גבר ניו זילנדי שעוסק בציד כתחביב עומד במרכזה של סערת רשת שמסרבת לגווע. הגבר ששמו ג'וני העלה תמונה לעמוד הפייסבוק "נשים ציידות" של בתו בת ה-8, קלואי, עם קרבן הציד הראשון שלה.

 

"תעיפו מבט על נסיכת הנינג'ה הוורודה הקטנה שלי קלואי (8) עם האייל הראשון שלה שהיא הרגה במו ידיה בחווה של חברים הסופ"ש. היא לקחה ביס מהלב הרוטט והחם שלו", כתב ג'וני ואז הציג תמונה שמוכיחה את זה.

 

בת 8 צדה אייל ואכלה את הלב שלו

 

בשורה התחתונה, ג'וני אומר שהוא אב גאה ושהוא שמח שבתו ירתה בהצלחה והרגה צבי צעיר כשהיא נשענת על כתפו בסוף השבוע שעבר.

 

העמוד קיבל מאז למעלה 20,000 שיתופים ותגובות וערימות של ביקורות. המגיבים טענו שמי שנותן לילדה שלו לאכול ביס מלב של חיה הוא לא רק "סדיסט" ו"פסיכופט" אלא גם הורה גרוע.   

 

תגובות הנאצה שקיבלה תמונת הציד

 

אבל רבים טרחו להגן על ג'וני וטענו ש"לתת ביס בלבו של הקרבן הראשון שלך זה מנהג צייד ישן ומקובל.

 

התגובות התומכות לתמונת הציד

 

ג'וני האב סיפר שהוא הופתע מכמות התגובות והריקושטים שפורסמו בעמוד שמוקדש כולו לציד של נשים, בו נשים אחרות מעלות כל הזמן תמונות שלהן צדות חיות. זה הרעיון של העמוד, לא?

 

"אני וקלואי אוהבים לצאת להרפתקאות ביחד. קלואי באה לצוד איתי מאז שהייתה תינוקת בת שמונה חודשים במנשא קדמי. זה היה האייל הראשון שלה. זו הייתה ירייה עזה שפגעה במטרה. התגובות השליליות לא מטרידות אותי בכלל. אני יכול לצטט את האמרה הידועה "לאריות לא אכפת מחוות הדעת של כבשים". היא רצתה לעשות את זה כשראתה תמונה של דוד שלה נושך את הלב של הצבי הראשון שלו. אנחנו לא יותר מדי רציניים לגבי זה. זה משהו שציידים פשוט עושים עם הטרף הראשון. לא הייתי אומר שמדובר בטקס קבוע אבל היא ציידת עכשיו".

 

קלואי התינוקת יוצאת לציד עם אביה

 

בעקבות אלפי הדיווחים, החליטו בפייסבוק לסגור את העמוד. הוא טרם נפתח מחדש.

בשבוע שעבר פרסמה אריאנה גורדין, ילדה בת 12, מיוטה פרסמה פוסט עם תמונה שלה ברשתות החברתיות מביקור בדרום אפריקה עם גופה של ג'ירפה לאחר שהרגה אותה. הפוסט הוליד 73,000 תגובות שחלקן כינו אותה "חולה" ו"שונאת בעלי חיים" ואף הרחיקו לכת ואיימו על חייה ועל חיי אביה.

 

אריאנה גורדין בת ה-12 עם הגירפה שצדה

 

האב, אלי, הדף את הביקורת ואמר שהוא ובתו גאים להיות ציידים ולא מתכוונים להתנצל על כך וציין כי בחוות הציד בה הם ביקרו הציעו להם לנסות לצוד ספציפית את הג'ירפה כי הפכה לחיה בעייתית. הבשר של החיות יהיה המזון ל-800 ילדים יתומים שמתגוררים בכפר הסמוך. אריאנה הילדה כתבה שהיא מצטערת שהתמונה פגעה באנשים אבל אין לה כוונות לנטוש את הציד "אני אצוד לנצח ולא משנה מה יגידו לי. אני לא מתכוונת להפסיק עם זה לעולם".