הטרנדים החדשים לאיפור על פי מאק ורנואר 

ביום שני הקרוב (12.9) תערך תצוגת האופנה של רנואר, וכבר יודעים לרכל לנו שיהיו שם השפעות מהצד הכבד יותר של שנות התשעים. אבל מעבר לאופנה ולבגדים, תוכלו לראות שם גם את הטרנדים הכי חמים בכל הנוגע לאיפור. במה שמסתמן כבר כנוהל קבוע, מאק היא זו שתהיה אחראית לאיפור של הדוגמניות (והדוגמנים), שהולכות להיות מאופרות גראנג'י אבל בנוסח 2016.

 

נטע סקאלי, המאפרת הראשית של מאק, מדווחת שכעת לא האופנה היא זו שמכתיבה את האיפור, אלא דווקא האיפור משפיע על האופנה, ולא סתם איפור – אלא איך שאנחנו מתאפרות בבית. בהתאם המראה הוא פחות "מקצועי" ויותר יומיומי, עם הרבה שימוש בעפרונות, טכניקות שאנחנו משתמשות בהן (אתן יודעות, טשטוש עם האצבע וכדומה) ופחות זוהר נוצץ נוסח ג'יי לו. המגדר גם הוא קצת מטושטש בהתאם למה ולמי שהולכים היום ברחוב, ולכן הגבות עבות ומודגשות, עצמות הלחיים גם כן מודגשות בזווית כדי ליצור לסת חזקה והשפתיים צבועות בניוד נייטרלי. אז מה בכל זאת מודגש? העיניים כמובן. אבל תשכחו מהעישון או מאיילנייר עבה. הפעם הולכים דווקא על תחימת העיניים בקווים חדים על ידי עפרונות שחורים ואפורים (כדי ליצור קצת עידון), מסקרה שמשחוה בעיקר בתחתית הריסים כדי ליצור הדגשה אבל לא ריסים ארוכים ורומנטיים, וגלוס עם קצת גוון דו ממדי מעל העפעפיים, שיוצר משחקים מעניינים עם האור. הכל קצת מרוח, קצת "נא" ולא מושלם.

בקיצור מראה שמתאים ליום ולערב, ש(כמט) כל אחת יכולה ליצור בקלות בבית, ומבלי להסתכן בלהראות מתאמצת יתר על המידה.    

 

ככה זה נראה בהכנות

 

 

 

 

אלו המוצרים של מאק שמככבים ביצירת הלוק 

וזה המראה הסופי

 

 

שמפו קפאין פעולה כפולה של אלפסין

כמי שסובלת משיער דליל בערך מאז גיל שלוש, לא פעם אני מוצאת את עצמי מתלבטת באיזה שמפו לבחור – כזה שמטפל בבעיה המידית שמציקה לי אותו היום, או כמו תמיד כזה שאולי יצליח לחזק לי את השערות שעוד נותרו. לכן מאוד שמחתי כשנחת על שולחני שמפו קופאין של אלפסין בעל פעולה כפולה – גם מונע ומטפל בקשקשים וגם בשיער דליל. אז אמנם מדובר בשמפו שמיועד לגברים, אבל ענייני מגדר זה ממני והלאה. גם מבחינתי השמפו עבד מצוין – ניקה מקשקשים ולפחות גרם לי להרגיש שהשיער קצת מתחזק ונשאר יציב על הקרקפת. 

מחיר: 50 שקל.

 

 

 MULTI EFFECT של קרליין

חברת הטיפוח הישראלית השיקה לאחרונה סדרה שאמורה לתת מענה לכל מה שהעור זקוק לו. שלושת תכשירי הסדרה – קרם יום עם SPF25, קרם לילה וקרם עיניים – מכילים שלל מרכיבים שעושים טוב לעור, כמו חומצה היאלורוניתשעוזרת לעור לשמור על הלחות שלו, חומצות אמינו שעוזרות לעור לשמור על האלסטיות שלו, אנטי-אוקסידנטים המופקים מרימון ותה ירוק ששומרים על העור מפני נזקי הסביבה, מרכיבים להרגעת העור וכן מעניקי לחות והזנה טבעיים, כמו שמן קוקוס ושמן שקדים. אז כפי שאולי כבר הצלחתם להבין, כל הטוב הזה עלול להיות קצת כבד למי שניחנה בעור רגיל עד שמן. אבל לבוגרות או לבעלות העור היבש שבנינו, מדובר בסדרה שמאוד נעימה על העור ושמעניקה לו די את כל מה שצריך ובמחיר סופר משתלם.

מחיר: 50 שקל לכל אחד מהמוצרים במחיר השקה (במקום 110 שקל).

 

 

TRESemme

מותג עיצוב השיער המוכר והאהוב מארצות הברית סוף סוף עושה עליה ונוחת אלנו – כרגע רק בסופר פארם ובהמשך גם ברשתות נוספות. בתור התחלה יגיעו השמפו היבש של המותג וכן מוצרים של ארבע סדרות: Keratin Smooth המעניקה מראה חלק יותר ומפחיתה קרזול בעזרת קרטין; Botanique למראה שיער טבעי ללא סיליקונים וללא פראבנים; Beauty Full Volumeלמראה שיער מלא נפח (שאגב, זו סדרה שבה ממליצים להשתמש בקונדישנר לפני השמפו. מעניין!) וסדרת Perfectly (Un) Done המסייעת דווקא ליצירת שיער גלי מושלם.

נסיינית בעלת שיער ארוך וגלי השתמשה בשמפו, מרכך ומסכה מסדרת הקרטין, ודיווחה שכשנותנים לשיער להתייבש לבד (בלי פן ובלי מחליק) המוצרים לא מחליקים את השיער, אבל השיער נעים למגע, מבריק ורך. כאשר היא ניסתה להחליק את השיער אחרי השימוש במוצרים, השיער התיישר הרבה יותר מהר ובקלות, ושמר על הצורה שלו למשך הרבה יותר זמן מאשר אחרי השימוש בשמפו רגיל. מעבר לזה היא ציינה שהריח מצוין.  

טווח מחירים: 35-25 שקל.

 

 

אל סבון עדין לתינוק של Soft Care

סופטקר השיקו בקיץ אל סבון בפורמולה עדינה המיועדת לעורם הרך של התינוקות. למעשה, מדובר בשני מוצרים: קלאסי שמועשר בפרוטאין כותנה, קמומיל וויטמין E; ועדין יותר, עם פרוטאין כותנה ופרו ויטמין B5. כמובן שהמוצרים נבדקו היטב ונמצאו מתאימים לתינוקות, וכן המרכיבים שבהם מעניקים לחות ומרגיעים גירויים. מעבר לזה – הריח. הריח פשוט נפלא, במיוחד של האל סבון הכחול (העדין יותר). כל כך נפלא עד שאני ובן זוגי שיחייה מצאנו את עצמנו גונבים אותו לקטנצ'יק.

 מחיר: 15 שקל.

 

 

PURE COLOR ENVY SCULPTING GLOSS של אסתי לאודר

בהמשך לשפתונים מסדרת PURE COLOR ENVY, אסתי לאודר יוצאים בשני מוצרים: PURE COLOR ENVY SCULPTING GLOSSו-PURE COLOR ENVY SCULPTING LACQUER. שני התכשירים מתאימים למשיחה לבדם או מעל שפתון והם מאפשרים גמורים בדרגות שונות, מהיומיומי העדין יותר ועד לנוצץ והבוהק העז יותר.

הגלוס זמין ב-13 גוונים שמתחלקים לקרמיים יותר או נוצצים יותר. הלק מגיע בשלושה גוונים ומעניק גימור שהוא מעין "לאקה" – קרמי ובעל פגמנטים עזים אבל עם הרבה ברק. שניהם עמידים יחסית (הלק יותר מן הסתם), לא דביקים ולא מייבשים. הם גם מכילים קומפלקס לחות וחומצה היאלורונית, שמעניקים לחות ומעודדים את השפתיים לשמור עליה לאורך זמן. בנוסף האפליקטור ממש נוח לשימוש גם למי – שכמוני – לא ניחנת ביד עדינה ומדויקת.

מחיר: 165 שקל (וכרגע במחיר השקה של 127 שקל).