במרכז הסיפור שלנו עומדת דוגמנית אלטרנטיבית, - צופיה פורטמן, מהנדסת בתעשייה האווירית, בת 66 שמגיל צעיר לא מפסיקה לעשות פעילות אירובית בחדר כושר, ספורטיבית ששום דבר לא יעצור אותה גם לא ניתוח להחלפת  מפרק ירך דו צידי, ובכללי אישה מאד מיוחדת.

 

חצאית טומי הילפיגר בגד גוףH&M  נעליים אלדו קלאץ' מנגו 

 

 

 

חזיית ספורט H&M מכנס קסטרו נעליים נייק תיק לסטר שרשרת אלדו כפפות ספורט ורטהיימר

 

הכוונה שלנו הייתה לשלב בין אישה שהיא לא דוגמנית, ספורטאית ואופנה. חשבנו להעמיד אותה במרכז הסיפור כיוון שחיפשנו להביא סיפור אופנה קצת שונה ממה שנעשה בעבר תוך כדי הבנה שגם עולם האופנה פורץ את הגבולות של הדוגמניות ה?סטנדרטיות? ומעמיד נשים ?אמיתיות? במרכז הבמה.

 

חזיית ספורט עדיקה חצאית דיזל משקפיים קרולינה למקה נעליים קסטרו עליונית זארה כפפות נייק 

 

צופיה, נולדה בברית המועצות לשעבר בשנת 1950, ועלתה לארץ ב-1990 יחד עם בעלה ובתה היחידה חנה. ב- 25 השנים האחרונות חיה צופיה בבאר שבע, עובדת כמהנדסת מטוסים בתעשייה האווירית, מתאמנת בלי הפסקה ושומרת על תזונה ואורח חיים בריא.

 

טופ מנגו מכנס זארה

 

בגד ים Mobo Swimwear אפודה דיזל סנדלים אלדו משקפיים קרולינה למקה משקפות וכובע ים ספידו 

 

צופיה היא אשה אופנתית, מתלבשת בסטייל ביום יום, גם למכון. אוהבת את החיים הטובים - שופינג, חופשות בחו"ל, ספא ובילויים עם משפחה וחברים.

אנחנו מאמינים שיש לספר סיפור כשמצלמים הפקת אופנה, בחרנו לספר את הסיפור של צופיה שהוא סיפור של נשים רבות, חזקות מטופחות ומשקיעות בעצמן. הרעיון שלנו משולב בשיח הזה כשמציגים אשה כמו צופיה כדוגמנית בכתבת אופנה. הכתבה מצטלמת בין הימים של המשחקים האולימפיים למשחקים הפאראלימפיים משם ההשראה לצילומים ברוח ענפי ספורט אולימפיים, ומשם לקוח השם אולימפיאדת הזהב. 

 

חולצת פייאטים זארה טייץ נייק נעליים ספרינג תיק דיזל

 

דוגמנית: צופיה פורטמן

סטיילינג: פיני זומר

צילום: מיכאל שפושניק ורפאל לוי

ע' צלם: דניאל בן שושן 

איפור ושיער: חן אלוני