"אתה מוזמן ללקק לי במקום ממנו אני מפליצה", זה מה שאמרה מורה בבית ספר לאחד מתלמידיה וזה אחד מהביטויים העדינים יותר בהם השתמשה במהלך ההוראה. בעקבות השפה השנויה במחלוקת שלה היא הושעתה מעבודתה והוגשה נגדה תלונה על 'התעללות מילולית' בתלמידיה.

 

עוד באון לייף:

 

ג'ניפר אליזבת גרין ג'ונסון היא מורה לאנגלית של תלמידי כיתות י'-יב' בבית ספר התיכון דונוויל באונטריו. על פי תזכיר ועדת המשמעת למורים של בית הספר, לצד האמירה על נפיחה, ג'ונסון הוציאה מפיה מספר פנינים נוספות:  

 

לתלמידה שהביאה קפה לכיתה אמרה: "קחי את הדבר המזוין הזה מכאן".

היא קראה לתלמיד שלה "פדופיל מסריח".

היא אמרה לתלמידה "אף פעם לא אמרתי את זה קודם לתלמידה אבל לכי תזדייני!"  

היא אמרה לכיתתה, "זה דיון, לא אוננות"

היא סיפרה לתלמידים שתלמיד מסוים "בוהה כל הזמן בתחת של הבת שלי."

לאחר שתלמיד "עשה רעש באמצעות לחיצת השפה העליונה והתחתונה זו לזו היא אמרה: "זה נשמע כאילו הלחיים של התחת שלך קרובים מדי זה לזה."

לאחר שתלמיד הציע לקנות לה מאפין בתמורה לציון 'עובר' בבחינה, היא אמרה לו: "אתה מתכוון שוחד? אני אוכל לחרבן שבוע בגלל הזבל הזה"

היא אמרה לתלמידה "את נראית היום כמו גברת זקנה ומרושלת".

 

ג'ניפר אליזבת גרין ג'ונסון. חשודה בהתעללות בתלמידיה

ג'ניפר אליזבת גרין ג'ונסון. חשודה בהתעללות בתלמידיה, למרות המראה התמים שלה

 

בגלל השפה הזו, גרין-ג'ונסון מואשמת בהתעללות בתלמידים "באופן מילולי" ו"פסיכולוגי-רגשי". הדיון בעניינה יתקיים בימים הקרובים כדי לקבוע האם העדויות נכונות והאם גרין-ג'ונסון תפוטר בשל התנהגות מקצועית בלתי הולמת. סקוט סינקרבוקס, מפקח המחוז הסביר שגרין ג'ונסון לא עובדת כעת אבל היא עדיין לא פוטרה.  

 

הדיווחים על אמירות פזיזות ובוטות לתלמידים התחילו כבר לפני 5 שנים וברזומה של גרין ג'ונסון שורה של השעיות. כך לדוגמא: בחודש ינואר 2011 הוא הושעתה לחודש ימים בעקבות אמירות בלתי הולמות, קיבלה נזיפה וחויבה בקורס על חשבונה בנושא "יצירת גבולות מתאימים עם תלמידים וניהול כיתה נכון".

 

גרין-ג'ונסון לא ערערה על האשמות המפורטות בתצהיר המסכם בו נכתב כי "התנהגותה אינה סבירה, מבישה ולא מקצועית ונחשבת להתנהגות בלתי הולמת". העובדות המפורטות כללו:

 

בינואר 2011, גרין-ג'ונסון תפסה שני בנים נאבקים זה בזה בצחוק מחוץ לכיתה שלה. כאשר תלמיד אחד קפץ על גבו של השני, גרין-ג'ונסון אמרה: "אז אתה אוהב את זה מאחור, אה?"

 

בנובמבר 2011, בעוד תלמידיה התבדחו על גודל איבר המין של גבר שהופיע בסרט בו צפתה כל הכיתה העירה גרין-ג'ונסון "שבלתי אפשרי לראות את איבר המין של השחקן ללא מיקרוסקופ."

 

בית הספר התיכון בו מלמדת המורה שחשודה בהתעללות

שנים של תלונות. בית הספר דונוויל

 

חודש לאחר מכן, כאשר תלמידה ביקשה לחזור על מה שהיא אמרה, גרין-ג'ונסון אמרה לה "שבי או שאני לוחצת לך על האף." תלמיד אחר: תפסיק לקטר לי ושב כבר".

 

בראשית שנת 2011, גרין-ג'ונסון סיפרה תלמידיה כי היא נאנסה בעבר ולכן לא סומכת על גברים בסביבת ילדיה מה שגרם לחלק מהתלמידים הבנים, לטענתם, לחוש לא בנוח.  

על פי התצהיר, עליו גרין ג'ונסון כאמור לא ערערה, עולה כי: "יותר מפעם אחת היא השתמשה במילים 'טיפשים', 'אידיוטים', 'קוטרים' ו- 'תחת'" במהלך שיעור.

 

כעת, 5 שנים אחרי, היא שוב הסתבכה. "זה די יוצא דופן עבור מורה שהורשעה כבר בהתנהגות לא מקצועית להגיע שוב לוועדת משמעת", הודה גבריאל ברקני, דובר התיכון.  

 

גרין ג'ונסון מואשמת כעת בשני מקרים שונים. הראשון - שורה של ביטויים מעליבים ולא הולמים כנגד תלמידיה כפי שפורט לעיל. השני: בחודש מרץ האחרון היא לכאורה סטרה/הכתה תלמיד על ראשו ואמרה לו "הגיע הזמן שתגדל ביצים," קראה לו אידיוט ודנה בסוגיות אישיות של התלמיד במהלך השיעור על אף שהוא עצמו כלל לא נכח בכיתה.

יש לציין כי וועדות המשמעת למורים בבתי הספר רשאים לפטר מורים לצמיתות ואף לשלול את תעודת ההוראה שלהם.