו נקבוביות ועור מיוזע: מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי התחדש בשני קרמים לפנים שמספקים הגנה גבוהה מפני נזקי קרינת השמש, הן מקרני ה-UVB והן מקרני ה-UVA. בנוסף, הם מכילים קומפלקס נוגד חימצון שנלחם בזיהום האוויר. בעוד שקרם אחד מומלץ לעור פנים רגיל עד יבש, הקרם השני הוא במרקם ג'ל קליל שאינו שומני.

כבעלת עור מעורב, בכל קיץ אני מוצאת את עצמי מחדש באותה הדילמה: מה עדיף – למרוח קרם בעל מסנן קרינה גבוה ולהסתובב עם עור שמנוני ודביק, או להתפשר על עוצמת הסינון? הקרם-ג'ל החדש של לה ראש פוזה פותר את הדילמה הזו, שכן הוא מצליח להיספג במהירות ומותיר את העור רך ונעים למגע, ועם מראה מאט. למען האמת, לא ציפיתי לפחות מהמותג, שבשקט בשקט הפך להיות אחד מהחביבים עלי, בזכות מוצרים מצוינים שנותנים מענה לבעיות עור שונות, ובעיקר לעור רגיש.

 מחיר: 83 שקל.

להשיג בבתי המרקחת.

 

 

סדרתSEA- KISSED   של AHAVA

AHAVA   מעבדות ים המלח התחדשה בסדרה חדשה שאמורה להיות עם ניחוח של "פריחה ובריזה ימית". אין לי מושג מה זה אומר, אבל בהחלט מדובר בניחוח נעים ולא מחייב שמתאים ל-100 אחוזי לחות. הסדרה כוללת שמן גוף יבש (129 שקל), שזה אחד המוצרים הכי מומלצים עבור נשים כמוני, שגם בקיץ מעוניינות להתמרח במשהו אחרי המקלחת, אבל בלי להרגיש כאילו הן עוטפות את עצמן במרגרינה. עוד בסדרה גם קרם ידיים מינרלי (99 שקל) וקרם גוף מינרלי (115), שכבר מתאים לכאלו שזקוקות ללחות מרוכזת יותר.

 

 

 

Live Irresistible של GIVENCHY

הקיץ מחייב שינוי מהותי במדף הבשמים שלנו, והחלפת אלו הכבדים והאוריינטליים יותר לטובת המתקתקים והפירותיים – כמו, למשל, האו דה טואלט החדש של ג'יבנשי. אם את לא מחובבי הבשמים המתוקים, את מוזמנת לחפש לך בושם אחר, פרשי יותר. אם דווקא במתיקות של קיץ חשקה נפשך, זו אופציה מצוינת. בין מרכיביו גם אגס, פטל, שושנה, פלפל אנגלי ומושק, וכאמור הוא מתוק ופירותי, אבל לא ילדותי ומצליח להישאר עמיד גם ב-32 מעלות בצל.

 מחיר השקה: 299 שקל ל-75 מ"ל (במקום 570 שקל).

 

 

סרום מסדרת age deifying system של תפוח

אמנם פירות ההדר נכנסו לתרדמת חורף, אבל עדיין אפשר לקבל מנות גדושות של ויטמין C. ואם לא דרך הפה, אז לפחות במוצרי הקוסמטיקה. חברת תפוח התרחבה לאחרונה בסרום חדש, המבוסס על ויטמין C. הסרום מיועד לשפר את מרקם העור והטונוס שלו, להילחם בנזקי החמצון ולחדש רקמות. בנוסף הוא מכיל חומצה היאלורונית כדי ליצור אפקט מילוי קל לקמטוטים.

למען האמת לא באתי עם הרבה ציפיות. כזו אני, קצת סנובית בכל הנוגע למוצרים כחול לבן, אבל להפתעתי גיליתי סרום מצוין, שנספג על העור במידי ומותיר אותו רך ונעים ולא שמנוני, ומוכן להמשיך בשגרת הטיפוח כרגיל. בנוסף מצאתי שהוא תורם ליצירת מראה עור אחיד. יופי של מוצר.

מחיר: 210 שקל.

להשיג ברשתות הפארם ואצל קוסמטיקאיות מובחרות. 

 

 

 

Youth Secret  של SABON

המותג המוכר, שאהוב בעיקר בגלל הניחוחות והמוצרים לטיפוח עור הגוף, החליט להתבגר קצת ולהשיק סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח הפנים. הסדרה מיועדת לטפל בשלל בעיות בעור מבוגר, כמו מיצוק, הגנה מפני נזקי הסביבה וטשטוש קמטים, אבל נראה שהיא יותר מהכל מתמקדת בהברה של פיגמנטציה והענקת גוון עור אחיד.

המוצרים של הסדרה בנויים, למעשה, להעניק שגרת טיפוח מקסימלית: בשלב הראשון ניקוי עם תכשיר מיוחד (89 שקל), שלב שני סרום פעיל שמגן מפני נזקים, מצמצם כתמים ומזין את העור (228 שקל), בשלב השלישי יש קרם לחות (ליום עם מקדם הגנה או ללילה) שמזין ומצמצם קמטים וקמטוטים (198 שקל לקרם היום ו-208 לקרם הלילה), בשלב הרביעי מגיע קרם העיניים, המפחית את העיגולים השחורים ומזין את העור העדין (170 שקל) ולבסוף קרם ההבהרה, שפועל להבהרת גוון עור הפנים, הידיים ואזור המחשוף ולמניעת כתמים חדשים (199 שקל). אכן, לא בדיוק "מרחתי עלי משהו ויצאתי".   

נסיינית בת 60 התנסתה בסרום, קרם העיניים, קרם הלילה וקרם ההבהרה. היא אהבה במיוחד את הסרום ואת קרם העיניים, ששניהם נספגו היטב והותירו את העור רך ועם לחות נעימה ונתנו תחושת מיצוק קלה. גם את קרם ההבהרה היא אהבה, עם זאת לאחר שבועיים של שימוש היא לא שמה לב לתוצאות מרחיקות לכת. קרם הלילה, לעומת זאת, היה המוצר הבעייתי בעיניה, משום שהוא היה כבד אפילו יחסית לקרם לילה והריח שלו היה דומיננטי מדי עבורה. סך הכל היא התרשמה שהסדרה בהחלט מפתיעה לטובה ושווה את המחיר.  

 

 

 

JUICY SHAKER של לנקום

שנים אחרי שלנקום הביאה לנו את הגלוסים בשפורפרת, שיצרו שלל חיקויים, היא מתיימרת שוב להמציא את הגלגל מחדש. הפעם היא עושה זאת עם גלוס בעל פורמולה דו פאזית, המשלבת בין שמנים מזינים לפיגמנטים עשירים. השמנים כוללים שמן גלעיני אפרסק, שמן שקדים מתוקים, שמן חמוציות ושמן ורד מושק. אלו מגנים על השפתיים מפני נזקי מזג האוויר והסביבה ומעניקים להם רכות ולחות. כאשר משקשקים את הג'וסי שייקר, השמנים מתערבבים עם הפגמנטים, ויוצרים מעין גלוס קטיפתי בעל גוון עז.   

 

אבל לא פה מסתיימים החידושים - לג'וסי שייקר יש אפליקטור שהוא כרית, המאפשר מריחה נעימה ומדוייקת. בנוסף הוא גם מאפשר משחק עם הגוון הרצוי – אם את מעוניינת רק בנגיעה של צבע את נוגעת קלות עם הכרית על השפתיים, ואם את מעוניינת בגוון עמוק יותר, את כבר יכולה לעבור על השפתיים גם כמה פעמים. כך או כך מדובר בממתק אמיתי לחובבת האודמים, שאמנם מרגיש קצת שמנוני מדי עם המריחה, אבל תוך כמה שניות רוב עודפי השמן נספגים, ואת באמת נותרת עם שפתיים בעלות גוון יפה ומרקם נעים.

הג'וסי שייקר מגיע ב-14 גוונים וכרגע הוא במחיר השקה של 99 שקל (במקום 150 שקל).

 

 

אורגנייזר של לייף מבית סופר-פארם

גם אני מנשות המרי פופינס, או במילים אחרות - אלו שתיק ההחתלה שלהן כבד יותר מהתינוק. מאז ומתמיד יש לי בתיק יותר דברים ממה שיש לי בבית, לכן שמחתי להתוודות לאירגונית החדשה מבית לייף.

 

הנרתיק הקומפקטי כולל בתוכו 3 מברשות איפור בגדלים שונים, פצירת קריסטל מעולה, מראה, תא אחורי לכרטיסי אשראי (שאפשר לוותר עליו, הרי לא באמת תצאי בלי הארנק) ומיכל למילוי בושם – שזה אחד הפטנטים הכי אהובים עלי. פשוט לשים בפנים את הבושם האהוב עליך באותו הרגע, ולשפריץ על עצמך בימים ארוכים שבהם צריך "חיזוק". חמוד ביותר.

מחיר: 49 שקל.